Skip to content

Γ. Καντώρος: Να προσαρμοστούμε για να μην γίνουμε δεινόσαυροι

Το pay as you drive, δηλαδή την τιμολόγηση αυτοκινήτου ανάλογα με τον τρόπο που οδηγείς, εγκαινιάζει σε λίγο καιρό η Interamerican. Αυτοκίνητο, Υγεία και ολικός ψηφιακός μετασχηματισμός είναι οι  προτεραιότητες για το 2018, καθώς και η σταδιακή ανάπτυξη των πολυιατρείων Medifirst πανελλαδικώς.

Γράφει: Νίκος Εμμανουήλ
n.emmanuel@underwriter.gr

«Δεν επαναπαυόμαστε, είμαστε σε συνεχή εγρήγορση και αναστάτωση γιατί ο εφησυχασμός είναι μεγάλη παγίδα. Αυτά που έφεραν την επιτυχία τα προηγούμενα χρόνια δε σημαίνει ότι θα φέρουν την επιτυχία και τα επόμενα χρόνια», επεσήμανε ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της Interamerican κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων για το 2017.

Ανέφερε πως είναι πολύ εύκολο η διοίκηση να χάσει την επαφή με τον εξωτερικό κόσμο για αυτό τον λόγο δίνει το βήμα στους συνεργάτες που έρχονται σε άμεση επαφή με το κοινό και μπορούν να τους μεταφέρουν τον παλμό.

Μια μοναδική ψηφιακή εμπειρία για τον πελάτη είναι ο στόχος της εταιρείας, η οποία έχει δρομολογήσει τις απαιτούμενες ενέργειες για να απλοποιηθούν διαδικασίες, όπως μεταξύ άλλων, αλλαγές σε ασφαλιστήριο συμβόλαιο, ώστε να γίνονται όλα γρηγορότερα και ευκολότερα.

«Πρέπει να προσαρμοστούμε», τόνισε ο κ. Καντώρος «για να μην καταλήξουμε σαν τους δεινόσαυρους» που αν και δυνατά ζώα εξαφανίστηκαν. Ωστόσο, εξήγησε πως απαιτούνται τεράστιες αλλαγές και επενδύσεις στη μηχανογράφηση, καθώς και πάρα πολύ χρόνος, όμως, είναι ζωτικής σημασίας όλα αυτά να πραγματοποιηθούν.

Γνώμονας η λογική

Όσον αφορά τον κλάδο του αυτοκινήτου, δεν προβλέπεται κάποια αύξηση στο τιμολόγιο, αλλά «γνώμονας θα είναι η λογική,  η οποία γενικά ξέφυγε», όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Καντώρος.

Μέσα στο προσεχές δίμηνο θα εγκαινιαστεί ένας νέος τρόπος τιμολόγησης, ο οποίος θα πάει ένα βήμα πιο μπροστά την ασφάλιση με το χιλιόμετρο, την οποία εισήγαγε στο παρελθόν η Interamerican. Πρόκειται για το pay as you drive, δηλαδή την τιμολόγηση με βάση τον τρόπο οδήγησης, η οποία χαρακτηρίστηκε από τον Γενικό Διευθυντή Πωλήσεων & Μarketing της εταιρείας, Τάσο Ηλιακόπουλο, ως ένας «πολύ δίκαιος τρόπος ασφάλισης».

Πιο συγκεκριμένα, μέσω ειδικής εφαρμογής (app) θα συλλέγονται διάφορες πληροφορίες που σκιαγραφούν το προφίλ του οδηγού και τον βαθμό στον οποίο αντιμετωπίζει κινδύνους: το μέγεθος των αποστάσεων που διανύει, η ταχύτητα με την οποία οδηγεί, ο τρόπος με τον οποίο επιταχύνει ή επιβραδύνει το όχημα. Δεν αποκλείεται δε να υιοθετηθεί και ο συνδυαστικός τρόπος και το ασφάλιστρο να προκύπτει τόσο από το πόσο όσο και από το πώς οδηγεί κάποιος.

«Στην Interamerican είμαστε ευαίσθητοι στο θέμα των προσωπικών δεδομένων. Χρησιμοποιείς πιο πολλά για τις υπηρεσίες, ώστε να προσφέρονται πιο σωστά και πιο δίκαια προϊόντα στο κοινό, αλλά είσαι πολύ προσεκτικός για να μην παραβιάσεις κώδικες και κόκκινες γραμμές. Είναι σίγουρο ότι άλλοι θα αγαπήσουν αυτό το είδος ασφάλισης και άλλοι θα το δαιμονοποιήσουν. Εξαρτάται από το κατά πόσο έχει κάποιος ή όχι τη διάθεση να μοιράζεται τα προσωπικά του δεδομένα», ανέφερε ο κ. Καντώρος συμπληρώνοντας πως «θέλουμε να φέρουμε λύσεις, αλλά δεν είναι για όλους». Ουσιαστικά θα πρόκειται για ένα πείραμα, το οποίο μένει να φανεί στην πράξη κατά πόσο θα «περπατήσει» στην ελληνική αγορά.

Πάντως, από πλευράς εταιρείας, έγινε ξεκάθαρο πως εάν κάποιος οδηγός δε θελήσει να αξιοποιήσει το νέο τρόπο τιμολόγησης, αυτό δε σημαίνει πως θα «τιμωρηθεί» πληρώνοντας πιο τσιμπημένο ασφάλιστρο σε σχέση με εκείνους που θα τον υιοθετήσουν και θα δεχτούν να μοιραστούν προσωπικά τους δεδομένα με την εταιρεία.

«Υπάρχουν κάποια group πελατών, με τα οποία κάποια εξειδικευμένα είδη προϊόντων μπορούν να κουμπώσουν πάρα πολύ καλά», ανέφερε ο κ. Ηλιακόπουλος και προς αυτή την κατεύθυνση θα κινηθεί η Interamerican στο μέλλον.

Πανελλαδική ανάπτυξη των Medifirst

Η σύναψη δημιουργικών συνεργασιών με επιχειρήσεις και οργανισμούς είναι στόχος της εταιρείας, καθώς πολλαπλασιάζουν τη δυνατότητα διείσδυσης σε ευρύτερο κοινό, όμως, η Interamerican θα συνεργαστεί μόνο με οργανισμούς της ίδιας φιλοσοφίας αφού την ενδιαφέρουν ουσιαστικές συνεργασίες και όχι απλά να κερδίσει τις εντυπώσεις μέσα από αυτές.

Το 2017 εγκαινιάστηκε το νέο πολυϊατρείο Medifirst  στα βόρεια προάστια της Αθήνας, το οποίο χαρακτηρίστηκε από τον κ. Καντώρο ως ένα one-stop-shop στο χώρο της υγείας: όλες οι ειδικότητες και όλες οι διαγνωστικές εξετάσεις είναι συγκεντρωμένες στον ίδιο χώρο και έτσι επιτυγχάνεται πολύ καλός συντονισμός και ο καταναλωτής γλυτώνει άσκοπη ταλαιπωρία.

«Είναι ένα μοντέλο που πιστεύουμε πολύ και προσφέρει εξαιρετικές υπηρεσίες. Η επαναλαμβανόμενη επισκεψιμότητα αγγίζει το 95% κάτι που δείχνει ότι το concept λειτουργεί» και για αυτό τον λόγο στο προσεχές δωδεκάμηνο προγραμματίζεται η επέκταση του δικτύου πρώτα σε Αθήνα και κατόπιν στη Θεσσαλονίκη. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν σιγά σιγά και άλλες πόλεις, με τη δημιουργία και άλλων τέτοιων μονάδων πρωτοβάθμιων υπηρεσιών υγείας.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *