Skip to content

Πρωταθλήτρια στις καινοτομίες η ΑΧΑ Ασφαλιστική

Πλούσιο σε ειδήσεις και πληροφορίες ήταν το ετήσιο Συνέδριο της ΑΧΑ Ασφαλιστικής που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 11 Ιουνίου στο Μουσείο Βορρέ στην Παιανία. Μακρά λίστα από σπουδαίες καινοτομίες, εισηγήθηκε στην παρουσίασή του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Ερρίκος Μοάτσος.

Ρεπορτάζ: Χρ. Μωράκη

[box]ΑΧΑ 2017:
5% αύξηση του κύκλου εργασιών
155 εκατομμύρια ασφάλιστρα
169% δείκτης φερεγγυότητας
12% αύξηση στον κλάδο υγείας [/box]

Η ΑΧΑ Ασφαλιστική καινοτομεί με ενέργειες μοναδικές στο είδος τους για την ελληνική ασφαλιστική αγορά.

Πραγματογνωμοσύνη απο απόσταση

Ο πραγματογνώμονας του αυτοκινήτου δεν πάει στο συνεργείο. Σε περίπτωση ζημιάς ο πελάτης κατευθύνεται χωρίς ραντεβού σε ένα από τα πιστοποιημένα συνεργεία και μέσω τεχνολογίας δείχνει το αυτοκίνητο στον πραγματογνώμονα. Αποτέλεσμα αυτού είναι να μειώνεται η διαδικασία διεκπεραίωσης κατά τρεις ολόκληρες μέρες. Στόχος είναι αυτό το μοντέλο να αναπτυχθεί και στις ασφαλίσεις περιουσίας.

Αυτόματη Προκαταβολή

Στις ασφαλίσεις περιουσίας η ΑΧΑ είναι η μόνη εταιρεία που έχει “θεσμοθετήσει” την αυτόματη προκαταβολή αλλά και την επισκευή της ζημιάς. Η ζημιά και η οπτική “με τα μάτια του πελάτη” είναι κάτι στο οποίο η εταιρεία έχει εστιάσει σε μεγάλο βαθμό και έχει επενδύσει παρα πολύ τα τελευταία χρόνια.

Σε περίπτωση καταστροφικού κινδύνου έχει υλοποιήσει μια αυτόματη διαδικασία προκαταβολής εντός 24ωρου από την στιγμή του συμβάντος. Στις πρόσφατες πλημμύρες της Μάνδρας, οι προκαταβολές είχαν ήδη δρομολογηθεί την επόμενη μέρα, ενώ είχαν κανονιστεί και δωμάτια ξενοδοχείων για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της ευρύτερης περιοχής ασχέτως αν είχαν υποστεί ζημιές ή όχι.

Αποκατάσταση των ζημιών

Σε περίπτωση ζημιάς στην κατοικία ή την εργασία, η ΑΧΑ αναλαμβάνει άμεσα με δικό της συνεργείο και εγγυάται τον συντονισμό, την παρακολούθηση και όλες τις εργασίες αποκατάστασης, εφόσον βεβαίως ο πελάτης το επιθυμεί. Είπε ο CEO της ΑΧΑ:

[box]Όλα αυτά τα κάνουμε γιατί θέλουμε να δημιουργήσουμε για τον πελάτη μας μια νέα εμπειρία. Έχουμε αρχίσει σιγά-σιγά και δεν τον λέμε πελάτη, τον λέμε άνθρωπο. Πλέον, δεν θέλουμε να είμαστε πελατοκεντρική εταιρεία, θέλουμε όμως να είμαστε ανθρωποκεντρική εταιρεία.

Θέλουμε να καταλάβουμε σε βάθος τι είναι αυτό που οι άνθρωποι χρειάζονται για να μπορέσουνε να δούν την εταιρεία ως σύμμαχο τους. Και αυτή τη νέα εμπειρία που θέλουμε να δημιουργήσουμε, τη δημιουργούμε δίνοντας σημασία στη ζημιά. Αν δεν βρούμε ακριβώς τι θα κάνουμε,  πώς θα καλύψουμε μια ζημιά, δεν χρειάζεται να ψάχνουμε για πελάτες. Πρέπει να είμαστε σίγουροι τι ακριβώς χρειάζεται, πώς θα περάσει ανώδυνα αυτή η δύσκολη στιγμή της ζωής του πελάτη, για να είμαστε ικανοποιημένοι ότι κάνουμε τη δουλειά μας σωστά.

Όλα αυτά γίνονται μόνο εάν αναθεωρήσεις τον τρόπο με τον οποίο λειτουργείς. Αν ρωτήσεις και προσπαθήσεις να κατανοήσεις σε βάθος, γιατί έκανα αυτά τα πράγματα με τον τρόπο που τα έκανα; Σε τι εξυπηρετούσε όλο αυτό που έκανα; Μπορώ να το κάνω καλύτερα; Μπορώ να το κάνω διαφορετικά; Ποια είναι η ανάγκη της άλλη πλευράς; Αυτά είναι που μας οδηγούν στο να επενδύουμε στην πρόληψη και στην εξυπηρέτηση των ανθρώπων.[/box]

Check in στην Υγεία

Πολύ σύντομα στον κλάδο Υγείας θα ενταχθεί η “διαδικασία check in”. O ασφαλισμένος, κατά την εισαγωγή του στο νοσοκομείο, δεν θα χρειάζεται να ασχολείται με κανενός είδους γραφειοκρατική διαδικασία, απλά θα παραδίδει στην γραμματεία σχετικό έτοιμο έντυπο, μιας και η εταιρεία θα έχει φροντίσει να έχει γίνει όλη η διαδικασία από πριν.

Ένα έξοδο παραπάνω σήμερα για λιγότερα έξοδα στο μέλλον

Μια τολμηρή επένδυση στην πρόληψη υλοποιεί η εταιρεία στους κλάδους υγείας, περιουσίας και αυτοκινήτου.

Το πρόγραμμα ΑΧΑ Driving Academy απευθύνεται σε νέους σε ηλικία οδηγούς και τους εκπαιδεύει στην ασφαλή οδήγηση. Σχεδιάστηκε από την ΑΧΑ με εξειδικευμένο οργανισμό – σε όποιον ασφαλισμένο επιθυμεί να συμμετάσχει παρέχεται έκπτωση στην ασφάλισή του.

[box]Πιστεύουμε βαθιά ότι αν τα νέα παιδιά μάθουνε να οδηγούν καλύτερα, θα σωθούν. Αν ο κόσμος οδηγεί καλύτερα, θα έχουμε λιγότερα ατυχήματα να αντιμετωπίσουμε στο μέλλον. Το κόστος της πρόληψης συνολικά στην κοινωνία είναι πολύ μικρότερο από το κόστος της αποκατάστασης της κάθε ζημιάς. Για αυτό αποφασίσαμε να ανταλλάσουμε ένα έξοδο σήμερα με προσδοκία χαμηλότερων εξόδων στο μέλλον, είπε χαρακτηριστικά ο Ερρίκος Μοάτσος[/box]

Στο πλαίσιο αυτό η ΑΧΑ σύντομα θα θέσει σε εφαρμογή και το AXA Drive II, εφαρμογή που επιτρέπει στον οδηγό του αυτοκινήτου να αξιολογήσει τον τρόπο με τον οποίο οδηγεί: αν στρίβει απότομα, αν κάνει επικίνδυνες προσπεράσεις κ.λπ., δίνοντάς του έτσι την δυνατότητα να βελτιωθεί απο μόνος του. Κάποια στιγμή αυτή η εφαρμογή θα συνδεθεί και με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο προκειμένου αυτός που προσπαθεί να οδηγήσει ασφαλέστερα, να μπορεί να έχει και ένα όφελος.

Ρόλο συμμάχου η ΑΧΑ παίζει και στις επιχειρήσεις. Είναι η μόνη εταιρεία η οποία παρέχει αυτομάτως στα συμβόλαια των μικρών επιχειρήσεων δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες προστασίας, χωρίς καμία προϋπόθεση. Αυτή η ενέργεια συνδυάζεται και με μια ειδική κατηγορία επιχειρήσεων, τις “προστατευμένες επιχειρήσεις” οι οποίες μοιράζονται μεταξύ τους τον κίνδυνο: η καλά προστατευμένη επιχείρηση δεν θα βρει χαμηλότερο ασφάλιστρο στην αγορά, εγγυάται η εταιρεία.

Η επένδυση στην πρόληψη επεκτείνεται και στον τομέα υγείας όπου απο φέτος όσοι αποφασίζουν να κάνουν περιοδικά ένα check up θα ανταμοίβονται με μείωση του ασφαλίστρου, ανεξαρτήτου αποτελέσματος.

Στην τελική φάση υλοποίησης είναι ένα σύστημα εξ αποστάσεως παρακολούθησης της κατοικίας, μέσω αισθητήρων και ψηφιακής επικοινωνίας. Πιο συγκεκριμένα, η δυνατότητα το να μπορεί ο ιδιοκτήτης απο μακριά να αντιληφθεί την περίπτωση διακοπής νερού, περίπτωση πυρκαγιάς, ακόμη και κλοπής. Η χρήση αυτής της δυνατότηας θα συνδέεται και πάλι αναλόγως, με την ασφάλιση του σπιτιού.

[box]Live αξιολόγηση από τους πελάτες

Η πιο επαναστατική πρωτοβουλία που εισήγαγε η ΑΧΑ Ασφαλιστική στην Ελλάδα είναι η ζωντανή, χωρίς λογοκρισία, αξιολόγηση της απόδοσής της από τους ίδιους τους πελάτες της.  Η αξιολόγηση αυτή γίνεται καθημερινά, στην ιστοσελίδα της, μέσω διαδικασίας η οποία ελέγχεται απομακρυσμένα, απο άλλη εταιρεία, διαδικασία στην οποία δεν έχει δυνατότητα να παρέμβει η ΑΧΑ. Μια απίστευτα τολμηρή κίνηση, η οποία στην Ευρώπη έχει μόλις λίγους μήνες ζωής. Με μια απλή επίσκεψη στην ιστοσελίδα της ΑΧΑ μπορεί ο καθένας να διαβάσει τα σχόλια και τις κριτικές των πελατών της και να δει την βαθμολογία της η οποία, αξίζει να σημειωθεί, έχει παγιωθεί στο επίπεδο του 4,6 στα 5.  Αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία έχει πράγματι κερδίσει την επιβράβευση και την εμπιστοσύνη των πελατών της, γεγονός που της δίνει ακόμη περισσότερα κίνητρα και την κάνει να προσπαθεί ακόμη περισσότερο, για να διατηρήσει αυτό το υψηλό επίπεδο. [/box]

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *