Κι όμως αληθινό: Ο κόσμος θέλει ασφάλιση αλλά δεν βρίσκει...ασφαλιστές

21 Οκτωβρίου 2016

Υγεία: Ο κόσμος ενδιαφέρεται να μάθει, με την πορεία της δημόσιας υγείας είναι πιο ανοιχτός απ' ότι παλιότερα στην ιδιωτική ασφάλιση. Τι γίνεται όμως, που η Διαμεσολάβηση επιμένει ν' ασχολείται με τα αυτοκίνητα; Από τις 8.000-10.000 εγγεγραμμένους Διαμεσολαβητές η συντριπτική πλειοψηφία επικεντρώνεται στα αυτοκίνητα. Αποτέλεσμα: 2000-2500 Σύμβουλοι Υγείας για 10.000.000 πληθυσμό…

Γράφει η Χρ. Μωράκη

Η δημόσια υγεία χρόνια τώρα έχει πάψει να είναι αυτό που ήταν κάποτε - και στην πραγματικότητα αλλά και στη συνείδηση των πολιτών. Φαίνεται πώς φτάσαμε πια στο σημείο που ο Έλληνας αρχίζει να βλέπει αλλιώς την ιδιωτική ασφάλιση, ενδιαφέρεται να μάθει, θα ήθελε ενδεχομένως να ασφαλιστεί αλλά…δεν βρίσκει ασφαλιστές.

Όσο τρελό και αν ακούγεται αυτό, δεν παύει να είναι εύρημα της πραγματικότητας. Αυτό δηλαδή που κάποιοι Συνεργάτες της Ιnteramerican διαπίστωσαν, όταν σκέφτηκαν να βγουν στο δρόμο και να ζητήσουν  από τον κόσμο να καταθέσει τη γνώμη του για την ιδιωτική και την δημόσια υγεία:

Συνεργάτες της Interamerican έξω από το sales point του Πύργου Αθηνών

Συνεργάτες της Interamerican έξω από το sales point του Πύργου Αθηνών

Μια ομάδα Συνεργατών του Διοικητικού Γραφείου Πωλήσεων που διατηρεί η εταιρεία στον 26ο όροφο του Πύργου Αθηνών, υπό την καθοδήγηση του Unit Manager Βαγγέλη Καρά, ανέλαβε να τρέξει ένα ιδιότυπο "sales point".

Σε ένα αυτόνομο, ισόγειο οίκημα απέναντι σχεδόν από την είσοδο του Πύργου, έστησε ένα γραφείο στα πρότυπα των γραφείων της Interamerican.  Εκεί οι Συνεργάτες, με κυκλικές βάρδιες, αναλαμβάνουν να πλησιάζουν τους περαστικούς και να τους ζητούν να τους δώσουν «πέντε λεπτά για την υγεία τους». Πιο συγκεκριμένα, εξηγούν ότι κάνουν μια έρευνα για λογαριασμό της εταιρείας και  ζητούν πέντε λεπτά από το χρόνο τους για να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο.Όσοι συμφωνούν περνούν μέσα στο ισόγειο γραφείο και συμπληρώνουν λίγες ερωτήσεις. Η ανταπόκριση του κόσμου, αλλά και τα πρώτα συμπεράσματα, είναι εντυπωσιακά.

Σε μια μόλις εβδομάδα, περίπου 80 περαστικοί απάντησαν στις ερωτήσεις και όλοι, πλην ενός που είπε ότι βρίσκει την δημόσια υγεία «μια χαρά» δήλωσαν ανοιχτοί και θετικοί απέναντι στην ιδιωτική ασφάλιση, σημειώνοντας ωστόσο ότι κανείς δεν τους έχει μιλήσει για αυτήν μέχρι σήμερα.

Κανείς δηλαδή επαγγελματίας της ασφάλισης δεν τους έχει πλησιάσει ποτέ, για να τους εξηγήσει τι ακριβώς προσφέρει και πόσο ακριβώς κοστίζει.

Με αποτέλεσμα όλοι να νομίζουν, ότι η ασφάλιση υγείας είναι ακριβότερη απ’ ότι είναι στην πραγματικότητα. Χαρακτηριστικά είναι όσα είπε στο Underwriter o Unit Managaer κ. Καρράς:

«Αυτό που παρατηρήσαμε και το βλέπουμε άλλωστε και στην καθημερινή μας δουλειά, είναι ότι πολύς κόσμος δεν γνωρίζει τις τιμές. Έχουν πολύ διαφορετικά πράγματα στο μυαλό τους απ’ ότι ισχύει στην πραγματικότητα, αυτό φάνηκε πολύ έντονα και όλη αυτή την εβδομάδα. Όταν ακούνε τις τιμές, δεν το πιστεύουν. «Με 20 ευρώ το μήνα, ασφάλιση για το παιδί μου;» αναρωτιούνται.

 Από την εμπειρία μου, τότε τη δεκαετία του ‘90 ψάχναμε ποιοι θέλουν να πάρουν ασφάλεια,  τώρα ψάχνουμε ποιοι από αυτούς που θέλουν, μπορούν να την πληρώσουν. Δεν υπάρχει κανείς που να μη θέλει. Αν υποθέσουμε ότι ήταν δωρεάν και βγούμε και ρωτήσουμε “θέλετε ιδιωτική ασφάλεια;”, τώρα πια όλοι θα πουν ναι.

 Κάποτε όμως έλεγαν “έλα μωρέ, τι είναι αυτό;”…Εμένα προσωπικά μια φορά με ρώτησαν αν είμαι από την ΓΑΔΑ, όταν μιλούσα για ασφάλιση.

 Το ζήτημα τώρα, είναι άλλο. Το 1985 οι Ασφαλιστές είμασταν 30.000 - 40.000  σε όλη την Ελλάδα, τώρα έχουμε μείνει 9.000-10.000 ασφαλιστές σε όλους τους κλάδους και οι περισσότεροι, ασχολούνται με το αυτοκίνητο, δεν μιλάνε στον κόσμο».

Χαρακτηριστικό είναι και αυτό που επεσήμανε στο Underwriter και ο Μανώλης Κούτης, o Διευθυντής Πωλήσεων των Διοικητικών Γραφείων Agency της εταιρείας: Όλοι μας έχουμε ενοχληθεί ουκ ολίγες φορές από τηλεφωνήματα Συνεργατών κινητής τηλεφωνίας. Ποιος όμως από εμάς ή από το άμεσο φιλικό μας περιβάλλον, μπορεί να πει ότι κάποτε του τηλεφώνησε Συνεργάτης ασφαλιστικής;..

Αυτή τη στιγμή, η ανταπόκριση του κόσμου για τα προγράμματα υγείας και στη συγκεκριμένη ενέργεια (από τους 80 οι 50 δήλωσαν εθελοντικά ονοματεπώνυμο και στοιχεία επικοινωνίας) αλλά και από το ρεπορτάζ του Underwriter μήνες τώρα σε όλη την Ελλάδα φαίνεται να είναι δεδομένη.

Πράγματι, το μόνο πρόβλημα τώρα για τους περισσότερους δείχνει να είναι το κόστος, για το οποίο όμως οι περισσότεροι φαίνεται να έχουν λανθασμένη εντύπωση.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι η πλειοψηφία των Διαμεσολαβητών που απέχει από την Υγεία και επαφίεται στο Αυτοκίνητο,  θα πρέπει να κάνει ένα τολμηρό βήμα μπροστά και να αρχίσει να ενημερώνει για τα προγράμματα νοσηλείας και περίθαλψης. Ο κόσμος έχει ωριμάσει, είναι περισσότερο έτοιμος από ποτέ. Τα μηνύματα για αυτό, έρχονται από παντού.

Δυόμισι χιλιάδες Διαμεσολαβητές, δεν φτάνουν να καλύψουν 10.000.000 πληθυσμό.

Με ενδιαφέρον αναμένονται τα συμπεράσματα που θα συγκεντρώσει η ιδιαίτερη και έξυπνη πρωτοβουλία των ανθρώπων της Interamerican.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

10 απαντήσεις στο Κι όμως αληθινό: Ο κόσμος θέλει ασφάλιση αλλά δεν βρίσκει...ασφαλιστές

  1. Ο/Η Σταύρος λέει:

    Μην γράφετε οτι θέλετε. Εδω τρέχουμε απο το πρωι μεχρι το βράδυ, με δεκάδες τηλέφωνα καθημερινά μπας και κλεισουμε 1 ραντεβου για ασφάλεια ζωης, και εσεις γράφετε οτι μας ψαχνουν,

    Έλεος….. με την ασφαλιστική παραμυθα.

  2. Ο/Η Νικόλαος Χοϊμπός λέει:

    Καλά έμεινα άφωνος με τα νέα που γράφονται στο άρθρο.
    Κοίτα που οι πελάτες τρέχουν να ασφαλιστούν και εμείς κρυβόμαστε βρε παιδιά, καλοί μου συνάδελφοι!
    Επειδή δεν είμαι και πολλά χρόνια στον κλάδο μας ( έχω συμπληρώσει μόνο το 1/4 του αιώνα έτη παρουσίας στον κλάδο)
    θα ήθελα η συντάκτρια του άρθρου να μου απαντήσει αν γνωρίζει τι ποσοστό ακύρωσης έχουν τα προγράμματα υγείας την πενταετία των μνημονίων ; Και εδώ μιλάμε για υπάρχοντες πελάτες όχι να αναζητήσουμε νέους…!
    Κλείνοντας να αναφέρω ότι εχθές από τις 21:00μμ έως 00:00μμ ήμουν σε σπίτι πελάτη και φίλου
    για να σώσω το πρόγραμμα υγείας το οποίο ήθελε να διακόψει γιατί κάποιος ιατρός του πρότεινε να εισαχθεί σε νοσοκομείο να κάνει τις διαγνωστικές εξετάσεις που χρειάζεται ! Και μετά από 23 έτη συνεργασίας και ενώ έχει αποζημιωθεί 5 φορές . Μου είπε ότι μπορώ να τον βοηθήσω αλλά δεν το κάνω γιατί έχω άλλα συμφέροντα.
    Επειδή του ξεκαθάρισα ότι αυτό που ζητάει δεν μπορεί να γίνει μέχρι η κατάσταση της υγείας του να χρήζει νοσηλείας.
    Κάτι που μετά τόσα έτη συνεργασίας με τον συγκεκριμένο άνθρωπο διαπίστωνα ότι κατανοεί πολύ καλά
    αυτά που του εξηγώ αλλά αρνείται να αποδεχθεί! Γιατί; Γιατί πολύ απλά δεν μπορούσε να διαθέσει 300€-400€ για το κόστος των διαγνωστικών εξετάσεων του.
    Και για όποιον θα με ρωτήσει γιατί δεν έχει διαγνωστικές εξετάσεις ; Απαντώ ότι είχε και τις αφαιρέσαμε προ καιρού για μείωση του κόστους ασφάλισης !
    Τι εννοώ : ασφαλώς και οι συμπολίτες μας έχουν εδώ και αρκετά χρόνια αναγνωρίσει την αξία των προγραμμάτων υγείας και ειδικά σήμερα ενδιαφέρονται πολύ περισσότερο από κάθε άλλη περίοδο. Αλλά μόλις διαπιστώσουν ότι ένα νοσοκομειακό με αξιοπρεπείς παροχές, και όρους κάλυψης (βέβαια πολύ κατώτερο σε ποιότητα της προηγούμενης 10 ετίας) κοστίζει κατά μέσο όρο το άτομο 850€ παθαίνουν κατάθλιψη. Γιατί με έναν απλό πολλαπλασιασμό μια 4 μελή οικογένεια χρειάζεται 3500€ το έτος.
    Δηλαδή κάτι περισσότερο από τον μισό μισθό του ενός εκ των δύο συζύγων αν εργάζονται και οι δύο !
    Αν υπάρχει κάτι που μου διαφεύγει ας απαντήσει κάποιος συνάδελφος και να με διορθώσει παρακαλώ θερμά

  3. Ο/Η ΧΑΡΗΣ λέει:

    Ωραίο και ενδιαφέρον το άρθρο αλλά νομίζω κάπως απλουστευμένο και ίσως να μη βγάζει τα συμπεράσματα που θα έπρεπε….
    Εντύπωση μου κάνει πως αφού υπάρχουν (και υπάρχουν πιστεύω) τόσοι ενδιαφερόμενοι, μέσα σε μια εβδομάδα δέχτηκαν να συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο μόνο 80 άνθρωποι, επωνύμως δε περίπου 50, προφανώς το 40% δεν επιθυμούσε περαιτέρω να «ενοχληθεί»……παρόλο που ενδιαφέρεται!
    Επιπλέον μια που αναφέρονται αριθμοί, να σχολιάσω ότι μακάρι να ήταν οι υποψήφιοι προς ΑΣΦΑΛΙΣΗ 10.000.000 ψυχές……
    Αν υπολογίσει κανείς το νούμερο αυτών που ήδη διαθέτουν, το νούμερο αυτών που είναι αδύνατο πια να ασφαλιστούν (λόγω ηλικίας, υγείας κλπ.), τον διόλου ευκαταφρόνητο αριθμό συμπολιτών μας που έχουν εξαντλήσει και το όριο της φτώχειας, καθώς και ένα σεβαστό ποσοστό νέων σε παραγωγική ηλικία που αναγκάζεται ή σκέφτεται να εγκαταλείψει τη χώρα΄, τότε οι αριθμοί και οι αναλογίες βαίνουν αλλιώς!

  4. Ο/Η Μιχάλης Μπιλάς λέει:

    τι hoax είναι αυτό ?! τηλεφωνούμε χρόνια και δεν βρίσκουμε ανταπόκριση κι ενδιαφέρον.Η ΑΡΝΗΤΙΚΗ νοοτροπία του κόσμου κι η συμπεριφορά των εταιριών και των μάνατζερς έδιωξαν εκατοντάδες χιλιάδες άνθρώπους από το επάγγελμα.από 28 χρόνια ασφαλιστής

    • Ο/Η san λέει:

      Μιχάλη καλησπέρα,
      Εάν είσαι ο ασφαλιστής στην Εθνική , στο Γραφείο της Γιαμαρέλου τότε τα χαιρετίσματα από
      τον Νίκο Σαρηγιάννη.

  5. Ο/Η Μιχάλης Μπιλάς λέει:

    ΠΟΙΑ 10 .000.000 πελάτες ????? 3 εκατομμύρια ΆΠΟΡΟΙ & ανεργοι,3 εκατομμύρια γέροι,1 εκατομμύριο ΝΕΟΙ ΥΓΙΕΙΣ στο εξωτερικό-ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ-1,5 δημόσιοι που ΔΕΝ ασφαλίζονται ΛΟΓΩ ΝΟΟΤΡΟΠΊΑΣ .το underwriting κόβει ΠΑΝΩ από τους μισους 50άρηδες λόγω θυροειδή ,διαβήτη και βάρους.Αναμοχλεύονται οι ίδιοι πελάτες πάνω κάτω .

  6. Ο/Η το πλεον ξυπνημενο κοροιδο του συστηματος λέει:

    Μαλλον μεθυσμενος ειμαι ακομα.να ξεκαθαρισουμε κατι για τους υποτιθεμενους ασφαλιστες συνδεδεμενους που υπαγονται σε μια ιεραρχια.να δουλευουν δηλαδη σαν τους πακιστανους με 70 συν φορολογηση για να εισπρατει ο μανατζερ να κανει λεφτα ( φορολογειται και διαφορετικα αυτος)και συ να πεινας.οχι κυριοι με τα ψεματα δε πουλας και δε χειριζεσαι τις ζωες των θυματων σου.το συστημα τοσα χρονια εψαχνε κοροιδα για δευτερη δουλεια ή εισοδηματιες ή συνταξιουχους να δουλευουν και με το ευκολο κλεψιμο της φοροελαφρυνσης απαλλαγης που ειχαν να θησαυριζουν οι διευθυντες.τι μου λετε επειδη εξω υπαρχει πλασματικη ζητηση(αντε κανε ενα συμβολαιο με επτα ραντεβου και διατηρησε το να σου πω εγω)να ξεσκιστεις για να κονομησει ο μανατζερ σου.και μη μου απαντησετε και τι να κανεις.αυτο πεστε το στις ασφαλιστικες εταιριες στο συλογο των ασφαλιστων στα οργανα υποτιθετε του χωρου πσας δεια κλπ που υποτιθεται μας νοιαζονται αλλα μονο για τα συμφεροντα των πρακτορων μεσιτων και τραπεζων νοιαζονται οποτε αυτοθ οι 2500 που μειναμε μετα τον τωρινο φορο εισοδηματος του χρονου αν 1000.ωραιο συστημα επειδη υπαρχει σε καποιους λιπος και φοροδιαφυγη και μπορει να μας φορολογησουν με το καθεστως των οπαπ πρακτορων παρηγιεια στον αρωστο για οσους μπορουν να καταλαβουν τι ενοω.ξυπνηστε

  7. Ο/Η το πλεον ξυπνημενο κοροιδο του συστηματος λέει:

    συγγνωμη για τα ορθογραφικα λαθη απο την καλοπεραση και το μεθυσι δεν ξυπνησα ακομα ( πολυ χρημα γουστα)γραφω και απο κινητο…..
    Και μην ανησυχειτε για ολους δεν ισχυει η ιδια φορολογηση εμεις ειμαστε παιδια ενος κατωτερου θεου εκει που επικρατουν τεσσερα μετρα και τεσσερα σταθμα και επαγγελματιες ειναι μονο του ευγενους ταμειου επιστημονων ετεα……

  8. Ο/Η John s λέει:

    Ολα τΑ βαρια περιστατικα αντιμετωπιζονται μονο στα δημοσια νοσοκομεια για πολλους λογους ενω τα ετησιως ανανεουμενα ψευτο οσοκομειακα προσφερουν μονο εξαιρεσεις & απαλλαγες με πλαφον αμοιβης γιατρου τριχες δηλαδη καλη νυχτα στην παραμυθα εταιρεια του πυργου της αθηνας

  9. Ο/Η ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ ΟΛΓΑ λέει:

    συμφωνω με τους προλαλησαντες…ειναι δυνατο να μην θελουμε να αυξησουμε το εισοδημα μας???ειναι αστειοτητες αυτα που γραφονται στο αρθρο και γω τα ακουω και συχνα …ειμαστε λοιπον ντεμεπεληδες και χαραμοφαηδες γιαυτο και η εφορια προσπαθει να μας «ενεργοποιησει» ρουφοντας μας το αιμα με το μπουρι…Βαρεθηκα την ασχετιλα πια …Ε Λ Ε Ο Σ !!!!!!!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Στρατηγικές επιβίωσης & επιτυχίας: Δωρεάν webinar από τον ΠΣΑΣ

Πρόκειται για το 7ο δωρεάν  webinar του ΠΣΑΣ με πολυ ενδιαφέρουσα θεματολογία για την υποστήριξη των διαμεσολαβούντων στις προκλητικές αυτές...

Close