Skip to content

Νέες εφαρμογές «OnE» και «askme» από την ψηφιακή INTERAMERICAN

Στο επίκεντρο των αλλαγών που πραγματοποιούνται στην INTERAMERICAN, με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξή της και την ηγετική τοποθέτησή της στο μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης στη χώρα μας, έχουν τεθεί σε εφαρμογή δύο προηγμένες ψηφιακές πλατφόρμες, που ενισχύουν τον πελατοκεντρικό χαρακτήρα του «digital insurer» για την εταιρεία. Πρόκειται για το «OnE» (Operations ‘n’ Excellence), την ενιαία πλατφόρμα για τις λειτουργίες έκδοσης και αποζημίωσης όλων των κλάδων των γενικών ασφαλίσεων και το «askme», νέα εξελιγμένη έκδοση του πρώτου «ηλεκτρονικού γραφείου» για ασφαλιστικούς συμβούλους που οργανώθηκε στην Ελλάδα, από το 2005 στην αρχική του μορφή.

Τόσο το «OnE» όσο και το «askme» εξυπηρετούν τη βέλτιστη σχέση με τους ασφαλισμένους, μέσα από τον πολύ πιο αποτελεσματικό, ολιστικό διαχειριστικό έλεγχο των συμβολαίων γενικών ασφαλίσεων ή πρώτη εφαρμογή και τις πρωτοποριακές δυνατότητες ψηφιακής εργασίας που παρέχει στους συνεργάτες πωλήσεων η δεύτερη.

Ειδικότερα, το «OnE» δημιουργεί τη δυνατότητα ασφάλισης των περιουσιακών στοιχείων κάθε πελάτη με ένα συμβόλαιο, διαχείριση e-services, εύκολη προσφορά νέων προϊόντων που ανταποκρίνονται στον εκσυγχρονισμό των ασφαλιζομένων επιχειρήσεων, στη γραμμή της τυποποίησης και απλοποίησης προϊόντων και υπηρεσιών που ακολουθεί η εταιρεία. Το «OnE» ανταποκρίνεται στην ανάγκη της σύγχρονης, ευέλικτης και ενιαίας διαχείρισης των δεδομένων και της στρατηγικής της INTERAMERICAN για την απόλυτη ευθυγράμμιση των τομέων ΙΤ και Business. Σημειώνεται ότι το έργο «OnE» τέθηκε σε πρώτη εφαρμογή πέρυσι με τη μεταφορά των δεδομένων του κλάδου πυρός (κατοικία – επιχείρηση) και ολοκληρώθηκε πρόσφατα με την εφαρμογή της μεταφοράς δεδομένων του κλάδου αυτοκινήτου.

Όσον αφορά το «askme», που είναι ανοιχτό στη χρήση 3.700 περίπου συνεργατών πωλήσεων των δικτύων agency και πρακτορειακού, καθώς και των διοικητικών υπαλλήλων, δέχεται περί τις 1.700 επισκέψεις ημερησίως και συγκεντρώνει στο φιλικό περιβάλλον του όλη την πληροφόρηση για τον όμιλο – τους πελάτες – τα προϊόντα – την υποστήριξη – την παραγωγή, ενώ είναι προσβάσιμο για τους συνεργάτες από οποιαδήποτε «έξυπνη» ψηφιακή συσκευή. Το «askme», εκτός από σημείο πληροφόρησης αποτελεί και «πύλη» έκδοσης και πώλησης ασφαλιστηρίων συμβολαίων.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *