Υποψηφιότητα για την καλύτερη εκδήλωση

2 Φεβρουαρίου 2018

Ένα πρόβλημα που έχουν οι ασφαλιστικές εταιρείες είναι στον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν προς τα έξω τις ενέργειες και τις καινοτομίες τους. Η ΑΧΑ, που οργάνωσε προχθές μια βραδιά προς τιμήν Μεσιτών - Πρακτόρων, κατάφερε το εξής εξαιρετικό: να επικοινωνήσει σπουδαία, μια σπουδαία ενέργεια. Γιατί δεν αρκεί να κάνεις κάτι σωστό. Αν το "πνίξεις" επικοινωνιακά, αν δεν το πεις όσο έντονα του αρμόζει, έχασες.

Ρεπορτάζ : Νίκος Ξυδάς

Ένα διαφορετικό σκηνικό για τους ομιλητές της ΑΧΑ

Την Τετάρτη η ΑΧΑ μας έβαλε σε ένα χώρο* που δεν είχαμε ξαναδεί. Εκεί σε όλα, στις παρουσιάσεις, στη γλώσσα, στο ύφος, έδειξε διαφοροποίηση. Έκανε δηλαδή, σωστή Επικοινωνία. Στην οποία αν δεν διαφοροποιηθείς, στο μυαλό του κόσμου είσαι ίδιος με όλους τους άλλους.

Η ΑΧΑ επειδή ρίσκαρε, παρακάμπτοντας την safe choice ενός ξενοδοχείου ή ενός ρεστοράν, έκανε μια από τις καλύτερες εκδηλώσεις, αποδεικνύοντας ότι μπορεί να κάνει "disruption" (δηλαδή να "παρέμβει" στην κανονικότητα της αγοράς) σε όλους τους τομείς!

Αυτό, παρότι είναι διεθνής Όμιλος, με όλον τον κανονιστικό λαβύρινθο που αυτό συνήθως συνεπάγεται: τις δαιδαλώδεις διαδικασίες, τις δια-τμηματικές εγκρίσεις, την επιφύλαξη, την τυπολατρεία.

Ο "Πλημμυρισμένος" δεν μπορεί να πιστέψει αυτό που του συνέβη

Συνήθως στους μεγάλους Ομίλους αυτό που βλέπεις είναι δυσκαμψία, μια προσκόλληση σχεδόν, στην επισημότητα. Η ΑΧΑ ωστόσο χθες φάνηκε να κινείται χωρίς περιορισμούς. Λιτά αλλά όχι φτωχά, με υψηλή αισθητική αλλά σύγχρονη αντίληψη.

Για παράδειγμα, προτίμησε να απευθυνθεί στους παρευρισκόμενους και να τονίσει την αξία και του κλάδου και της διαμεσολάβησης, δραματουργικά, μέσω μιας κανονικής, μίνι θεατρικής παράστασης, με σκηνικά, κοστούμια, φωτισμούς, μουσική υπόκρουση και αληθινούς ηθοποιούς!

Οι οποίοι παρίσταναν ασφαλισμένους πελάτες σε δύο "πράξεις": πρώτα κατά τη διάρκεια της ζημιάς, στη δίνη της απελπισίας τους και κατόπιν, μετά την ζημιά, όταν με παρέμβαση της (ΑΧΑ) Ασφαλιστικής, είχε αποκατασταθεί η τάξη... Στόχος: να βιωθεί από τους παρευρισκόμενους η ανθρώπινη διάσταση της όλης εμπειρίας - να φωτιστούν δηλαδή τα συναισθήματα του, χτυπημένου από τη μοίρα, ασφαλισμένου πελάτη.

Η "Ασφαλίστρια" συνομιλεί με τον "Καμένο" (σ.σ. καμία σχέση με πρόσωπα και πράγματα)

Όλα αυτά συνέβησαν όχι φυσικά σε (άλλη) μια αίθουσα ξενοδοχείου αλλά σε μια πραγματική θεατρική σκηνή, στον industrial Τεχνοχώρο Art Factory (Πειραιώς 178).

Συγχαρητήρια στην ΑΧΑ για την τολμηρή επιλογή, η οποία απέδειξε για άλλη μια φορά την πεποίθηση με την οποία πορεύονται όλοι οι Συντελεστές της: ότι δεν μπορείς να προχωρήσεις, αν φοβάσαι να πάρεις το ρίσκο!

*Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018, στο Art Factory, Πειραιώς 178 Ταύρος. 

Κείμενα - Ευαισθησία : ΑΧΑ Παραγωγή: Amuse

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
ΕΑΕΕ: Έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα των εταιριών μελών

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) πραγματοποίησε την καθιερωμένη εορταστική εκδήλωσή της, για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας των εταιριών...

Close