Ευρώπη Ασφαλιστική: Μια υγιής, ελληνική, κερδοφόρα εταιρεία, τώρα και στον κλάδο Υγείας

5 Δεκεμβρίου 2016

pan_0084Κάρτες που δεν είναι χριστουγεννιάτικες αλλά κάνουν για ένα ωραιότατο χριστουγεννιάτικο δώρο, παρουσίασε η Ευρώπη Ασφαλιστική ανακοινώνοντας και επισήμως την είσοδό της στον κλάδο Υγείας.

Από τη Χριστίνα Μωράκη

Δύο κάρτες υγείας με σημαντικές παροχές και τιμή-έκπληξη κυκλοφορούν εδώ και μία εβδομάδα από την Ευρώπη Ασφαλιστική, η οποία πραγματοποιεί έτσι την είσοδό της στον κλάδο και διευρύνει παράλληλα τους ορίζοντες των συνεργατών της, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των καιρών. (Κεντρική φωτό: Συνεργάτες και μέλη της Διοίκησης της Ευρώπης, περιβάλλουν τον Πρόεδρο σε πανηγυρικό στιγμιότυπο)

Η πρωτοβάθμια περίθαλψη είναι το πρώτο βήμα ενώ στις αρχές της νέας χρονιάς θα ανακοινωθούν και δευτεροβάθμια προγράμματα τα οποία η εταιρεία υποσχέθηκε ότι θα είναι ανταγωνιστικά και διαφορετικά από αυτά που υπάρχουν στην αγορά.

pan_0190

Ο Νίκος Μακρόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, επιδεικνύει την κάρτα Υγείας της Ευρώπη Ασφαλιστικής η οποία σηματοδοτεί την είσοδο της εταιρείας στον ομώνυμο κλάδο

Οι δύο κάρτες, First Health, και First Health Plus (παρουσιάζονται αναλυτικά σε ακόλουθο ρεπορτάζ) παρέχονται σε συνεργασία με το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών και προσφέρουν πρωτοβάθμια κάλυψη με εξαιρετική αναλογία κόστους – παροχών. Ταιριάζουν απόλυτα για όσους ασκούν τον κλάδο αυτοκινήτου και μπορούν να τους βοηθήσουν να αυξήσουν ουσιαστικά το εισόδημά τους, μιας και μπορούν να προσφερθούν μαζί με κάθε συμβόλαιο αυτοκινήτου  - το κόστος δεν είναι καθόλου απαγορευτικό, ειδικά σε σχέση με τα προνόμια που παρέχει.

Οι κάρτες υγείας ωστόσο δεν το μόνο νέο προϊόν που προσθέτει στη φαρέτρα της η Ευρώπη.

Σε μια εξαιρετική εκδήλωση στη Μεγάλη Βρετανία, από αυτές που άλλωστε μας έχει συνηθίσει η “εταιρεία – μπουτίκ” όπως την αποκαλεί ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Νίκος Μακρόπουλος, τα Στελέχη της Ευρώπης αποκάλυψαν σειρά από καινοτομίες, βελτιώσεις και νέες παροχές – "προϊόντα νέας γενιάς" που θα βοηθήσουν όπως είπαμε και παραπάνω τους Συνεργάτες, να αξιοποιήσουν το υφιστάμενο αλλά και να διευρύνουν το μελλοντικό πελατολόγιό τους. Το μέλλον, όπως δήλωσε ο Πρόεδρος της Ευρώπης,  ανήκει στους εξειδικευμένους κινδύνους.

Μεταξύ άλλων ανακοινώθηκαν προγράμματα επαγγελματικής αστικής ευθύνης όπως προγράμματα για Δικηγόρους & Συμβολαιογράφους, Λογιστές & Φοροτεχνικούς (η κάλυψη είναι υποχρεωτική από τη νέα χρονιά), Μηχανικούς & Αρχιτέκτονες καθώς και για Φαρμακοποιούς (με καινοτόμα χαρακτηριστικά) αλλά και για Κομμωτές! Ανακοινώθηκαν επίσης σημαντικές βελτιώσεις και εφαρμογές στον κλάδο αυτοκινήτου, για τον οποίο πολλά είχε να πει ο Νίκος Μακρόπουλος από το βήμα της εκδήλωσης.

pan_01321

Πλήθος Συνεργατών, εκπρόσωποι φορέων, Στελέχη, φίλοι και μέλη του κλαδικού Τύπου παρακολούθησαν την εκδήλωση της Ευρώπης στη Μεγάλη Βρετανία, με παρουσιάστρια την εκδότρια Μαρίνα Δρακάτου

Τα πτωχευτικά ασφάλιστρα, κατήγγειλε,  (μείωση 40% τα τελευταία τρία χρόνια), το μόνο που θα πετύχουν στο τέλος είναι να οδηγήσουν τις εταιρείες στο γκρεμό. Επί του παρόντος, αν υπολογιστούν οι προμήθειες και  τα γενικά έξοδα, το ποσοστό ζημίας ξεπερνά το 100%. Τη στιγμή που ακόμη “δεν έχουν ωριμάσει οι ζημίες των φθηνών ασφαλίστρων” εφόσον οι τωρινές είναι οι ζημίες προηγουμένων ετών ενώ τα ασφάλιστρα που εισπράττονται τώρα θα χρειαστεί να καλύψουν απαιτήσεις του μέλλοντος.

Τότε η πραγματικότητα θα δείξει το άσχημο πρόσωπό της μιας και είναι σχεδόν σίγουρο ότι πολλές εταιρείες, με το ύψος των ασφαλίστρων που συγκεντρώνουν αυτή τη στιγμή δεν θα είναι σε θέση να καλύψουν τις αποζημιώσεις. “Δεν ξέρω πώς κάποιες εταιρείες έχουν υπολογίσει τα ασφάλιστρα αλλά πιστέψτε με επειδή είμαι 40 χρόνια στον χώρο των ασφαλειών, δεν νομίζω ότι βγαίνουν. Και δεν ξέρω πότε θα σταματήσει αυτός ο αθέμιτος ανταγωνισμός ο οποίος έχει επίπτωση και στους Συνεργάτες αλλά και στον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης. Το χειρότερο που μπορεί να μας συμβεί τώρα, σε αυτή την κρίση, είναι να έχουμε πτωχεύσεις ασφαλιστικών εταιρειών. Το τονίζω αυτό, πρέπει η Πολιτεία, πρέπει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών  να κάνει κάτι για να σταματήσει αυτός ο κατήφορος των ασφαλίστρων”.

Τον οποίο η Ευρώπη δεν πρόκειται να ακολουθήσει ποτέ, δεσμεύτηκε, ώστε να μην οδηγηθεί κάποια στιγμή “ούτε σε κεφαλαιακή ανεπάρκεια ούτε και σε προβληματική συμπεριφορά έναντι της αγοράς”.

ο Πρόεδρος και τα Στελέχη του

Ο Πρόεδρος σε αναμνηστικό στιγμιότυπο με τα Στελέχη του

Ενδιαφέρον όμως έχουν και όσα ακούστηκαν σχετικά με τα του κλάδου Πυρός, όπου από τις ελληνικές εταιρείες η Ευρώπη έχει την σημαντικότερη παραγωγή (εκτός τραπεζικών ασφαλίσεων). Και εδώ τα ασφάλιστρα είναι τόσο φθηνά πλέον, επισήμανε ο Νίκος Μακρόπουλος, που δεν μπορούν να αντασφαλιστούν στο εξωτερικό. Εκτός δε από την τιμή, παράλληλα υφίσταται και αυτό που αποκάλεσε ως “ηθικό κίνδυνο” (moral hazard) και αφορά επιχειρήσεις που είτε δεν πηγαίνουν καλά, είτε είναι στα πρόθυρα του άρθρου 99, είτε δεν πληρώνουν ασφάλιστρα. Ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις ζημιών (πυρκαγιών) που είναι αμφίβολο έαν και πώς έγιναν...

Ο καλύτερος Κανονισμός Πωλήσεων στην αγορά

Σε 100.000 ευρώ (από 250.000 ευρώ που ίσχυε μέχρι τώρα), μειώνεται ο στόχος ετήσιας παραγωγής για το δικαίωμα συμμετοχής σε μπόνους και διαγωνισμούς. Μοναδική προϋπόθεση η παραγωγή να συνδυάζει αυτοκίνητο - λοιπούς κλάδους σε ποσοστό 80% μέγιστο - 20% ελάχιστο. Οι κατηγορίες για μπόνους είναι τρεις και αφορούν αύξηση παραγωγής, διατηρησιμότητα και συμμετοχή στα κέρδη λόγω καλού αποτελέσματος. Αν η σύνθεση είναι αντίστροφη, για παράδειγμα λοιποί κλάδοι 75% μέγιστο και αυτοκίνητο 25% ελάχιστο, τότε η είσοδος στον κανονισμό γίνεται με ετήσια παραγωγή 80.000 ευρώ και ποσοστό διατηρησιμότητας 60%. Προμήθειες και μπόνους φτάνουν μέχρι και το 29,2 % στο β' έτος ενώ ένα Alfa Rome MiTO θα είναι το δώρο ενός έτους για παραγωγή 250.00ο ευρώ  ή για παραγωγή 200.000 ευρώ και σύνθεση 60%-40%. Το αυτοκίνητο δωρίζεται για πάντα αν η διατηρησιμότητα παραγωγής συνεχιστεί για τρία συνεχή χρόνια.  Για τα πρώτα 100 συμβόλαια στον κλάδο υγείας το δώρο είναι ένας υπολογιστής lap top. Η εταιρεία δεν αποκάλυψε τον προορισμό του φετινού της ταξιδιού.

Ο κλάδος πωλήσεων είναι κάτι στο οποίο βασίζεται η Ευρώπη ως προς τον ανταγωνισμό - τον παρουσίασε ως "τον καλύτερο και πιο ανταγωνιστικό της αγοράς" προκαλώντας όποιον θέλει, όπως χαρακτηριστικά και επανειλημμένα ειπώθηκε  να "υποδείξει κάποιν καλύτερο".

pan_0424

Μετά το πέρας της εκδήλωσης ακολούθησε κοκτέηλ με εξαιρετικό οίνο και εδέσματα

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν επίσης ψηφιακές εφαρμογές για κινητά, βελτιώσεις στην ιστοσελίδα καθώς και παροχές δικτύου (web services) για τους συνεργάτες. Οποιαδήποτε ψηφιακή κίνηση κάνει η εταιρεία, την κάνει με σκοπό να εξυπηρετήσει πελάτες και συνεργάτες, τονίστηκε, μιας και η Ευρώπη Ασφαλιστική δεν πρόκειται ποτέ να "ανταγωνιστεί" το δίκτυό της.

Οι καλοί Συνεργάτες, σε συνδυασμό με την καλή εποπτεία, τις σωστές επενδύσεις και την έγκαιρη διαχείριση ζημιών έχουν καταφέρει να κάνουν την Ευρώπη κερδοφόρα από ιδρύσεως. Με παράδοση στους μεγάλους εμπορικούς και βιομηχανικούς κινδύνους, έχει πελάτες παλιούς όσο και η ίδια, τους οποίους  και θα προσπαθήσει να ασφαλίσει λανσάροντας ομαδικά ασφαλιστήρια συμβόλαια υγείας –  δεν υπάρχουν πουθενά αλλού στην αγορά.

Η νέα είσοδος αποτελεί “προσωπικό στοίχημα” για τον Πρόεδρο της εταιρείας ο οποίος δήλωσε πως στο μέλλον θέλει “η Ευρώπη και ο κλάδος υγείας να συνταυτίζονται”.

Τα προγράμματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας περίθαλψης (διαβάστε εδώ αναλυτικά) θα παρουσιαστούν στο κοινό με μια μεγάλη καμπάνια στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Μεσσηνία: Δύσκολη χρονιά αλλά με ανοδική τάση στον κλάδο Υγείας

  Mε τις ζημίες στη φετινή παραγωγή λαδιού, λόγω δάκου και άλλων συναφών προβλημάτων, να επηρεάζουν όπως είναι φυσικό όλη...

Close