Skip to content

To “ραντεβού – σέρβις” η βάση για μια παραγωγική νέα χρονιά

Η αντίστροφη μέτρηση για το τέλος του 2014, έχει αρχίσει. Για τον Διαμεσολαβητή, ένα καλό ξεκίνημα για το νέο έτος είναι να μετρήσει τους πελάτες που ήδη έχει στο χαρτοφυλάκιό του και να προγραμματίσει να τους δει όλους απο μια φορά τη χρονιά που έρχεται, αν είναι δυνατόν και στο πρώτο εξάμηνο.

Η θεματολογία του ραντεβού – σέρβις, για να βοηθήσει την παραγωγή, θα πρέπει να στηρίζεται σε 3 βασικούς άξονες:

  • Επιβεβαίωση της αξίας της κάλυψης που έχει ήδη αγοράσει ο πελάτης.

Καλό είναι οι συναντήσεις να προγραμματίζονται αρκετά νωρίτερα από την ημερομηνία που πρέπει να πληρωθεί το συμβόλαιο ώστε να μην ταυτίζει ο πελάτης την επίσκεψη με την πληρωμή, αλλά να αντιλαμβάνεται ότι ο λόγος είναι να θυμηθούν μαζί την αξία των καλύψεών του.

Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής θα πρέπει να θυμάται να δίνει με παραδείγματα την αξία της χρέωσης της κάλυψης και να μην θεωρεί ότι ο πελάτης, επειδή είναι ήδη ασφαλισμένος και πληρώνει το ασφάλιστρό του, θυμάται πάντα το ίδιο ζωντανά γιατί πληρώνει αυτό που πληρώνει ή τι αξία έχει αυτό που πληρώνει.

  • Με βάση την οικογενειακή-επαγγελματική κατάσταση του πελάτη, αναζήτηση άλλης ασφαλιστικής ανάγκης την οποία μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχε καλύψει.

Για να γίνει αυτή η αναζήτηση, πριν απο το ραντεβού πρέπει ο Σύμβουλος να έχει προετοιμαστεί σωστά και να έχει σκεφτεί αναλυτικά τι τομείς πρέπει να δουλέψει μαζί με τον πελάτη του, με βάση τα δεδομένα του (προσωπική και επαγγελματική κατάσταση). Η καλή προετοιμασία είναι απαραίτητη για την επιτυχία του ραντεβού.

Όσο είναι δυνατό, οι συναντήσεις πρέπει να πραγματοποιούνται σχετικά κοντά στην αλλαγή της ασφαλιστικής ηλικίας του πελάτη – αυτό θα τον παροτρύνει να αγοράσει προκειμένου να μην αλλάξει η ηλικία του και το προϊόν γίνει ακριβότερο για αυτόν την επόμενη χρονιά.

  • Προσπάθεια του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή να πάρει συστάσεις, δηλαδή να του συστήσει ο πελάτης κάποιους από τον κύκλο του στους οποίους να μπορεί να απευθυνθεί.

Έχει σημασία ο Διαμεσολαβητής να έχει αποφασίσει απο πριν με ποιό τρόπο θα βοηθήσει τον πελάτη του να σκεφτεί ορισμένους ανθρώπους να του συστήσει. Για παράδειγμα, αν έχει έναν πελάτη με παιδιά μικρής ηλικίας, μπορεί να του ζητήσει πέντε γνωστούς που έχουν παιδιά έως 12 ετών. Με αυτό τον τρόπο βοηθά πολύ τον πελάτη να σκεφτεί, αλλιώς ο πελάτης χάνεται και καταλήγουμε στο «θα το σκεφτώ και θα σου πω».

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *