Skip to content

Ασφάλιση υγείας σε φοιτητές προωθεί μέσω άρθρου της στο Πρώτο Θέμα η Eurolife

Το Content Marketing χρησιμοποιεί με έντεχνο τρόπο για ακόμη μια φορά η Eurolife για να ενημερώσει  στοχευμένα το ευρύ κοινό για τα προϊόντα της.

Συγκεκριμένα, στο άρθρο με τίτλο «Γιατί ένας φοιτητής χρειάζεται ασφάλεια;» η εταιρεία απευθύνεται το κατάλληλο timing σε φοιτητές και γονείς, ενημερώνοντάς τους για τα προϊόντα ασφάλισης υγείας της εταιρείας τα οποία, όπως εξηγεί, μπορούν να χρησιμοποιηθούν και συνδυαστικά με άλλα προγράμματα ασφάλισης που ήδη διαθέτουν οι φοιτητές (είτε δημόσια μέσω των πανεπιστημίων, είτε μέσω των γονιών τους ως «προστατευόμενα μέλη») με σκοπό την μεγιστοποίηση της κάλυψης για την εξασφάλιση των νέων απέναντι σε κάθε απρόοπτο.

Όπως έχουμε αναφέρει και σε παλαιότερο άρθρο μας, η Eurolife, είναι μια από τις κορυφαίες εταιρείες της αγοράς στο Marketing και η πρώτη που έκανε εκτεταμένη χρήση του Content Marketing, με το portal «Ας Μιλήσουμε».

Αξίζει να σημειωθεί πως το πλεονέκτημα του Content Marketing σε σχέση με τις υπόλοιπες μορφές διαφήμισης, έγκειται στο γεγονός πως χρησιμοποιεί θέματα που ενδιαφέρουν τους πελάτες, τραβά την προσοχή τους, και προωθεί προϊόντα που σχετίζονται άμεσα με τα ενδιαφέροντά τους. Έτσι σε σχέση με τις «επιθετικές» (push) μεθόδους διαφήμισης, οι οποίες παρεμβάλλονται και «διακόπτουν» τον χρήστη, η μέθοδος αυτή «προσκαλεί» τον χρήστη βάσει των ενδιαφερόντων του και του παρέχει χρήσιμη πληροφορία.

Δείτε τα προϊόντα Υγείας της Eurolife.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *