Ιnterasco: "Προϊοντικά δεν φοβόμαστε καμία σύγκριση"

22 Μαρτίου 2018

Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια νέα εταιρεία, είπε παίρνοντας το λόγο η νέα Διευθύντρια Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της Interasco, Ναταλία Γιαννιού, στην χθεσινή εκδήλωση βραβεύσεων της εταιρείας.  "Με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα και σύγχρονα πρότυπα, προσφέροντας κορυφαίου επιπέδου παροχή υπηρεσιών, με καινοτόμα και ανταγωνιστικά προϊόντα και άμεση επικοινωνία και επαφή καθημερινά με όλους τους συνεργάτες. 

Και συνέχισε λέγοντας:

"Προϊοντικά δεν φοβόμαστε καμία σύγκριση. Στο τομέα της υγείας, θεωρούμε, από τα δικά σας τα λόγια και μόνο, ότι έχουμε από τα καλύτερα προϊόντα στην ασφαλιστική αγορά, με τους πιο δυνατούς όρους, άξια να συγκριθούν με όλα τα αντίστοιχα, και το σημαντικότερο, με κόστος που να εξασφαλίζει μακροχρόνια διατηρησιμότητα για το πελατολόγιο».

Στη συνέχεια η κ. Γιαννιού, που ανέλαβε το "τιμόνι" των πωλήσεων τον περασμένο Ιανούαριο, έδωσε μια συνολική εικόνα της εταιρείας.

Η Interasco επί του παρόντος εμπλουτίζει την προϊοντική της γκάμα με προγράμματα για όλη την οικογένεια, ενώ προχωρά και σε εκτεταμένη απλοποίηση των διαδικασιών της σε όλα τα στάδια (προσφορά, ανάληψη αποζημίωση). Τα διαθέσιμα προϊόντα θα γίνουν λιγότερα και μικρότερα ως προς τη δομή τους, προκειμένου να διευκολύνεται και το έργο των συνεργατών και η κατανόηση των πελατών.

Στον κλάδο περιουσίας οι καλύψεις ξεκινούν από τις απλές κατοικίες έως και τις μεγάλες βιομηχανικές μονάδες. Τα πρόσφατα προγράμματα κατοικίας χαίρουν ιδιαίτερης απήχησης σύμφωνα με τα όσα είπε η κ. Γιαννιού, ενώ στις επιχειρήσεις, μαζί με την τεχνογνωσία και την εμπειρία της Harel Insurance Investments (εξαγόρασε την Interasco το 2006), προσφέρονται ολοκληρωμένες λύσεις.

Στον κλάδο αστικής ευθύνης που θα παίξει ακόμη πιο σημαντικό ρόλο στο μέλλον, η εταιρεία δηλώνει έτοιμη για όλες τις προκλήσεις, με γκάμα προτιμολογημένων κινδύνων, με λύσεις για καλύψεις ευθύνης προϊόντος, για τις επαγγελματικές ευθύνες (λογιστές, δικηγόροι, μηχανικοί κ.α.), για την ευθύνη στελεχών και μελών ΔΣ και με λύσεις σε νέους κινδύνους, όπως το cyber risk insurance.

Στο αυτοκίνητο βασική στρατηγική παραμένει η επιβράβευση των ποιοτικών χαρακτηριστικών των ασφαλισμένων, μέσω ανταγωνιστικού ασφαλίστρου.

Κατά τα άλλα η Interasco έχει εισάγει - ή θα εισάγει το αμέσως επόμενο διάστημα:

  • Νέα αναβαθμισμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα για τους συνεργάτες με στόχο την εξοικονόμηση χρόνου και την καλύτερη παρακολούθηση όλου του φάσματος των εργασιών.
  • Νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα για τον πελάτη προκειμένου να έχει κάθε στιγμή ολοκληρωμένη και έτοιμη εικόνα για τα προϊόντα, τις παροχές και τις αποζημιώσεις που περιλαμβάνει το συμβόλαιό του.

Παράλληλα:

  • Όλοι οι όροι και τα προγράμματα υγείας, κατοικίας και επιχείρησης, καθώς και τα προγράμματα αυτοκινήτου, είναι αναρτημένα ηλεκτρονικά και εξατομικευμένα για κάθε πελάτη.
  • Τον περασμένο Σεπτέμβριο εγκαινιάστηκε η νέα αναβαθμισμένη ιστοσελίδα της εταιρείας, που στην ουσία αποτελεί έναν ασφαλιστικό οδηγό για συνεργάτες και πελάτες, ενώ το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών και συνεργατών εξυπηρετεί καθημερινά πάνω από 200 αιτήματα, από τα οποία ποσοστό 90% (!) επιλύονται επί τόπου.
  • Σύντομα θα αρχίσει να υλοποιείται πρόγραμμα επιβράβευσης του πελάτη, μέσω της προσφοράς επιπλέον παροχών.
  • Εδώ και δύο χρόνια εφαρμόζεται η ηλεκτρονική πληρωμή, δηλαδή η εξόφληση συμβολαίων σε πραγματικό χρόνο ( και με άτοκες δόσεις ) η οποία εξασφαλίζει και άμεση μόνιμη ροή προμηθειών Συνεργάτη.
  • Τις επόμενες μέρες θα κυκλοφορήσει το νέο ετήσιο εκπαιδευτικό πλάνο της εταιρείας το οποίο εκτός από την καθιερωμένη τεχνική ενημέρωση θα περιλαμβάνει
    μεταξύ άλλω,  προγράμματα όπως επιχειρηματικές δεξιότητες, δεξιότητες πωλήσεων, χρήση ψηφιακών μέσων, αντιμετώπιση νέων νομοθετικών πλαισίων.
  • Εδώ και δύο μήνες η Interasco έχει παρουσία και στα social media, με στόχο να συμβαδίζει με τις τάσεις της ψηφιακής εποχής αλλά και να ενισχύσει την αξιοπιστία και την αναγνωρισιμότητά της στο ευρύ κοινό.
  • Ο φετινός διαγωνισμός πωλήσεων ολοκληρώνεται τέλη Μαϊου με έπαθλο για τους κορυφαίους ένα ταξίδι στην Αγία Πετρούπολη.

Η κ. Γιαννιού δεσμεύτηκε για την συνεχή βελτίωση και εξέλιξη σε όλα τα τμήματα και τους τομείς της εταιρείας, ανεξάρτητα από τις συγκυρίες ή τα εμπόδια της χώρας ή της αγοράς.

"Μπροστά μας ανοίγονται νέες αγορές και ο κόσμος μας περιμένει. Πολύ σύντομα η Interasco δεν θα είναι μόνο μια εταιρεία που αποζημιώνει καλά, αλλά μια εταιρεία - συνοδοιπόρος του πελάτη και του συνεργάτη", τόνισε χαρακτηριστικά.

Χρ. Μωράκη

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Καμπάνια ασφαλιστικής συνείδησης στα σχολεία ετοιμάζει η ΕΑΕΕ

Για την "μετατόπιση του ελληνικού κοινού" σε σχέση με την ιδιωτική ασφάλιση, για τις νέες πρωτοβουλίες εξωστρέφειας που προγραμματίζει η...

Close