Ενδιαφέρουσα δραστηριότητα στο Facebook παρουσιάζει η ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική, η οποία αξιοποιεί έξυπνα τις δυνατότητες του μέσου για Διαφήμιση και Branding.
Μέσα από καλαίσθητη καμπάνια που “τρέχει” με το slogan #niose_asfalis προβάλει ειδήσεις σχετικές με την ασφάλιση και τα προϊόντα της, τόσο στους συνεργάτες όσο και στον τελικό πελάτη.
Είναι αλήθεια πως το Facebook είναι ένα από τα πιο αποδοτικά κανάλια για διαφήμιση και προβολή κάθε Ασφαλιστικής εταιρείας. Διαθέτει ένα τεράστιο κοινό, ενώ το κόστος της διαφήμισης δεν μπορεί να συγκριθεί με κανένα άλλο μέσο. Αρκεί να αναλογιστείτε ότι περίπου με 3.5€ διαφήμισης προβάλλεται κανείς σε 1.000 ανθρώπους της δικής του επιλογής (φύλο, ηλικία, οικογενειακή κατάσταση, ενδιαφέροντα, και πολλά ακόμη) και συνεπώς πρόκειται για μια πολύ στοχευμένη προβολή.
Αυτό είναι το πλεονέκτημα του Facebook. Από εκεί και πέρα χρειάζεται και κάτι ακόμα. Χρειάζεται μια καλή επιλογή των μηνυμάτων και των διαφημίσεων που θα προβάλεις στον κόσμο, ώστε να σε προσέξουν και να έχει νόημα η όλη διαφήμιση.
Η ΟΡΙΖΩΝ δείχνει να έχει καταλάβει πως δουλεύουν τα Social Media και τα αξιοποιεί δεόντως:
No comment yet, add your voice below!