Έρευνα: Οι πελάτες (των Ασφαλιστικών εταιρειών) διψάνε για επικοινωνία!

Effective Communication (blank title)

17 Δεκέμβριος 2014

Αυτό βρήκε η έρευνα που πραγματοποίησε η Ernst & Young* ρωτώντας 24.000 ανθρώπους σε 30 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο για τη σχέση τους με τις ασφαλιστικές εταιρείες.  Οι πολίτες που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι επιθυμούν πιο συχνή και πιο σχετική με τις ανάγκες τους και την κατάστασή τους επικοινωνία από τους ασφαλιστές τους. Ειδικότερα, θέλουν η επικοινωνία τους με τις εταιρείες να είναι πιο συχνή, να έχει περισσότερη ουσία και να είναι εξατομικευμένη!

Αλλά υπάρχει μεγάλη απόσταση από αυτό που θέλουν με αυτό που λαμβάνουν.

Το 57% των πελατών είπαν ότι θα ήθελαν να επικοινωνούν με τους ασφαλιστές τους τουλάχιστον μια φορά το εξάμηνο αλλά μόνο το 47% δήλωσε ότι έχει τέτοιου είδους επικοινωνία επί του παρόντος.

Όλοι οι συμμετέχοντες δήλωσαν επίσης, ότι είναι ανοιχτοί στο να λαμβάνουν προσφορές καθώς και γενικότερη πληροφόρηση και ενημέρωση γύρω από τα προγράμματά τους.

Το σημαντικότερο με τη συστηματική επικοινωνία είναι ότι δίνει τη δυνατότητα στον διαμεσολαβητή να παρακολουθεί την πορεία της ζωής του πελάτη του και να είναι παρών όταν οι περιστάσεις αλλάζουν.

Η συχνή και συστηματική επικοινωνία βοηθά επίσης και τις εταιρείες να αντιληφθούν καλύτερα και πιο έγκαιρα τις αλλαγές στις ανάγκες του καταναλωτή και να ανταποκριθούν ανάλογα, για παράδειγμα προσαρμόζοντας κάποιο πρόγραμμα ή παροχή.

Το 44% από αυτούς που συμμετείχαν στην έρευνα ανέφερε ότι δεν είχαν καμία απολύτως επαφή με την Εταιρεία ή τον Διαμεσολαβητή τους τον προηγούμενο ενάμισυ χρόνο!

Πράγμα ανεξήγητο διότι ως γνωστόν η επικοινωνία αν πάει καλά, οδηγεί σε θετικά αποτελέσματα όπως αύξηση της κάλυψης, επιπλέον καλύψεις ή ακόμη και συστάσεις από τον πελάτη:

Η ποιότητα στην επικοινωνία τέθηκε από το 60% των συμμετεχόντων ως ο νούμερο ένα πιο σημαντικός παράγοντας που θα τους έκανε να εμπιστευτούν, ακόμη και να επεκτείνουν τα προγράμματά τους.

*2014 Global Insurance Outlook

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
big-data-analytics
H τεχνολογία αλλάζει την ασφαλιστική αγορά

Τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, τα e-shop δηλαδή, κατονομάζουν ως την μεγαλύτερη απειλή τους  εκτός κλάδου οι ασφαλιστές όλου του κόσμου, σύμφωνα με...

Close