Skip to content

Η ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική “καταλαβαίνει” από Facebook

Ενδιαφέρουσα δραστηριότητα στο Facebook παρουσιάζει η ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική, η οποία αξιοποιεί έξυπνα τις δυνατότητες του μέσου για Διαφήμιση και Branding.

Μέσα από καλαίσθητη καμπάνια που “τρέχει” με το slogan #niose_asfalis προβάλει  ειδήσεις σχετικές με την ασφάλιση και τα προϊόντα της, τόσο στους συνεργάτες όσο και στον τελικό πελάτη.

Είναι αλήθεια πως το Facebook είναι ένα από τα πιο αποδοτικά κανάλια για διαφήμιση και προβολή κάθε Ασφαλιστικής εταιρείας. Διαθέτει ένα τεράστιο κοινό, ενώ το κόστος της διαφήμισης  δεν μπορεί να συγκριθεί με κανένα άλλο μέσο. Αρκεί να αναλογιστείτε ότι περίπου με 3.5€ διαφήμισης προβάλλεται κανείς σε 1.000 ανθρώπους της δικής του επιλογής (φύλο, ηλικία, οικογενειακή κατάσταση, ενδιαφέροντα, και πολλά ακόμη) και συνεπώς πρόκειται για μια πολύ στοχευμένη προβολή.

Αυτό είναι το πλεονέκτημα του Facebook. Από εκεί και πέρα χρειάζεται και κάτι ακόμα. Χρειάζεται μια καλή επιλογή των μηνυμάτων και των διαφημίσεων που θα προβάλεις στον κόσμο, ώστε να σε προσέξουν και να έχει νόημα η όλη διαφήμιση.

Η ΟΡΙΖΩΝ δείχνει να έχει καταλάβει πως δουλεύουν τα Social Media και τα αξιοποιεί δεόντως:

14463182_10154428170588820_4463881978826790320_n 15727060_10154726273798820_1378029729964233509_n 15826554_10154768632463820_166704509092880442_n 15894871_10154758992118820_1045969897104729111_n 15977880_10154799583508820_7023820489721859977_n 16114941_10154802407083820_7015189508142790709_n 16142768_10154810801198820_6366665805795363340_n 16807705_10154909282353820_7297959749461642918_n

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *