Skip to content

Κλάδος Ζωής: Ανάγκη για κάλυψη όλου του εύρους των αναγκών

Όπως είναι σε όλους γνωστό, η απλή ασφάλιση ζωής, η ασφάλιση δηλαδή που φροντίζει τις οικονομικές συνέπειες του προστάτη της οικογένειας, καταβάλλοντας το ασφαλισμένο κεφάλαιο σε περίπτωση απώλειας ζωής στους δικαιούχους, είναι η ασφάλιση που παραδοσιακά χαρακτηρίζεται ως ιδιαίτερα σημαντική, αλλά και η ασφάλιση που συνήθως απαιτεί ιδιαίτερες δεξιότητες κατά την πώλησή της. Άλλωστε η πρόνοια για ένα γεγονός που αποτελεί κατά γενική ομολογία το δυσκολότερο γεγονός που κάποιος μπορεί να αντιληφθεί ότι θα του συμβεί στη ζωή του, και η φροντίδα για τις οικονομικές συνέπειες αυτού του γεγονότος, κάνει παγκοσμίως, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά ακόμη περισσότερο στην Ελλάδα που υπάρχει χαμηλή ασφαλιστική συνείδηση, τη συγκεκριμένη πώληση ακόμη πιο απαιτητική.

Είναι όμως δεδομένο, ότι η ασφαλιστική διαμεσολάβηση, η πρόσωπο με πρόσωπο πώληση, είναι η μόνη που μπορεί να προωθήσει αυτού του είδους την ασφάλιση. Σε παλαιότερο άρθρο είχαμε αναδείξει την αξία που θα είχε οι ασφαλιστικές εταιρείες, να ανταμοίβουν ηθικά, όχι μόνο τους επαγγελματίες που καταφέρνουν να είναι ιδιαίτερα παραγωγικοί, αλλά να ανταμοίβουν και άλλα ποιοτικά χαρακτηριστικά, όπως για παράδειγμα, το είδος των ασφαλιστικών αναγκών που καλύπτουν.

Πρόσφατα, μια ασφαλιστική εταιρεία που μάλιστα δεν έχει δίκτυο αποκλειστικής συνεργασίας, το οποίο παραδοσιακά είχε τα πρωτεία στις πωλήσεις τέτοιων προϊόντων, ανακοίνωσε τη διενέργεια διαγωνισμού για το υπόλοιπο 2017, στο οποίο θα επιβραβεύσει τους καλύτερους συνεργάτες της, τους συνεργάτες με τα καλύτερα παραγωγικά αποτελέσματα, στα διάφορα είδη ασφαλίσεων που καλύπτουν την απώλεια της ζωής.

Η συγκεκριμένη εταιρεία είναι η Eurolife και η συγκεκριμένη πρωτοβουλία καταδεικνύει το ενδιαφέρον για πωλήσεις πέρα από τις κλασικές ασφαλιστικές ανάγκες και ιδιαίτερα τις πιο εμπορικές τα τελευταία χρόνια, όπως είναι οι ασφαλίσεις υγείας.

Σε πολλές εταιρείες που υποστηρίζουν τα δίκτυα agency υπάρχουν κάποιες βραβεύσεις ή διακρίσεις και για ποιοτικά τους στοιχεία, αλλά είναι σίγουρο ότι χρειάζεται η ασφαλιστική βιομηχανία και η ασφαλιστική διαμεσολάβηση να ενσκύψει ακόμη περισσότερο σε όλο το εύρος των ασφαλιστικών αναγκών του κλάδου ζωής, καλύπτοντας με περισσότερη πληρότητα τις ανάγκες των πελατών και αναδεικνύοντας στο σύνολό της τη χρησιμότητα της ασφαλιστικής βιομηχανίας.

Προφανώς δεν είναι το καθοριστικό η βράβευση ή η δημιουργία ενός διαγωνισμού. Μπορεί να αποτελέσει όμως συμβολικά την κίνηση η οποία επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον του κλάδου να μην περιορίζεται μόνο στις προφανείς λόγω κοινωνικών και οικονομικών συγκυριών ανάγκες, όπως για παράδειγμα η υγεία, αλλά όπως προείπαμε να αναδεικνύει συνολικά την αξία της ασφαλιστικής βιομηχανίας.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *