Skip to content

Έρχονται καινοτόμες υπηρεσίες από τη σύμπραξη δύο υγιών δυνάμεων

Νέο ασφαλιστικό portfolio δημιουργεί η σύμπραξη εμπειρίας και Know How της Απόλλων Μεσιτείας Ασφαλίσεων και της IQ Insurance Quality, με στόχο τα τεχνολογικά προηγμένα προϊόντα micro insurance.

Προϊδεάζοντας για τις νέες υπηρεσίες  η κ. Σοφία Σικοτάκη, Γενική Διευθύντρια της Απόλλων Μεσιτείας Ασφαλίσεων (φωτό), επισημαίνει στο Underwriter.gr πως αυτές αφορούν αφενός την τεχνολογία και την ασφάλιση διαδικτυακών κινδύνων στις επιχειρήσεις και αφετέρου προϊόντα τύπου wallet & microinsurance που καλύπτουν εξειδικευμένους κινδύνους των καταναλωτών».

Συνέντευξη στον Κοσμά Ζακυνθινό
kosmas@underwriter.gr

Κυρία Σικοτάκη, τι περιλαμβάνει η σύμπραξη της Απόλλων Μεσιτικής με την IQ Insurance, για ποιο σκοπό έγινε και ποιες είναι οι συμπληρωματικές δομές μεταξύ των δύο επιχειρήσεων;

Η συνένωση υγιών δυνάμεων στην ασφαλιστική αγορά αποτελεί κινητήριο δύναμη για τη δημιουργία καινοτόμων υπηρεσιών. Η εταιρεία μας υιοθετώντας αυτήν τη φιλοσοφία – της σύμπραξης με ανθρώπους που φέρουν κοινή κουλτούρα με τον Όμιλο και τη μεσιτική – προχώρησε σε συνεργασία με την εταιρεία IQ Insurance Quality.
Μέσα από τη σύμπραξη επιχειρούμε αφενός τη βέλτιστη αξιοποίηση της εμπειρίας και του Know How των δύο εταιρειών και αφετέρου την πρόσκτηση εργασιών σε υπηρεσίες μικροασφαλίσεων.

Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε νέα ασφαλιστικά προϊόντα, να λειτουργήσουμε με κοινά μηχανογραφικά/διοικητικά συστήματα και να κάνουμε «άνοιγμα» στην αγορά των micro insurance προϊόντων που σχετίζονται με την τεχνολογία.

Ποια τα νέα προϊόντα που σχεδιάζεται να λανσάρεται από κοινού στην αγορά;

Ο σχεδιασμός μας έχει να κάνει με τη διάθεση ασφαλιστηρίων συμβολαίων τύπου wallet & microinsurance που καλύπτουν εξειδικευμένους κινδύνους τελικών καταναλωτών.
Ταυτόχρονα σχεδιάζουμε ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες, που αφορούν επιχειρήσεις, κυρίως στην κατεύθυνση των διαδικτυακών κινδύνων και της τεχνολογίας. Πρόκειται να ανακοινώσουμε νέες υπηρεσίες που θα προσανατολίζονται στην τεχνολογία και την ασφάλιση διαδικτυακών κινδύνων.

Πέρα από τα παραδοσιακά μοντέλα, επιλέγεται να στραφείτε σε «νέες αγορές» όπως οι διαδικτυακοί κίνδυνοι. Ποια η διείσδυση σας στην αγορά;

Πρόκειται για μια αναδυόμενη αγορά και προετοιμαζόμαστε προς αυτήν την κατεύθυνση, διότι θεωρούμε ότι αποτελεί market opportunity και θέλουμε να είμαστε market leader. Η εν λόγω αγορά αν και είναι πολύ μεγάλη, ασφαλιστικά ακόμα θεωρείται niche αγορά, οπότε και τα ποσοστά διείσδυσης ακόμα παραμένουν χαμηλά.

Πώς σχολιάζετε τις πρωτοβουλίες εξωστρέφειας της ΕΑΕΕ μέσω νέων καναλιών social media, αλλά και τις δραστηριότητες ΕΑΔΕ – ΠΟΑΔ για την ανάπτυξη του κλάδου;

Ο κλάδος για να αναπτυχθεί, χρειάζεται εξωστρέφεια, τέτοιες πρωτοβουλίες είναι καλοδεχούμενες και προς τη σωστή κατεύθυνση για τη διεύρυνση του χώρου μας.

Η εξωστρέφεια δε είναι μια μονοσήμαντη έννοια, αλλά ένας συνδυασμός ενεργειών με μεγάλο χρονικό ορίζοντα που στο σύνολό τους χτίζουν την ασφαλιστική συνείδηση και επενδύουν στην επόμενη μέρα της αγοράς.

Σε αυτό το πλαίσιο εγκαινιάστε και το νέα σας τμήμα Business Development; Ποιος είναι ο στόχος αυτού του τμήματος;

Πράγματι, το εν λόγω τμήμα απαντά στο κομμάτι του στρατηγικού μας σχεδιασμού που αφορά στη διεύρυνση της εξωστρέφειάς μας. Αποτελεί για μας μια διαφορετική προσέγγιση στην αγορά των φυσικών δικτύων διαμεσολάβησης, η οποία στοχεύει στην ανάπτυξη όλου συνολικά  του φάσματος εργασιών των Συνεργατών μας.

Το χαρτοφυλάκιο της Απόλλων τι  σύνθεση έχει;

Το 65% της παραγωγής μας είναι Motor, το 15%, Non Motor (με εστίαση στους επιχειρηματικούς κινδύνους)και το 20% ασφαλίσεις Ζωής και Υγείας. Στόχος μας είναι να καταφέρουμε αυτήν την ποσόστωση, να την διευρύνουμε περαιτέρω υπέρ των κλάδων Ζωής/Υγείας και Non Motor, ακολουθώντας ένα στοχευμένο Action Plan προς αυτή την κατεύθυνση

Πόσο εύκολο είναι ωστόσο για μια μεσιτική που ξεκίνησε από το αυτοκίνητο, να «γράψει» παραγωγή στον κλάδο ζωής και υγείας;

Αντανακλαστικά, σας απαντώ: Καθόλου εύκολο. Δε σημαίνει όμως ότι όταν κάτι είναι δύσκολο, δεν γίνεται. Η ομάδα μας είναι για τα δύσκολα, το δύσκολο για μένα ήταν η δημιουργία της ομάδας, από τη στιγμή που ξεπεράστηκε αυτό, όλα τα υπόλοιπα ήταν θέμα σχεδιασμού, συντονισμένων ενεργειών και συγκεκριμένης στόχευσης κι έτσι το αποτέλεσμα ήρθε και συνεχίζει να έρχεται διευρυμένα.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *