Skip to content

“Ο πελάτης στο επίκεντρο” του 40ου Συνεδρίου της International Life

Ολοκληρώνεται σήμερα το απόγευμα στο υπέροχο Costa Navarino το 40ο Συνέδριο της International Life. Κεντρικός Πυρήνας το τρίπτυχο πρόγραμμα Be Smart – Be Happy – Be Οpen αλλά και η στρατηγική απόφαση για στροφή προς τον πελάτη: “Ο πελάτης στο επίκεντρο” ήταν το βασικό μήνυμα των ομιλητών στην χθεσινή βραδιά έναρξης του Συνεδρίου, στην οποία πραγματοποιήθηκαν  και οι βραβεύσεις των κορυφαίων συνεργατών – όχι όμως των “πρώτων” διότι αυτές θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια της σημερινής μέρας, για την οποία οι διοργανωτές έχουν υποσχεθεί εκπλήξεις και happening.

Εντυπωσιακή ήταν η εισήγηση του Γενικού Διευθυντή Γιάννη Φουρλή για τα “αυτοκίνητα χωρίς οδηγό”. Δεν πρόκειται για αστείο αλλά για πραγματικότητα η οποία είναι τόσο κοντά μας όσο το 2018, έτος που αναμένεται να αρχίσουν να κυκλοφορούν. Η τεχνολογία ειναι έτοιμη, μένει μόνο η έγκριση απο τις ρυθμιστικές αρχές. Η ασφάλιση του αυτοκινήτου θα αλλάξει για πάντα με τα driverless cars, είπε ο κ. Φουρλής αναφέροντας την περίπτωση ενός Audi, το οποίο “πήγε μόνο του” (!!!) απο την Σίλικον Βάλεϋ της Καλιφόρνια στο Las Vegas, διέσχισε δηλαδή 885 χιλιόμετρα…

DSC_0745
O Γενικός Διευθυντής της International Life Γιάννης Φουρλής

Οι εταιρείες τεχνολογίας ενδέχεται κάποια στιγμή ακόμη και να αντικαταστήσουν τις ασφαλιστικές, διεμήνυσε ο κ. Φουρλής, τονίζοντας αυτό που έχουμε αναφέρει συχνά και στο Underwriter, ότι δηλαδή οι νέοι μεγάλοι ανταγωνιστές των ασφαλιστικών είναι η Amazon και το Google…

Πέρυσι η International Life υλοποίησε νέο, πελατοκεντρικό πρόγραμμα αναδιοργάνωσης του agency system, την πορεία του οποίου παρουσίασε συνοπτικά ο Κλέαρχος Πεφάνιος, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής και Διευθυντής Πωλήσεων Agency System της εταρείας.

DSC_0682
Οι παρουσιαστές της βραδιάς Κλέαρχος Πεφάνιος και Εβίτα Λαμπαδιάρη

Ο Κλέαρχος Πεφάνιος αναφέρθηκε και στην πορεία του προγράμματος εκπαίδευσης: την περασμένη χρονιά η International Life ολοκλήρωσε 900 ώρες εκπαίδευσης με 1100 συμμετοχές και 126 σεμινάρια. Η εταιρεία λειτουργεί και πλατφόρμα ψηφιακής εκπαίδευσης με το όνομα “be educated”.

“Όταν δεν είμαστε συνεχώς δίπλα στον πελάτη, οι πελάτες ακυρώνουν τα συμβόλαια γιατι ξεχνούν τι σημαίνουν τα ασφάλιστρα που πληρώνουν και χρησιμοποιούν τα χρήματά τους για να αγοράσουν πράγματα που τις περισσότερες φορές, δεν τα χρειάζονται.

Η αποστολή σας, είναι να θύμιζετε στους πελάτες τον σκοπό για τον οποίο ασφαλίστηκαν και ποιό είναι το πλάνο ζωής που αποφάσισαν να ακολουθήσουν, αγοράζοντας ασφάλιση”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Πεφάνιος.

Οι αποζημιώσεις ζωής της εταιρείας το τελευταίο 24μηνο άγγιξαν τα 20.000.000€.

Οι εργασίες του Συνεδρίου θα ολοκληρωθούν σήμερα το απόγευμα.

Δείτε στιγμιότυπα από τη χθεσινή βραδιά:

 

1 Comment

  1. Avatar

    Αν μη τι άλλο, τέτοιου είδους εταιρικές εκδηλώσεις οφείλουν να υπάρχουν διότι ο οποιοσδήποτε μονάχα θετικά μπορεί ν’ αποκομίσει. Καιρός λοιπόν να γίνει και μια εκδήλωση με τίτλο “Ο πελάτης στο επίκεντρο” αλλά με τη διαφορά ότι θα απευθύνεται ακριβώς εκεί: στον πελάτη. Αυτός θα είναι ο καλεσμένος. Διότι η ασφαλιστική συνείδηση στη χώρα παραμένει σε χαμηλά επίπεδα (αποδεικνύεται σε κάθε μεγάλη φυσική καταστροφή μα και στη πολύπλευρη καθημερινότητα όλων) και οι ασφ. εταιρίες οφείλουν να ενημερώσουν το κόσμο σχετικά μέσα από δράσεις που δε σταματούν και ξεκινούν στις διαφημίσεις.


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *