Skip to content

Δύσκολος ο Σεπτέμβρης για τους Διαμεσολαβητές

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος ο Σεπτέμβριος έχει παραγωγικές δυσκολίες.

Κύριος λόγος γι’αυτό το φαινόμενο είναι ο αναγκαίος χρόνος προσαρμογής τόσο των καταναλωτών όσο και των ίδιων των επαγγελματιών μετά τις καλοκαιρινές διακοπές. Άλλος λόγος είναι ότι σημαντικό μέρος των καταναλωτών, κυρίως των ανθρώπων που έχουν οικογένειες, οι οποίοι αποτελούν σημαντική μερίδα πελατών στον κλάδο ζωής, προσηλώνονται στα δεδομένα της νέας σχολικής χρονιάς, του προγραμματισμού τους και του οικονομικού τους σχεδιασμού και καθυστερούν ή αναβάλλουν την απόφαση για ασφάλιση.

Τα τελευταία δύο χρόνια, εντείνεται η συγκεκριμένη δυσκολία μέσα από τις συσσωρευμένες και αυξημένες φορολογικές επιβαρύνσεις που πιέζουν τα νοικοκυριά, ειδικά κατά το τελευταίο τετράμηνο του έτους.

Από την άλλη όμως, αν οι διαμεσολαβητές μείνουν επηρεασμένοι από τις συγκεκριμένες παραμέτρους και παρατηρήσουν παθητικά την πορεία της αγοράς, είναι σίγουρο ότι δε θα ωφεληθούν. Αντίθετα, το συγκεκριμένο κλίμα μπορεί να τους επηρεάσει αρνητικά.

Το σημαντικότερο είναι να κλείσουν, όσο γίνεται, τα αυτιά τους και ανεπηρέαστοι, από αυτά τα δεδομένα, να θεωρήσουν πως είναι ένας οποιοσδήποτε άλλος μήνας του χρόνου. Έτσι κι αλλιώς τα τελευταία χρόνια δεν είναι εύκολα για κανέναν.

Η λύση σε αυτές τις περιπτώσεις ξεκινά συνήθως από το πως βλέπουν τα πράγματα οι ίδιοι οι διαμεσολαβητές αλλά και από την ένταση της δραστηριοποίησής τους.

Η επαφή και η επίσκεψη με τους υπάρχοντες πελάτες, μπορούν να βελτιώσουν άμεσα την κατάσταση και να αποτελέσουν μια εξαιρετική ευκαιρία για την εξεύρεση νέων πελατών.

Είναι γνωστό, πως η υπηρεσία που προσφέρουν οι διαμεσολαβητές αποτελεί ανάγκη και η απόφαση για ασφάλιση δεν μπορεί να αναβληθεί, δεν μπορεί να περιμένει. Χρειάζεται ωστόσο, έντονη δραστηριότητα για να ξεπεραστούν οι δυσκολίες της εποχής αλλά και άμεση ενεργοποίηση για να μη χάνεται χρόνος που δεν αναπληρώνεται.

Όταν τα πράγματα δεν είναι συγκυριακά εύκολα, η επιλογή της επιθετικής δραστηριοποίησης αποτελεί συνήθως την μοναδική λύση για να αλλάξει το κλίμα.

Άλλωστε πάντα υπάρχει ο όγκος πελατών που οι δικές τους συγκυρίες και η δική τους οπτική είναι θετική προς την ασφάλιση, αρκεί ο διαμεσολαβητής να βρεθεί μπροστά τους τη συγκεκριμένη περίοδο.

1 Comment

  1. Avatar

    ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟ


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *