Τα σχόλια της αγοράς

Σχόλια στο άρθρο: Καμπάνιες για την ασφαλιστική συνείδηση και τους μαύρους κωδικούς ετοιμάζει η ΕΑΔΕ

  • Ασφαλιστής "Βέγγος"-"ΣωτηρΆΚΗΣ";: Ο Σωτήρης του video πιστεύω ότι υποβαθμίζει το επάγγελμά μας, αντί να το βοηθάει! Ο ρόλος μας δεν είναι "να τρέχουμε επί τόπου". Ούτε να είμαστε "εισπράκτορες" ασφαλίστρων. Ο ρόλος μας είναι πρώτα από όλα να είμαστε εμείς οι ίδιοι ΓΝΩΣΤΕΣ, βλέπε σεμινάρια, μελέτες όρων ασφαλιστηρίων κλπ Ο ρόλος μας είναι ΠΡΙΝ γίνει το κακό να έχουμε πελάτες καλά ενημερωμένους και συνειδητά ασφαλισμένους (ανάλυση αναγκών, εξήγηση των λεγόμενων "γκρίζων" σημείων - δεν είναι καθόλου "γκρίζα", απλά οι περισσότεροι δεν εξηγούν εξαιρέσεις - περιόδους αναμονής - όρο προϋπαρχουσών καταστάσεων υγείας κλπ) Ο ρόλος μας είναι ΜΕΤΑ την ζημιά να ενημερώσουμε τον πελάτη μας και να φροντίσουμε για την διαδικασία αποζημίωσής του αν αυτή "σκαλώσει" κάπου, αλλά και να θυμίσουμε στον πελάτη μας τις υποχρεώσεις του προκειμένου να αποζημιωθεί. Γιατί η διαδικασία αποζημίωσης – το να στείλει τα απαραίτητα έγγραφα, ή να πάρει την επιταγή του - είναι όσον αφορά τα διαδικαστικά πρωτίστως υποχρέωση του πελάτη μας. Τώρα αν αυτός "δεν μπορεί" (γιατί βαριέται...) να στείλει ένα email ή φαξ με τα απαραίτητα έγγραφα, αυτό δεν σημαίνει πως είναι δική μας υποχρέωση να κάνουμε τον "Βέγγο" για να τον εξυπηρετήσουμε, να πάμε να πάρουμε δηλαδή εμείς (πχ Χαλάνδρι – Γλυφάδα) οι ίδιοι τα έγγραφα! Τα ασφαλιστικά είναι επιστήμη και πρέπει να αντιμετωπίζεται ανάλογα, κι όχι να υποβαθμίζουμε εμείς οι ίδιοι το επάγγελμα δίνοντας το δικαίωμα στους πελάτες μας να μας αντιμετωπίζουν σαν τον «ΣωτηρΆΚΗ», «το παιδί για όλες τις δουλειές»… Πόσο μάλλον όταν πρέπει να αξιοποιήσουμε τις ώρες εργασίας μας ουσιαστικά, και για το δικό του καλό (διαβάζοντας όρους και παρακολουθώντας σεμινάρια, κάνοντας αναλύσεις αναγκών και μελέτες ασφάλισης για νέους πελάτες, όπως ακριβώς κάναμε και για τον παλιό πελάτη μας που τώρα ήρθε η ώρα να αποζημιωθεί, προκειμένου οι πελάτες μας να είναι ΣΩΣΤΑ ασφαλισμένοι...) Ο ρόλος του "Βέγγου", είναι πωλησιακός, αλλά όχι ουσιαστικός, πόσο μάλλον όταν ξέρουμε όλοι πολύ καλά πως αυτό που θα αποζημιώσει τον πελάτη μας είναι στην ουσία το να έχει-έχουμε επιλέξει καλούς όρους για το ασφαλιστήριό του και να τον ενημερώσουμε για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει για να αποζημιωθεί, εντός του προβλεπομένου χρονικού διαστήματος. Για να μπορεί όμως κάποιος να είναι πραγματικός σύμβουλος-γνώστης των όρων των συμβολαίων της ασφαλιστικής αγοράς - ειδικά όταν αντιπροσωπεύει πολλές ασφαλιστικές ή και το σύνολο της αγοράς – και άρα να καθοδηγήσει τον πελάτη του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, χρειάζονται αμέτρητες ώρες διαβάσματος και σεμιναρίων και όχι να κάνει τον «Βέγγο» σε κακομαθημένους πελάτες. Πρέπει η εικόνα του επαγγέλματός μας να αλλάξει επιτέλους στην κοινωνία και αυτό εξαρτάται από το πώς μαθαίνουμε εμείς οι ίδιοι του πελάτες μας....

    31/01/2018 10:10

  • ΙΩΑΝΝΑ: Πόσο δίκαιο έχετε !! Πότε άραγε οι ασφαλιστικές εταιρείες θα αλλάξουν νοοτροπία , ως προς την αντιμετώπιση των ασφαλιστών. Μάλλον όταν οι παλαιοί προϊστάμενοι καταλάβουν ότι δεν περνούν οι νοοτροπίες του παρελθόντος....

    31/01/2018 6:05

  • ΓΑΒΡΙΗΛΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ: Εκστρατεια αφυπνισης της ασφαλιστικης συνείδησης του καταναλωτικου κοινου και αλλα .......καλα!!! Αγαπητοι συναδελφοι, ακομη κι αν καναμε μια εκστρατεια αναλογη του Μ. Αλεξανδρου παλι ταπεινα αποτελεσματα θα ειχαμε. Αφου ολοι γνωριζουμε οτι εμεις οι ιδιοι οι ασφαλιστικοι συμβουλοι με τον τροπο που εντοπιζουμε,προσεγκιζουμε και πουλαμε σε εναν συνανθρωπο μας ενα ασφαλιστηριο συμβολαιο , εχουμε ηδη καταστησει το προιον μας αλλα και την ιδια μας την προσωπικοτητα , υποτακτικους των πραγματων. Η ολοκληρωση της απαξιωμενης υφης του επαγγελματος μας ολοκληρωνεται με την συμπεριφορα των ασφαλιστικων εταιρειων προς τον ασφαλιστικο συμβουλο, οπου ενω του ζητουν να θριαμβευει στην αγορα σαν λιονταρι στην σαβανα, ταυτοχρονα τον αντιμετωπιζουν σαν προβατο προς σφαγη στο αναμεταξυ τους κανονιστικο πλαισιο (βλ. συμβασεις , κανονισμους πωλησεων κα). Μαλλον η εκστρατεια θα πρεπει να στραφει πρωτα σε οσους αποτελουν την ασφαλιστικη "οικογενεια" και οταν αυτη αναβαθμιστει, να δειτε που και ο μεσος συνανθρωπος μας θα ανακαλυψει μια ευρύτερη ασφαλιστικη συνειδηση. Με εκτιμηση...

    30/01/2018 8:46

Σχόλια στο άρθρο: Η ΑΧΑ αλλάζει για πάντα την ασφαλιστική αγορά

  • ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΪ́ΤΣΗΣ: Η εμπιστοσύνη στον εαυτό μας που έχουμε αποκτήσει όσοι εκπροσωπούμε την ΑΧΑ ασφαλιστική παίρνει σάρκα και οστά τώρα πια και με την αξιολόγηση του πελάτη μας που έχει αποζημιωθεί ώστε να μπορεί όποιος θέλει να κάνει σωστή έρευνα αγοράς και να έρθει κοντά μας με σιγουριά για το παρόν κ το μέλλον του!...

    3/02/2018 22:21

  • ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ: Τα πιο θερμά μου συγχαρητήρια στην ΑΧΑ Ασφαλιστική και στην «Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της ΑΧΑ» για τις απαντήσεις τους στα αρνητικά σχόλια, αλλά και στην συντάκτρια του άρθρου κυρία Χριστίνα Μωράκη, άξια συνεχίστρια του έργου του πατέρα της. Πριν λίγο ξαναμπήκα στην ιστοσελίδα της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, χάρηκα όλες τις τελευταίες βελτιώσεις και λυπήθηκα «αναδρομικά» επειδή δεν είχα την ευκαιρία/δυνατότητα να συμβάλλω σε κάποιες από αυτές την 3ετία (2005 – 2008) που εργάστηκα στην ΑΧΑ Ασφαλιστική....

    3/02/2018 7:55

Σχόλια στο άρθρο: AXA - Στο επίκεντρο η Ζημιά

  • ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ: Αργά αλλά σταθερά, πρώτα οι Επιχειρήσεις και μετά τα φυσικά πρόσωπα, εξοικειωνόμαστε με ότι έχει να μας προσφέρει η σύγχρονη Πληροφορική με τις εφαρμογές της. Μπράβο στους πρωτοπόρους του κάθε Επιχειρηματικού Κλάδου. ΥΓ Να ψάχνουμε συνεχώς να ενημερωθούμε για τις εκάστοτε δυνατότητες του Smartphone μας, ιδίως όσοι ανήκουμε στα άτομα «κάποιας ηλικίας». Κάτι περισσότερο ξέρουν οι νεότερες γενιές που δεν το αποχωρίζονται ούτε στον ύπνο τους!...

    3/02/2018 8:12