Δωροδοκία: για κάποιους ένας τρόπος να αποκτούν πελάτες...

8 Ιουνίου 2017

Είναι φανερό ότι σε κάποιους κλάδους ο ανταγωνισμός έχει ενταθεί, καθώς οι πωλήσεις δυσκολεύουν και η προσφορά είναι μεγάλη. Ένα είδος ασφαλίσεων στο οποίο παρατηρείται έντονη ανταλλαγή πυρών τελευταία, είναι οι ασφαλίσεις retail κατά ζημιών, αυτές με αξιοπρεπές ασφάλιστρο, που ξεφεύγoυν από τις ελάχιστες υποχρεωτικές βασικές καλύψεις ενός σπιτιού, λόγω για παράδειγμα, τραπεζικού δανεισμού.

Περιπτώσεις δηλαδή, που ο υποψήφιος πελάτης επιθυμεί να ασφαλίσει είτε μεγάλο ακίνητο ιδιοκτησίας είτε μικρό προς μεγάλο μαγαζί - περιπτώσεις όπου τα ασφάλιστρα μπορεί να ξεπερνούν τα 500 ή 1000 ευρώ ετησίως.

Σε κάτι τέτοια συμβόλαια ο ανταγωνισμός είναι πολύ έντονος και τελευταία παρατηρούνται φαινόμενα "απείρου κάλλους" προερχόμενα είτε από διαμεσολαβητές, είτε από τις ίδιες τις εταιρείες.

Διαμεσολαβητές καταγγέλουν στο Underwriter ότι συναντούν περιστατικά συναδέλφων τους, που χειρόγραφα προσφέρουν έκπτωση στον υποψήφιο πελάτη, τεκμηριώνοντας ότι προέρχεται από κομμάτι της αμοιβής τους.

Μιλάμε για ασφάλιστρα με ποσοστό προμήθειας από 25%  έως και 35%, ανάλογα τον κλάδο και το είδος ασφάλισης.

Αντίστοιχα, παρατηρούνται και φαινόμενα εταιρειών οι οποίες, αν ο διαμεσολαβητής ή ο τραπεζικός υπάλληλος ακόμη, τους προσκομίσει αντίγραφο συμβολαίου ανταγωνισμού με χαμηλότερο ασφάλιστρο από το δικό τους, δεσμεύονται του δώσουν την ίδια τιμή, προκειμένου αυτός να κερδίσει τον πελάτη!

Δεν χρειάζεται να πει κανείς πώς ούτε ο διαμεσολαβητής επιτρέπεται να προσφέρει εξτρά "ωφελήματα" στον πελάτη για να τον κερδίσει από τον ανταγωνισμό, ούτε φυσικά οι εταιρείες επιτρέπεται να αυξομειώνουν τα τιμολόγια, ανάλογα με το ποιον ανταγωνιστή έχει ήδη συνομιλήσει ο υποψήφιος πελάτης...

Κανείς δεν αρνείται την πίεση της αγοράς και την ανάγκη για διεκδίκηση επικερδών συμβολαίων  - τιμολογημένων δηλαδή κινδύνων που αφήνουν σημαντικό περιθώριο κέρδους και στον διαμεσολαβητή και στην εταιρεία, και που τελευταία έχουν πέσει στα νούμερα.

Ο ανταγωνισμός είναι πράγματι ανελέητος, όμως το ίδιο δεν συμβαίνει παντού, σε όλες τις αγορές; Οι πρακτικές αυτές είναι λύση;

Σαφώς και όχι, όμως οι αναφορές πληθαίνουν. Θα ήταν χρήσιμο όσοι καταφεύγουν σε τέτοιες λύσεις να προβληματιστούν αν το όφελος που προσωρινά φαίνεται να εισπράτουν, είναι σημαντικότερο από πιθανές στρεβλώσεις που μπορούν να προκληθούν στην αγορά και στη φήμη της.

Δεν είναι εύκολο να αγνοεί κανείς την πίεση του ανταγωνισμού και την ανάγκη για παραγωγή. Όμως υπάρχουν υγιέστερες λύσεις, λύσεις όχι ευκαιριακές, παράνομες ή αθέμιτες. Λύσεις που χτίζουν καριέρες και χαρτοφυλάκια. Αρκεί να θέλει κανείς να βάλει τον κόπο που χρειάζεται, για να είναι πάντα χρήσιμος, έτοιμος, ενημερωμένος, και για να έχει πηγές γνωριμιών.

Η απόλυτη πλειοψηφία των ελλήνων είναι ανασφάλιστη και έχει ανάγκη προστασίας. Υπάρχει κόσμος για όλους.

Η επαγγελματική ηθική του καθενός,  μακροπρόθεσμα, βοηθά την ουσιαστική ανάπτυξη του κλάδου, κάτι που επιστρέφει ωφέλιμο προς όλους τελικά. Ενώ το αντίθετο;

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

4 απαντήσεις στο Δωροδοκία: για κάποιους ένας τρόπος να αποκτούν πελάτες...

  1. Ο/Η ΚΑΠΑ ΕΠΕ λέει:

    ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΕΣ ΚΑΤΗΡΓΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ‘ΙΣΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ’ ΟΤΑΝ ΥΠΕΘΑΛΨΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΜΕ ΑΝΑΛΟΓΗ ΜΕΙΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ….!! ΚΑΜΙΑ ΑΘΕΜΙΤΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ, ΑΛΛΑ ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ ΛΑΘΗ, ΠΟΥ ΔΙΟΡΘΩΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΝΙΑΙΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ….!

  2. Ο/Η Δημ. Μαντικός λέει:

    ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΕΣ, ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΚΑΙ ΑΘΕΜΙΤΕΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΣΑΝ ΠΡΩΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.
    ΑΣ ΣΠΑΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΟΣΤΗΜΑ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ…ΜΑΡΙΔΑ.

  3. Ο κόσμος ασφαλίζεται μέσω των τραπεζών (θεωρώ ότι είναι μέρος του σχεδίου της Κυβέρνησης για την ενίσχυσή τους), μέσω του ΟΤΕ, μέσω των ΕΛΤΑ, μέσω του PRAKTIKER, μέσω των εκπτώσεων της VODAFONE, μέσω των εκπτώσεων της Αττικής Οδού, μέσω των κουπονιών των Αθηναϊκών Εφημερίδων, μέσω του INTERNET γενικότερα..κλπ.

    Προσωπικά βέβαια πιστεύω ότι χρειάζονται άλλες ενέργειες που να στρέφονται προσωπικά στους υπαλλήλους, διότι οι τράπεζες γενικά έχουν κάθε δικαίωμα στην ασφάλιση όπως ορίζετε από την σχετική νομολογία, αλλά δεν έχουν οι υπάλληλοι κανένα δικαίωμα πρόσβασης στα προσωπικά στοιχεία των πελατών τους για άλλη χρήση εκτός αυτής της τραπεζικής συναλλαγής που οι πελάτες, τους έχουν εκχωρήσει. Άρα παράνομη είναι η ενέργεια του υπάλληλου, μάλλον καταχρηστική θα έλεγα και όχι της τράπεζας ως νομικό πρόσωπο γενικά.

  4. Ο/Η Πέτρος Καμπας λέει:

    Οι κυβερνητικές πρακτικές των τελευταίων ετών έχουν προσπεράσει σκοπίμως το θέμα της ιδιωτικής ασφάλισης που ολοένα και υποκύπτει σε λανθασμένους χειρισμούς που επιτρέπουν σε Ε.Π.Υ να έχουν λιγότερη φορολογική επιβάρυνση και να διεισδύουν στην αγορά με υπερβολικά χαμηλές τιμές, εκμεταλλευόμενες αυτό που δεν είναι προνόμιο όλων αλλά λίγων.Τελικά με τις ιντερνετικες πωλήσεις, με τον απρόσωπο χατακτηρα που τις διεπει, ποιος είναι οφελημενος;;;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Φοβερό: Αύξηση εργατικών ατυχημάτων 10% ετησίως λόγω κρίσης

Με το ξεκίνημα της κρίσης, από τα πρώτα έξοδα που περιόρισαν οι επιχειρήσεις, ήταν αυτά που αφορούσαν τη λήψη μέτρων...

Close