Χρυσό και Πλατινένιο το Marketing της AXA Ελλάδος

26 Οκτωβρίου 2017

Γράφει ο Νίκος Ξυδάς

Στον κατάμεστο χώρο του Fantasia Live στην Λεωφόρο Ποσειδώνος συγκεντρώθηκε εχθές η ελίτ των στελεχών Marketing και Επικοινωνίας της ελληνικής αγοράς.

Το επίπεδο ήταν πολύ υψηλό, τα βραβεία ήταν λίγα (συγκριτικά με τον αριθμό των υποψηφίων) και οι πανηγυρισμοί των νικητών ήταν έντονοι.

Ανάμεσά τους και το Marketing team της AXA, το οποίο κατάφερε να αποσπάσει ένα από τα 10 σημαντικότερα βραβεία της βραδιάς, το Platinum Award (Πλατινένιο βραβείο), στην κατηγορία "Best use of Social Media for PR" (Καλύτερη χρήση των Social Media για τις Δημόσιες Σχέσεις)!

Δεν σταμάτησε όμως εκεί, καθώς βραβεύθηκε και με Χρυσό βραβείο στην κατηγορία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.

Τα βραβεία αφορούν στην καμπάνια της AXA με τίτλο "Άσε τις βλακείες", η οποία υπενθυμίζουμε ότι τον περασμένο Μάρτιο έλαβε την ανώτατη διάκριση στην εγχώρια αγορά Marketing & Επικοινωνίας, κατακτώντας ένα από τα βραβεία των Ermis Awards. Μπορείτε να δείτε την καμπάνια εδώ: https://asetisvlakeies.gr/

Η κάμερα του Underwriter ήταν εκεί και κατέγραψε τις στιγμές:

H κα. Λένα Πλαΐτη, Διευθύντρια Επικοινωνίας της AXA, με τον κ. Χαράλαμπο Αναστασιάδη, Διευθυντή Προϊόντων, Marketing και Επικοινωνίας και Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της AXA, κρατούν το Χρυσό βραβείο.

Το Marketing Team της AXA κερδίζει ένα από τα 10 σημαντικότερα βραβεία της βραδιάς

H κα. Λένα Πλαΐτη με τον κ. Χαράλαμπο Αναστασιάδη με το Πλατινένιο και το Χρυσό βραβείο!

Μετά τη βράβευση ακολούθησε συνέντευξη με τους νικητές.

 

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
ΑΧΑ: Αγκαλιάζοντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

1. Το πρόγραμμα Business4all ανανεώνεται σε 3 διαφορετικούς άξονες. 2. Εισάγεται στην εμπειρία του πελάτη ένα νέο online εργαλείο γνώσης...

Close