Ανασφάλιστα: 7 φορές μεγαλύτερες από την Ευρώπη οι εισφορές στο Επικουρικό στην Ελλάδα

16 Ιουνίου 2017

Τα νέα είναι καλά από το μέτωπο των ανασφάλιστων οχημάτων. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, οι διασταυρώσεις ξεκίνησαν πριν απο λίγες μέρες και τα πρώτα πρόστιμα έχουν ήδη πάρει το δρόμο του ταχυδρομείου! 

Τα πρόστιμα αποστέλλει η Ανεξάρτητη Αρχής Δημοσίων Εσόδων και αναρτώνται στο Taxisnet. Εφόσον η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, η συγκεκριμένη είδηση πρέπει να χαροποιεί ιδιαίτερα τον ασφαλιστικό κλάδο, γιατί δεν σημαίναι μόνο αύξηση πωλήσεων - αυτό είναι το "λιγότερο", θα μπορούσε να πει κανείς. Σημαίνει λιγότερα ατυχήματα με ανασφάλιστα οχήματα, λιγότερες υποθέσεις στις οποίες θα πρέπει να εμπλακεί και να επιβαρυνθεί το ήδη επιβαρυμένο Επικουρικό Αυτοκινήτων -5,5 εκ. ασφαλισμένοι πολίτες «πληρώνουν» μέσω του ασφαλίστρου τους,  τα πάνω από 1 εκ. ανασφάλιστα οχήματα (ως γνωστόν το 6% των ασφαλίστρων κατευθύνεται δια νόμου στο ταμείο του Επικουρικού Κεφαλαίου - ποσοστό 7 φορές μεγαλύτερο σε σχέση με τον μέσο ευρωπαϊκό όρο).

Μπορεί κανείς άρα να συμπεράνει πόσο θα μειώνονταν τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου εάν μειωνόταν αντίστοιχα και η εισφορά στο Επικουρικό και έφτανε τα ευρωπαϊκά επίπεδα.

Περισσότερα απ' όλα λιγότερα ανασφάλιστα σημαίνει περισσότερη ασφάλεια στους δρόμους για εμάς τους ίδιους, για τα παιδιά μας, για όλη την κοινωνία εν τέλει.  Η ασφάλιση αυτοκινήτου είναι υποχρεωτική σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες του κόσμου - στην Ελλάδα δε, από το 1976. Αυτό δεν είναι τυχαίο και καταδεικνύει τη σημασία που έχει στο σύγχρονο πολιτισμένο κόσμο, γιατί εξ - ασφαλίζει την προστασία και την αποκατάσταση των θυμάτων τροχαίων ατυχημάτων!

Όσο για τον ίδιο τον...ανέμελο ανασφάλιστο οδηγό που θα εμπλακεί σε ατύχημα, αυτό, ανάλογα και με την βαρύτητα του ατυχήματος, μπορεί να τον "κυνηγά" σε όλη του τη ζωή! Σε κάθε ατύχημα πάντως, από το μικρότερο έως το μεγαλύτερο, η οικονομική του επιβάρυνση θα είναι μεγάλη  - έως αβάσταχτη, μπορεί και καταστροφική αν υπάρχουν θύματα, μεγάλες ζημιές κλπ.

Υπενθυμίζεται ότι το μέσο ασφάλιστρο αυτοκινήτου είναι 250 ευρώ το χρόνο, δηλαδή σχεδόν 20 ευρώ το μήνα. 

Είναι δυνατόν κανείς να προτιμά να ρισκάρει;

Ας ελπίσουμε ότι η προσπάθεια που ξεκίνησε θα συνεχιστεί, θα ολοκληρωθεί και το κυριότερο, θα επαναλαμβάνεται, μέχρι να γίνει συνείδηση στον κάθε έλληνα ότι αν κυκλοφορεί ανασφάλιστο όχημα, αργά η γρήγορα θα εντοπιστεί και θα υποστεί τις συνέπειες.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Ραγδαία αύξηση απαιτήσεων κατά Στελεχών Επιχειρήσεων, αποκαλύπτει η ΕΑΕΕ

Ακόμη και με την προσωπική τους περιουσία είναι πλέον υπεύθυνα τα Στελέχη Επιχειρήσεων (περιλαμβάνονται και οι Α.Ε.) έναντι σε διεκδικήσεις...

Close