Skip to content

Ρεκόρ πενταετίας στη νέα παραγωγή υγείας της AXA

Στόχος για φέτος η ανάπτυξη του αποκλειστικού δικτύου

Ρεπορτάζ: Νίκος Εμμανουήλ

«Καμία ομάδα ποτέ δεν μπορεί να φτάσει στην κορυφή και δεν μπορεί να παραμείνει εκεί εάν δεν αλλάζει με βάση τις συνθήκες γύρω της και δε γεμίζει με νέες δυνάμεις μέσα της. Το ζήτημα δεν είναι απλά να έχουμε τις υποδομές, αλλά να τις χρησιμοποιούμε και να μπορούμε μέσα από αυτές να κάνουμε τη δουλειά μας πιο εύκολα» Νίκος Σακελλαρίου, Διευθυντής Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών και Συνεργατών ΑΧΑ Ασφαλιστικής

Με ρεκόρ πενταετίας ύψους 3.035 εκατ. ευρώ στη νέα παραγωγή υγείας (+15%) έκλεισε το 2017 για την AXA. Στόχος για τη φετινή χρονιά τα 3.300 εκατ. ευρώ, μέσω της κεφαλαιοποίησης νέων συνεργασιών και της ανάπτυξης των δεξιοτήτων του υφιστάμενου δικτύου.

Το 65% του χαρτοφυλακίου υγείας προέρχεται από το αποκλειστικό δίκτυο το οποίο πέρυσι ενδυναμώθηκε με νέες συνεργασίες σε ποσοστό 25% .

Η εταιρεία αρχίζει να μετακινείται από την  μονοπροϊοντική κατεύθυνση στην υγεία εμπλουτίζοντας το χαρτοφυλάκιο με νέες παροχές και λύσεις, ενώ ως στρατηγική προτεραιότητα θέτει και την ανάπτυξη του αποκλειστικού δικτύου. Στόχος που φαίνεται απόλυτα υλοποιήσιμος και εφικτός για φέτος είναι οι 60 νέες συνεργασίες.

Το 2017 η  συνολική παραγωγή ξεπέρασε τα 32 εκατομμύρια ευρώ ενώ οι γενικές ασφαλίσεις σημείωσαν αύξηση 17%. Ο κλάδος πυρός σημείωσε αύξηση 5% με διπλάσιο στόχο για τη φετινή χρονιά ενώ αύξηση 10% σημειώθηκε στα ασφαλισμένα οχήματα.

Φέτος η εταιρεία στοχεύει στο 18%, με σύμμαχο δύο νέα προϊόντα, τα οποία θα ενισχύσουν τη διακράτηση του πελατολογίου και θα διευρύνουν το μερίδιο αγοράς.

«Είναι υπόθεση όλων μας το 2018 να μεγαλώσουμε το αποκλειστικό μας δίκτυο. Το σπουδαιότερο όπλο της εταιρείας είναι οι ίδιοι της οι άνθρωποι» Βασίλης Αντύπας, Διευθυντής Αποκλειστικού Δικτύου ΑΧΑ Ασφαλιστικής

Σημαντικό πλεονέκτημα της ΑΧΑ είναι το υφιστάμενο πελατολόγιο με τον λόγο cross selling για το αποκλειστικό δίκτυο να είναι 1,42, δηλαδή μεγαλύτερος από κάθε άλλο δίκτυο διανομής.

Εάν  ο δείκτης αυξηθεί περαιτέρω, δηλαδή αν το 20% των πελατών της υγείας, κάνει χρήση ενός προϊόντος για το αυτοκίνητο ή το σπίτι με ασφάλιστρο που να μην ξεπερνάει τα 160 ευρώ, αυτό ισοδυναμεί με 1 εκ. ευρώ νέα παραγωγή και αύξηση του δείκτη crosse selling κατά 17%.

Μεταξύ άλλων φέτος η AXA εγκαινιάζει την ψηφιακή επαναπιστοποίηση, δηλαδή τη δυνατότητα να επαναπιστοποιείτα ο Συνεργάτης σε χρόνο και τόπο που επιλέγει ο ίδιος.

Διαβάστε περισσότερα:

Πρωταθλήτρια στις καινοτομίες η ΑΧΑ Ασφαλιστική

ΑΧΑ : Στόχος η αύξηση αποκλειστικού δικτύου κατά 50%

 

 

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *