Skip to content

“Μυστικά” για Ασφαλιστικές ιστοσελίδες που διαβάζονται

Το κείμενο, λένε οι ειδικοί, είναι αυτό που φέρνει τα αποτελέσματα στο Διαδίκτυο. Όμως πριν κοπιάσει κανείς για να έχει ένα κείμενο πρωτότυπο ή “πιασάρικο” ή γεμάτο πωλησιακά τρικς, πρέπει πρώτα απ’ όλα να έχει φροντίσει για τα κάτωθι:

Προϋποθέσεις για μια αποτελεσματική ιστοσελίδα:

Μην γράφετε “πιλάφια” ή “σεντόνια”. Αυτό που στην ορολογία των δημοσιογράφων σημαίνει “πολύ μεγάλα κείμενα”. Κανείς δεν έχει το χρόνο ή την ψυχολογία να τα διαβάσει. Ούτε καν όταν ήταν στο σχολείο. Ο χρυσός κανόνας “less is more” (το λιγότερο είναι περισσότερο) ισχύει και εδώ!

Όχι τίτλους – τρένα. Οκτώ λέξεις το πολύ είναι αρκετές. Ο τίτλος θέλει τεράστια προσοχή γιατί επι της ουσίας, αυτός είναι το δόλωμα. Είναι ο δούρειος ίππος που θα ανοίξει την πόρτα στον αναγνώστη. Επίσης, όχι προτάσεις – τρένα. Κάθε 20 λεξούλες περίπου θα πρέπει να μπαίνει μία τελεία.

Και κάτι για το περιεχόμενο: επίθετα όπως “απίστευτο”, “μοναδικό”, “ανεπανάληπτο” και όλα τα παρόμοια, απαγορεύονται. Αφορούν μόνο στοκατζίδικα.

Επίσης κάτι για το περιεχόμενο: Στα κείμενα των ιστοσελίδων δεν “ευλογάμε τα γένια μας”. Δεν περιγράφουμε πόσο τέλεια είναι η εταιρεία μας από όλες τις απόψεις. Αντίθετα, προσπαθούμε να γράφουμε με επίκεντρο τον δυνητικό πελάτη. Τι θα ήθελε να ακούσει; Τι θα του τραβούσε την προσοχή; Σε ποιά ανάγκη και με ποιον τρόπο θα πρέπει να αναφερθούμε για να αποσπάσουμε την προσοχή του;

Το κείμενο πρέπει να οδηγεί σε δράση. Να δίνει οδηγίες για την επόμενη κίνηση του επισκέπτη. Να παραπέμπει σε λινκ με περισσότερες πληροφορίες. Να του δίνει λόγους για να συνεχίσει να διαβάζει ή για να επικοινωνήσει με την εταιρεία. Μια έκπτωση, μια φιλική δωρεάν αξιολόγηση αναγκών, μια προσφορά που ισχύει για ένα σύντομο χρονικό διάστημα, είναι “τυράκια” που ενδεχομένως θα τον κάνουν να αφήσει στοιχεία επικοινωνίας.

Το σημαντικότερο ωστόσο όλων, είναι αυτό που περιγράφει η Κλειώ Χοντζοπούλου, από την Business Coaching Lab:

Πουλήστε οφέλη όχι χαρακτηριστικά. Αν θέλετε η ιστοσελίδα σας να πουλήσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας πρέπει να γράψετε για τα οφέλη και όχι για τα χαρακτηριστικά τους. Ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα περιγράφει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Ένα όφελος είναι αυτό που κερδίζει ο χρήστης από τη χρήση του εν λόγω προϊόντος ή της υπηρεσίας. Μην πείτε, “τα παπλώματα μας είναι ζεστά και άνετα,” αλλά “Θα νιώσετε ζεστά και άνετα μέσα στα παπλώματά μας.”Πείτε στους πελάτες σας πως με το προϊόν ή την υπηρεσία σας θα γίνουν πιο ευτυχισμένοι, πιο όμορφοι, υγιείς, χαρούμενοι. Φροντίστε ώστε κάθε γραμμή του κειμένου σας να περιέχει το πλεονέκτημα, το κέρδος, αυτό που θα αποκομίσουν οι πελάτες σας από τη χρήση των προϊόντων σας. 

Τέλος, μην αμελείτε τα τυπικά: παραγράφους, σωστές εκφράσεις, σωστή ορθογραφία, χρήση των σημείων στίξης. Ένας  φιλόλογος ή επαγγελματίας διορθωτής μπορεί να αναλάβει να “χτενίσει” το κείμενο πριν το ανεβάσετε γιατί στο διαδίκτυο, σε διάστημα λεπτών, δεκάδες άνθρωποι είναι πολύ πιθανόν να δουν το κείμενό σας.

Να θυμάστε: Η τεράστια διαφορά μεταξύ των διαφημίσεων σε τηλεοράσεις, ραδιόφωνα και περιοδικά είναι ότι εμφανίζονται μπροστά στον καταναλωτή χωρίς αυτός να τα έχει ζητήσει.

Όμως στο διαδίκτυο, αυτός που θα φτάσει να επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας, το κάνει γιατί κάτι ψάχνει να βρει, δηλαδή κάποια συγκεκριμένη πληροφορία. Αυτή την πληροφορία θα πρέπει να έχετε φροντίσει να την δώσετε στην αρχική σελίδα σας.

Με άλλα λόγια, πρέπει στην αρχική σας σελίδα να λέτε ξεκάθαρα ποιοί είστε, τι κάνετε, και τι οφέλη έχει ο καταναλωτής από αυτό που προσφέρετε. Στόχος είναι να τον επιβεβαιώσετε ότι βρέθηκε στο σωστό μέρος για να βρει αυτό που ψάχνει!

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *