Skip to content

“Άνθρωποι και Aποτελέσματα μετράνε εξίσου στην Allianz”

Την καθιερωμένη ετήσια εκδήλωση βραβεύσεων πραγματοποίησε πριν από λίγο διάστημα η Allianz Ελλάδος, κατά την οποία ακούστηκαν ενδιαφέροντα πράγματα για την πορεία και την στρατηγική της εταιρείας.

Ρεπορτάζ: Χρ. Μωράκη

Φιλίππα Μιχάλη-Διευθύνουσα Σύμβουλος Allianz Ελλάδος

Η Διευθύνουσα Σύμβουλος κ. Φιλίππα Μιχάλη, παρουσίασε συνοπτικά τα πεπραγμένα του 2016, ενώ η Διευθύντρια Πωλήσεων Νόρα Σταθούρου, ανέπτυξε τους βασικούς άξονες ανάπτυξης και τις μέχρι τώρα στρατηγικές ενέργειες της εταιρείας.

Άνθρωποι και αποτελέσματα μετράνε εξίσου στην Allianz, είπε κατά την έναρξη της εκδήλωσης η κ. Φιλίππα Μιχάλη.  Μπορεί να μην έχουμε επιλέξει τον πιο εύκολο δρόμο, έχουμε όμως επιλέξει αυτόν που θεωρούμε πιο σωστό, συνέχισε. Στην Allianz παρακολουθούμε και επιβραβεύουμε  τις ηθικές επιχειρηματικές αποφάσεις και συμπεριφορές, και αντίστοιχα, επεμβαίνουμε όποτε αυτές αποκλίνουν από τις αρχές και τις αξίες μας.

Αρχές και αξίες που έχουν αφήσει και αφήνουν το αποτύπωμά τους, όχι μόνο στα Δίκτυα των Συνεργατών αλλά και στον τελικό καταναλωτή.

Ο οποίος μπορεί σε περίοδο κρίσης να αναζητά μοιραία το φθηνότερο, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να κρίνει και να εκτιμήσει το καλύτερο.

«Το είπα και θα το ξαναπώ: δεν είμαστε οι φθηνότεροι αλλά δεν είναι αυτός ο στόχος μας. Θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι, άρα να ανταποδίδουμε κάθε λεπτό του ευρώ που ο Έλληνας επιλέγει σήμερα να δώσει, γιατί σήμερα πραγματικά πονάει το κάθε ευρώ», είπε.

Οι πελάτες σκέφτονται πιο προοδευτικά ή πιο ανοιχτά από όσο εμείς νομίζουμε, συνέχισε, και ίσως θα έπρεπε και εμείς οι ίδιοι (σ.σ. οι συνεργάτες της εταιρείας) «να ξεμπλοκάρουμε», να βγούμε έξω από τον φαύλο κύκλο του «φτηνού» και να δώσουμε στον καταναλωτή να καταλάβει ότι είναι μια ψευδαίσθηση, ότι αυτά που εξοικονομεί σήμερα με το φτηνότερο, ενδεχομένως να χρειαστεί να τα δώσει μεθαύριο σε στιγμή ανάγκης.

Ο καταναλωτής μπορεί μέσα στην κρίση να αναζητά φτηνότερα πράγματα, συνέχισε η κ. Μιχάλη, όμως αναγνωρίζει την αξία και την επιβραβεύει. Άλλωστε την εικόνα της κάθε εταιρείας σχηματίζει ένας συνδυασμός παραγόντων: τα προϊόντα, οι υπηρεσίες, η διαμεσολάβηση, η επωνυμία, η δύναμη. Η τιμή είναι μόνο ένα από αυτά. Αυτό που μας ενδιαφέρει ή αυτό που θα πρέπει να τον βοηθήσουμε να καταλάβει είναι η ανταποδοτικότητα που θα έχει από την όποια επιλογή του και για το κάθε ένα ευρώ που δίνει, κατέληξε.

Η Φιλίππα Μιχάλη αναφέρθηκε και στο διεθνές περιβάλλον.

«Τόσο χαμηλά επιτόκια και σε τόσο μεγάλη διάρκεια είναι πραγματικά πρωτόγνωρο και ειδικά για τις ασφαλιστικές εταιρείες στον κλάδο ζωής είναι κάτι που αλλάζει δομικά τον τρόπο λειτουργίας τους. Ο καθένας χαράσσει την στρατηγική του με βάση το ρίσκο που είναι διατεθειμένος να πάρει στις επενδύσεις του. Εμείς επιλέγουμε να έχουμε μια συντηρητική στρατηγική και κοιτάμε με πάρα πολύ σύνεση και φρόνηση το πώς επενδύουμε τα αποθεματικά που έχουμε για τους πελάτες μας».

Αναφέρθηκε ακόμη και στο φαινόμενο της «αποπαγκοσμιοποίησης» που εμφανίζεται μέσα από γεγονότα όπως το Brexit ή την συμμετοχή των ΗΠΑ σε μεγάλα παγκόσμια θεσμικά όργανα. Κάθε είδους οικονομική αλλαγή ή διαφαινόμενη οικονομική ή και κοινωνική αλλαγή, επηρεάζει και τον ασφαλιστικό κλάδο παγκοσμίως, τόνισε.

Σε ευρωπαϊκό επίπεδο από την άλλη,  το Solvency II μόλις ξεκίνησε ενώ από τον επόμενο Φεβρουάριο θα μπει σε εφαρμογή και η Οδηγία IDD που αφορά τους κανόνες της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης.

Η κυβερνο-ασφάλεια, η τηλεματική, η χρήση των νέων τεχνολογιών στην πρόληψη της υγείας, θα ανατρέψουν πολλά δεδομένα στον ασφαλιστικό κλάδο διεθνώς ενώ σε τοπικό επίπεδο, οι προκλήσεις παραμένουν.

Ύφεση, capital controls, υπερφορολόγηση έχουν πλήξει και πλήττουν και την εγχώρια ασφαλιστική παραγωγή, η οποία έχει απωλέσει το 1/3 του όγκου της την πενταετία 2000-2015. Τα κατακεφαλήν ασφάλιστρα που ξοδεύει ο Έλληνας καταναλωτής είναι μόλις στο 15% αυτού που ξοδεύει ο Ευρωπαίος, τόνισε η Φιλίππα Μιχάλη.

Ο Έλληνας έχει μειωμένο εισόδημα, χαμηλή εμπιστοσύνη και πίστη σε μάρκες και μια εξαιρετική χαμηλή ασφαλιστική συνείδηση, κατέληξε.

Νόρα Σταθούρου-Διευθύντρια Πωλήσεων Allianz Ελλάδος

Τι κάνει όμως η Allianz απέναντι σε όλα αυτά;

Εκσυγχρονίζεται ψηφιακά σε όλα τα επίπεδα: Στόχος είναι όλα τα συμβόλαια να ανεβαίνουν στην παγκόσμια πλατφόρμα της Allianz, κάτι που αναμένεται ότι θα δώσει στο μέλλον την δυνατότητα να έρχονται στην Ελλάδα λύσεις, που υπάρχουν σε άλλες χώρες.

Σε τοπικό επίπεδο,  στόχος είναι όλες οι μεμονωμένες εφαρμογές να ενωθούν σε μία ολοκληρωμένη ψηφιακή πλατφόρμα και όλες οι επαναλαμβανόμενες διαδικασίες να γίνουν αυτόματες, ώστε και το σέρβις να γίνεται πιο γρήγορα και να «ελευθερωθούν» τα χέρια των Συνεργατών.

Για το αυτοκίνητο (σύντομα και για την κατοικία), οι τιμολογήσεις και προσφορές γίνονται μέσω ψηφιακής πλατφόρμας για κινητά και υπολογιστές, ενώ ο πελάτης μπορεί ο ίδιος να παρακολουθεί ψηφιακά το συμβόλαιό του, να πληρώνει τις ανανεώσεις του, να ενημερώνεται.

Για την βελτιστοποίηση του κόστους, την παρακολούθηση των διαδικασιών και την αύξηση της παραγωγικότητας, δημιουργήθηκε νέα Διεύθυνση με τον τίτλο «Organizational Management” ενώ με ένα πρόγραμμα στελέχωσης  μέσω του οποίου παρέχεται οικονομική στήριξη σε βάθος τριετίας, αναμένεται να υποστηριχθεί σημαντικά η Στρατολόγηση.

[box]Allianz 2016: Κύκλος Εργασιών 191 εκατ. ευρώ, Λειτουργική Κερδοφορία 7,2 εκατ. Ευρώ, Δείκτης Φερεγγυότητας 115% [/box]

Υγεία

Με σειρά επεμβάσεων και βελτιώσεων στα υφιστάμενα προγράμματα υγείας η Allianz  επανατοποθετήθηκε πρόσφατα στον συγκεκριμένο κλάδο, με στόχο φυσικά να διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.

Το My Health, που από το 2010 έχει λανσάρει ως ετησίως ανανεούμενο, επανασχεδιάστηκε με την συμβολή και ανατροφοδότηση των Συνεργατών, μέσα από ομάδες εργασίας που συγκροτήθηκαν ακριβώς για αυτό το σκοπό.

Μεταξύ άλλων προστέθηκαν απαλλαγές από 750 έως και 9.000 ευρώ, αυξήθηκε το όριο ηλικίας εισόδου από το 59 στα 65 έτη, ενώ αυξήθηκαν οι εκπτώσεις στα εξαρτώμενα μέλη (σύζυγος/τέκνα στο 10% και 15% αντίστοιχα). Προστέθηκαν δωρεάν παροχές οι οποίες περιλαμβάνονται αυτόματα και στις ανανεώσεις των εν ισχύ συμβολαίων, ενώ η τιμή έγινε πιο ανταγωνιστική, ύστερα και από πρόταση των ίδιων των Συνεργατών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Allianz σε κάθε νέο πελάτη σε όλους τους κλάδους, προσφέρει και έναν «Οδηγό Ασφάλισης», ο οποίος με απλή γλώσσα και τρόπο, δίνει στον ασφαλισμένο να καταλάβει τι ακριβώς έχει αγοράσει.

Αυτοκίνητο

Οι ταλαντεύσεις των τιμών στο σύνολο της αγοράς έχουν ανάλογες επιπτώσεις και στα χαρτοφυλάκια.

Ένας τρόπος με τον οποίο «απαντά» στη μάχη των τιμών η Allianz είναι η δυνατότητα να τιμολογείται η ανανέωση ως νέα εργασία  – αλλά μόνο σε περιπτώσεις που το κόστος της ανανέωσης δεν είναι εφικτό.

Παράλληλα σε όλα τα συμβόλαια ετήσιας εξόφλησης, δίνεται έκπτωση 10% – στην προκειμένη περίπτωση ο πελάτης έχει οικονομικό όφελος, η εταιρεία μειώνει λειτουργικά έξοδα και ο Συνεργάτης εξυπηρετείται καλύτερα, σε σχέση με την αμοιβή του.

Επίσης εδώ και δύο χρόνια η Allianz, μέσα από το δίκτυο της Mondial Assistance, κάθε μήνα πραγματοποιεί κύκλο τηλεφωνικής επικοινωνίας στους πελάτες των οποίων πλησιάζει η ανανέωση.

Ενδεικτικά, το πρώτο εξάμηνο του φετινού έτους, οι πελάτες ανανέωσαν τα συμβόλαιά τους σε ποσοστό 85,6% (12.000 περίπου από τις 13.100 κλήσεις) ενώ τη συγκεκριμένη περίοδο υπολογίζεται ότι η διατηρησιμότητα αυξήθηκε κατά 8%.

Επιπλέον όφελος  από αυτή την ενέργεια, όπως τόνισε η Νόρα Σταθούρου,  είναι το ότι εκπαιδεύει τους καταναλωτές στο να πληρώνουν έγκαιρα τα συμβόλαιά τους. Για τις ανανεώσεις στέλνονται ακόμη και  SMS ενώ οι Συνεργάτες, έχουν το δικαίωμα να ενημερώνουν την εταιρεία για τους πελάτες στους οποίους δεν επιθυμούν, να γίνει τηλεφώνημα.

Είναι σαν να υπάρχει μια γραμματέας, δωρεάν, η οποία καλεί τους πελάτες με σεβασμό και φυσικά με πρώτη προτεραιότητα την αναφορά στο όνομα του Συνεργάτη-διαμεσολαβητή, διευκρίνισε σχετικά η Νόρα Σταθούρου.

Φυσικά στον κλάδο αυτοκινήτου αναμένονται ανατρεπτικές εξελίξεις, υπενθύμισε κ. Σταθούρου, όπως το car sharing ( η “ενοικίαση” ΙΧ από ιδιώτη σε ιδιώτη μέσω Ίντερνετ και η οποία θα απαιτεί εξειδικευμένη ασφάλιση ανά ημέρα χρήσης).

Ήδη υπάρχουν και στην Ελλάδα εταιρείες που λειτουργούν κατ’ αυτό τον τρόπο ενώ από την άλλη οι συσκευές τηλεματικής, σύντομα θα αποτελούν στάνταρ…εξοπλισμό της ασφάλισης αυτοκινήτου.

Οι  Γενικές Ασφαλίσεις θα πρωταγωνιστήσουν στο μέλλον, σύμφωνα με την Διεύθυνση Πωλήσεων, αλλά προς το παρόν, η ελληνική αγορά κινείται με τους όρους της κρίσης. Πέρυσι μειώθηκαν μέχρι και 30% οι τιμές στην κατοικία και 20% στην επιχείρηση προκειμένου να «μπει» στην αγορά η εταιρεία που ωστόσο δεν είναι, ούτε θέλει να είναι, η φθηνότερη, μιας και πιστεύει στην πληρότητα των παροχών που προσφέρει στον πελάτη.

Στο ίδιο πνεύμα, ο Κανονισμός Πωλήσεων διευρύνθηκε για να περιλαμβάνει ακόμη και «οικονομικά» πακέτα στον υπολογισμό των μπόνους παραγωγικότητας. Καταργήθηκε η αξιολόγηση της απόδοσης με βάση το πλήθος των οχημάτων, το μείγμα του χαρτοφυλακίου ή τις γεωγραφικές περιοχές και δημιουργήθηκαν κλίμακες απόδοσης, προσβάσιμες ισότιμα σε όλους. Τέλος, τα μπόνους διατηρησιμότητας, αύξησης χαρτοφυλακίου και ποιοτικού χαρτοφυλακίου προσαρμόστηκαν στα δεδομένα της αγοράς, φέρνοντας έτσι τους Συνεργάτες πιο κοντά στην κατάκτησή τους.

Την εκδήλωση της Allianz, που πραγματοποιήθηκε στις 12/7 στο  Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος, παρακολούθησε το δυναμικό πωλήσεων από όλα τα κανάλια διανομής.

 Εκτός από τις κ.κ. Φιλίππα Μιχάλη και Νόρα Σταθούρου που σήκωσαν στους ώμους τους το μεγαλύτερο μέρος της, καλεσμένος ήταν και ο κ. Carlos Montalvo Rebuelta, Partner της PwC και πρώην Εκτελεστικός Διευθυντής της EIOPA, ο οποίος πραγματοποίησε παρουσίαση – ενημέρωση για την ευρωπαϊκή οδηγία IDD.

 Εξαιρετική και ξεχωριστή ήταν η παρουσίαση του Παναγιώτη Κοτρωνάρου, Αρχηγού της μοναδικής Ελληνικής Αποστολής που κατέκτησε το Έβερεστ το 2004, ο οποίος με την σκηνική του παρουσία και το οπτικοακουστικό υλικό που την συνόδευε, έδωσε στο ακροατήριο την δυνατότητα να γευτεί ένα εξωπραγματικό ταξίδι.

 Δείτε  όλες τις βραβεύσεις στις φωτογραφίες που ακολουθούν.

 

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *