Τόλμη και καινοτομία στις αλλαγές της Groupama Ασφαλιστική

16 Οκτωβρίου 2017

Ριζικές αλλαγές σε Υγεία - Πυρός ανακοίνωσε η Διοίκηση. Στόχος να μετατραπεί η ασφάλιση σε εξαιρετικά απλή διαδικασία

Προμήθειες έως 45% για τους συνεργάτες, gift voucher στους πελάτες σε περίπτωση καθυστερήσεων

Γράφει ο Κοσμάς Ζακυνθινός

Μεγαλύτερη διείσδυση και υψηλότερη ανταγωνιστικότητα στην εγχώρια αγορά επιχειρεί η διοίκηση του ασφαλιστικού κολοσσού Groupama στην Ελλάδα, προχωρώντας σε απλοποίηση και ριζική αναδιαμόρφωση των χαρτοφυλακίων Υγείας και Πυρός.

Από μέρα σε μέρα αναμένεται και η προσθήκη τριών νέων νοσοκομείων στο δίκτυό της εντός Αττικής, ενώ σύντομα θα «τρέξει» και το νέο, υπέρ - ανταγωνιστικό σύστημα προμηθειών στον κλάδο Υγείας υπό τον τίτλο «Make More Money».
Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα Στελέχη της Εμπορικής Διεύθυνσης και Marketing της Groupama Ασφαλιστική κάνουν λόγω για «ακόμη περισσότερες εκπλήξεις το 2018».

Συγκεκριμένα, στους φιλόδοξους στόχους του 2018, προβλέπονται δομικές αλλαγές σε 4 βασικά σημεία του κλάδου Υγείας, με στόχο στο πρώτο κιόλας εξάμηνο: α) να γίνεται η καταχώρηση των αιτήσεων μέσω tablets (android, ios), β) να υπάρξει ψηφιοποιημένη «έξυπνη» αίτηση που θα καταργεί το δαιδαλώδες 17σέλιδο φυσικό αρχείο που υπάρχει έως σήμερα γ) να υλοποιείται η δομή «δέντρων» για την υποστήριξη των διαμεσολαβητών και δ) να βελτιώνονται οι παροχές στα υπόλοιπα προϊόντα, παρουσιάζοντας παράλληλα και νέα εντός του έτους.

Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου, Εμπορικός Διευθυντής Groupama Ασφαλιστική

Στόχος της Διοίκησης, που «ποντάρει» στη νέα ψηφιακή εποχή, είναι να μετατρέψει την ασφάλιση σε εξαιρετικά απλή διαδικασία, και για πελάτες και για συνεργάτες και να συνεχίζει να εμπλουτίζει τα προγράμματά της με νέες δυνατότητες. Όπως επισημαίνει ο Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου, Εμπορικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστική,
«προσπαθούμε να κάνουμε τις διαδικασίες πιο απλές, πιο γρήγορες με καλύτερη εξυπηρέτηση για το δίκτυο συνεργατών και πελατών μας. Αυτός είναι και ο στόχος μας για τα επόμενα χρόνια. Να γίνουμε οι καλύτεροι, για να μας προτιμούν οι διαμεσολαβητές και φυσικά οι πελάτες μας. Ταυτόχρονα, αυτό που θέλουμε να κάνουμε είναι να αλλάξουμε τον τρόπο που δίδονται οι αποζημιώσεις, κάνοντας την διαδικασία πολύ πιο απλή».
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στην εκδήλωση, το 80,2% των περιπτώσεων του κλάδου Υγείας, αποζημιώνονταν το 2017 εντός 7 ημερών, ενώ στόχος στο εγγύς μέλλον είναι οι διαδικασίες να ολοκληρώνονται σε 5 ημέρες για το 90% και πλέον των περιπτώσεων.

Make More Money με την Groupama Ασφαλιστική

Με κεντρικό μήνυμα Μ.Μ.Μ. - «Make More Money» η Groupama Aσφαλιστική προσφέρει κοινή και σταθερή προμήθεια για 5 χρόνια για όλες τις ηλικίες, ενώ δίνει κίνητρο για επιπλέον αύξηση τον πρώτο χρόνο, ανάλογα με το ύψος της νέας παραγωγής.
Μάλιστα, για το νέο σύστημα προμηθειών στον κλάδο Υγείας ο κ. Ιωάννης Μουζάκης, Διευθυντής Marketing της εταιρείας, επεσήμανε ότι «με παραγωγή πάνω από 30 χιλ. ευρώ, το ποσοστό της προμήθειας θα κυμαίνεται περίπου στο 45%, ποσοστό πρωτόγνωρο για την Ελληνική αγορά».

Ασφάλιση Υγείας

Από αριστερά: Γιάννης Μουζάκης, Διευθυντής Τομέα Marketing Groupama, Δημήτρης Διβανής, Διευθυντής Τομέα Ελεύθερου Δικτύου Groupama

Με στόχο την περαιτέρω διευκόλυνση των ασφαλισμένων στον κλάδο Υγείας, τα στελέχη της Εμπορικής Διεύθυνσης και Marketing της Groupama Ασφαλιστικής παρουσίασαν τη νέα απλοποιημένη διαδικασία στα προϊόντα ισόβιας διάρκειας απ’ όπου σύμφωνα με τον κ. Ιωάννη Μουζάκη,
«Καταλήγουμε σε 2 προϊόντα και 2 κωδικούς, από τους 4 κωδικούς που ίσχυαν μέχρι σήμερα. Ταυτόχρονα, βελτιώθηκαν ζητήματα αναφορικά με την ισοβιότητα στα παιδιά, έχοντας πλέον μεγαλύτερη ευελιξία στην επιμήκυνση των προγραμμάτων, τα οποία μπορούν να συνεχιστούν και μετά τα 25 τους έτη».

Η άρση απαλλαγής στα ODC, οι περαιτέρω διευκρινίσεις του όρου περί αναμονής 2 ετών και οι μεγαλύτερες εκπτώσεις στα οικογενειακά συμβόλαια, ολοκληρώνουν τις βελτιώσεις που επιθυμούσε από καιρό η Groupama να υλοποιήσει σε σειρά από ζητήματα που ανέκυπταν κατά τη διαδιακαία που ακολουθούσε το δίκτυο των διαμεσολαβητών της.
Παράλληλα, όπως ανακοίνωσε ο κ. Ιωάννης Μουζάκης, η Groupama στο αμέσως επόμενο διάστημα θα διευρύνει και το δίκτυό της για τον προ ασφαλιστικό έλεγχο, με τρία νέα νοσοκομεία εντός της Αττικής. Συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα νοσοκομείο στα Βόρεια προάστια, ένα στα Νότια, και ένα στο κέντρο της πόλης, απ’ όπου θα υπάρχει δυνατότητα ηλεκτρονικής αποστολής των αποτελεσμάτων.

«Θέλουμε να κάνουμε τις διαδικασίες μας ταχύτερες, πολύ πιο άνετες και πιο ουσιαστικές. Έτσι, υιοθετούμε πλέον τις ηλεκτρονικές διαδικασίες σε ένα ευρύ φάσμα αλλά και στις αιτήσεις, οι οποίες προστίθενται πλέον στα tablets προκειμένου να ολοκληρώνονται όσο το δυνατόν ταχύτερα και απλά» όπως επισημαίνει από πλευράς του ο κ. Κωνσταντίνος Σεμερτζόγλου.

Ριζική αναδιαμόρφωση όρων και καλύψεων στα Πυρός

 Οι νέοι όροι, που τίθεται σε ισχύ από την Δευτέρα 30 Οκτωβρίου, προβλέπουν τη δυνατότητα άμεσης και εγγυημένης καταβολής αποζημίωσης εντός 7 εργάσιμων ημερών. Παράλληλα, περιλαμβάνονται πλέον αποζημιώσεις σε περιπτώσεις βραχυκυκλώματος χωρίς εστίες φωτιάς, οι ζημιές από φυσικά αίτια, όπως ο κεραυνός, ενώ αλλάζει η μορφή εκτύπωσης του συμβολαίου και το rate για κατοικίες και επιχειρήσεις. Περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο rate, που φέρει τον τίτλο Cocoon Eco αναμένονται στο τέλος του μήνα, ενώ αντίστοιχα rates θα ανακοινωθούν σύντομα για την ασφάλιση Πυρός.
«Εφόσον οι πελάτες ακολουθούν με συνέπεια τη διαδικασία που υποδεικνύει η ασφαλιστική, οι αποζημιώσεις έως 3.000 ευρώ θα γίνονται εντός 7 ημερών από την επίσκεψη του πραγματογνώμονα» σύμφωνα με τον κ. Ιωάννη Μουζάκη, ο οποίος τόνισε πως «μετά το πέρας των 30 ημερών και για κάθε ημέρα καθυστέρησης θα υπάρχει gift voucher προς τον πελάτη, αξίας 50 ευρώ».

Επιβράβευση πελατών Αυτοκινήτου

Διεισδύοντας περαιτέρω στο χώρο της νέας τεχνολογίας, στις αρχές του 2018 αναμένεται και ένα νέο app - επιβράβευση των πελατών της, μέσω μιας νέας εφαρμογής που φέρει την ονομασία «Road Cube». Στη παρούσα φάση, οι πελάτες αναμένεται να συλλέγουν πόντους με κάθε ανανέωση αποκτώντας μια σειρά από προνόμια, όπως δωρεάν βενζίνη, εκπτώσεις σε parking, εκπτώσεις σε πλύσιμο αυτοκινήτων κ.α.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Interamerican: "Μονόδρομος" ο ψηφιακός μετασχηματισμός

To παράδειγμα της Interamerican Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στις επιχειρήσεις αναδεικνύεται, πλέον, σε βασική προτεραιότητα βιώσιμης ανάπτυξης και ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας....

Close