"Κάνε μου αυτό (σ.σ. συμβόλαιο) που έχει 10 ευρώ το μήνα, μου είπε προσωπικά πελάτης και είχε τουριστικό λεωφορείο...!!"

10 Φεβρουαρίου 2017

της Βάσως Βεγίρη

v.vegiri@underwriter.gr

Μοιάζει με ανέκδοτο, αλλά δεν είναι. Το μοιράζεται μαζί μας ο μεσίτης ασφαλίσεων κ.Δημήτρης Χριστόφορος από την Πάρο (Χριστόφορος Μεσίτες Ασφαλίσεων ΕΠΕ) για να καταδείξει το μέγεθος της παρανόησης, που προκαλούν στους πελάτες οι ασαφείς διαφημίσεις ασφάλισης αυτοκινήτων, αλλά και η ελληνική νοοτροπία να μην διαβάζουμε τα ψιλά γράμματα.

"Ο κόσμος βλέπει μια διαφήμιση και νομίζουν όλοι ότι είναι για το δικό τους αμάξι αυτό που βλέπουν, χωρίς να διαβάζουν τα ψιλά γράμματα. Κάνε μου αυτό που έχει 10 ευρώ το μήνα, μου είπε προσωπικά πελάτης και είχε τουριστικό λεωφορείο!!", μας επισημαίνει σχετικά. Σημαντική, σύμφωνα με τον Χριστόφορο είναι εξάλλου η ζημιά που προκαλεί στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές το ίντερνετ στον τομέα της ασφάλισης αυτοκινήτων, ενώ στην καθημερινότητα της Πάρου σαφώς και δεν είναι διακριτή στο κοινό των πελατών η διάκριση μεταξύ όχι μόνο μεσίτη και πράκτορα, αλλά ούτε καν η διαφορά μεταξύ πράκτορα και ασφαλιστικού συμβούλου.

Αυτό που μετράει στην πράξη στην Πάρο, όπως μας επισημαίνει, είναι οι διαπροσωπικές σχέσεις. "Εμείς εδώ έχουμε το δεν ξέρω από ασφάλιση-ξέρω τον Χριστόφορο ή κάθε συνάδελφο, ειδικά οι πιο μεγάλης ηλικίας πελάτες", μας αναφέρει.

Άνοδος παντού

Για τον κλάδο Ζωής ο κ.Χριστόφορος, ο οποίος δραστηριοποιείται ως μεσίτης ασφαλίσεων εξ αρχής εδώ και 11 χρόνια με χαρτοφυλάκιο τόσο αυτοκινήτου, όσο και ζωής, αλλά και σκάφη και γενικούς κλάδους, βλέπει συνέχιση της ανοδικής ζήτησης του τελευταίου ενάμισι έτους, λόγω της απαξίωσης του δημοσίου συστήματος υγείας και περίθαλψης, αλλά και των μειώσεων των συντάξεων, ενώ στον τομέα των σκαφών διαπιστώνει θετική πορεία, όπως και στις αστικές ευθύνες και στα συμβόλαια πυρός, με τα τελευταία να κινούνται σε μεγάλο βαθμό λόγω της ασφαλιστικής συνείδησης των εκατοντάδων αλλοδαπών κατόχων κατοικιών στο νησί.

Όσο για τις σχέσεις με τις ασφαλιστικές εταιρείες, καταρχάς όσον αφορά την αντιμετώπιση των μεσιτών, μόνο από τις μεγάλες εταιρείες σύμφωνα με τον κ.Χριστόφορο, υπάρχει στην πράξη διαφοροποίηση στις επαφές τους με τους μεσίτες (για προμήθειες, παραγωγή κ.ο.κ.) "Στην αρχή απορούσα γιατί έγινα μεσίτης", επισημαίνει χαρακτηριστικά. Γενικότερα, δε, διαπιστώνει ανάγκη για πιο άμεση και καλύτερη επικοινωνία και ενημέρωση από πλευράς των ασφαλιστικών εταιρειών - όχι μόνο αποστολή mails, τακτική διοργάνωση εκπαιδευτικών σεμιναρίων και επισκέψεις από διευθυντικά στελέχη τους. "Στην Πάρο βρισκόμαστε, δεν είναι εύκολο να πηγαίνουμε εμείς, από μερικές εταιρείες δεν έχουν έρθει ποτέ διευθυντές",  σημειώνει σχετικά.

Παράλληλα, καλεί τις εποπτικές αρχές να γίνουν όντως εποπτικές, ειδικά όσον αφορά τις ΕΠΥ.

Το 2017 για την Πάρο, σύμφωνα με τον κ.Χριστόφορο, προδιαγράφεται ως μια καλή χρονιά για την τοπική ασφαλιστική αγορά, λόγω της αναμενόμενης νέας αύξησης της τουριστικής κίνησης. Τα έσοδα πάντως από την τουριστική κίνηση του 2016 στο νησί, όπως αναφέρει, δεν ήταν ανάλογα με την αύξηση της κίνησης: "Κόσμο είχε, εισοδήματα δεν είχε...".

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Ευρώπη Ασφαλιστική: Δημιούργησε app για πελάτες και διαμεσολαβητές

Η ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ δημιούργησε μία καινοτόμο εφαρμογή (app) για κινητές συσκευές με διττή λειτουργία -  για πελάτες και ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές,...

Close