Skip to content

AXA – Στο επίκεντρο η Ζημιά

“Αν δεν πετύχεις την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, τότε δεν έχεις πετύχει”

Σύσσωμη η ασφαλιστική αγορά διακηρύττει σε κάθε ευκαιρία ότι λειτουργεί “με επίκεντρο τον πελάτη”. Η ΑΧΑ ωστόσο απο πέρυσι, έχει επιλέξει να μιλά και να λειτουργεί “με επίκεντρο τη ζημιά”. Γιατί σύμφωνα με εκπροσώπους της, όσο καλό κι αν είναι το προϊόν, αν τη στιγμή της ζημιάς η εταιρεία δεν πετύχει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, τότε δεν έχει πετύχει αυτό που πρέπει – ούτε για την ίδια, ούτε για τους συνεργάτες, ούτε για τους πελάτες της.

“Από πελατοκεντρικοί θέλουμε να γίνουμε ανθρωποκεντρικοί. Να βλέπουμε τον ασφαλισμένο όχι ως πελάτη αλλά ως άνθρωπο που βρίσκεται σε ανάγκη. Αυτό θα προσδώσει την παραπάνω αξία στην αποστολή μας και στην υπηρεσία που ονομάζουμε, ασφάλιση”. Ερρίκος Μοάτσος, CEO AXA Ελλάδος

“Ζημιά”,  έλεγαν πρόσφατα στελέχη της ΑΧΑ, κατά τη διάρκεια εταιρικής εκδήλωσης , για την ασφαλιστική εταιρεία μπορεί να σημαίνει π.χ. “καλή πραγματογνωμοσύνη”, “πλήρης φάκελος”, “σωστή αποζημίωση”. Την ίδια στιγμή, όλα αυτά για τον πελάτη της σημαίνουν απλά “καταστροφή”.

Για το λόγο αυτό η στιγμή της ζημιάς είναι τόσο σημαντική,  και πιο συγκεκριμένα, η ευαισθησία και η ανθρώπινη αντιμετώπιση που οφείλει να δείξει η εταιρεία προς τον ασφαλισμένο της, που ίσως να περνά και μια από τις δυσκολότερες στιγμές στη ζωή του!

Σε αυτό το συναίσθημα έχει επιλέξει να ανταποκριθεί η ΑΧΑ και αυτό έχει τοποθετήσει στο κέντρο πρωτοποριακών παρεμβάσεων.

Αυτόματη Προκαταβολή

Από τη στιγμή που υπάρχει μια φυσική καταστροφή, χωρίς να προηγηθεί οποιαδήποτε άλλη διαδικασία, ξεκινούν οι ενέργειες για να παραδοθεί άμεσα στον ασφαλισμένο τμήμα της αποζημίωσης ως προκαταβολή. Στην πρόσφατη πλημμύρα στη Μάνδρα, μέσα στα πρώτα δύο 24ωρα είχαν ήδη εκταμιευθεί οι πρώτες προκαταβολές, αλλά και καταλύματα για να φιλοξενηθούν οι πλημμυροπαθείς.

Πραγματογνωμοσύνη από απόσταση

Όταν πάθει ζημιά το αυτοκίνητο ο οδηγός μπορεί να το πάει κατευθείαν στο (εξουσιοδοτημένο) συνεργείο, χωρίς προηγουμένως να έχει συννενοηθεί με οποιονδήποτε ή να έχει κλείσει ραντεβού με πραγματογνώμονα. Η εκτίμηση της ζημιάς γίνεται αφού φτάσει στο συνεργείο και συνδεθεί απευθείας μέσω Ίντερνετ με το γραφείο του! Αποτέλεσμα αυτού είναι η διαδικασία της αποζημίωσης να ολοκληρώνεται πολύ πιο γρήγορα. Η δυνατότητα αυτή θα επεκταθεί σύντομα και εκτός Αττικής και θα παρέχεται και στις ασφαλίσεις περιουσίας.

Άμεση εξόφληση ή Επισκευή με εγγύηση

Χωρίς να ζητήσει προσφορές για το κόστος της επισκευής, η ΑΧΑ προσφέρει είτε δυνατότητα αποζημίωσης εντός μόλις δύο ημερών ή την δυνατότητα να επισκευάσει η ίδια την ζημιά με διετή εγγύηση και αποφυγή όλης της ταλαιπωρίας από τον παθόντα- ασφαλισμένο.

Check In στην Υγεία

Για να αποφύγει ο ασφαλισμένος όλη την συναλλαγή με την ασφαλιστική την ώρα που αγχωμένος, διαβαίνει το κατώφλι του νοσοκομείου, η ΑΧΑ θα φροντίζει να τον προμηθεύσει με ένα είδος εισιτηρίου, κάτι σαν το γνωστό boarding pass που απλά επιδεικνύουν οι επιβάτες πριν επιβιβαστούν στο αεροπλάνο, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να ανησυχεί για οτιδήποτε άλλο.

Ασφάλιση δεν είναι η αποζημίωση, είναι η προστασία

Με το σκεπτικό αυτό δίνεται πλέον τεράστια σημασία στην πρόληψη. Το κόστος της πρόληψης όπως υπογράμμισε χθες ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ, είναι μεγαλύτερο για την κοινωνία, από το κόστος της αποκατάστασης. Η ασφαλιστική αγορά πρέπει να κάνει ένα βήμα πέρα από την απλή συμβουλή και να συμμετέχει ενεργά στο κόστος της πρόληψης.

ΑΧΑ Driving Academy

Ένα πρόγραμμα εκμάθησης ασφαλούς οδήγησης, διαθέσιμο ειδικά για τους πελάτες της ΑΧΑ, με κορυφαίους στο είδος τους εκπαιδευτές, που με πολύ χαμηλότερο κόστος απ΄ ότι συνήθως, μαθαίνουν σε νέα παιδιά ηλικίας 18-24, να οδηγούν με ασφάλεια. Για όσους περνούν από το πρόγραμμα αυτό, το επασφάλιστρο του συμβολαίου τους μειώνεται κατά το ήμισυ. Με τον τρόπο αυτό η ΑΧΑ στην ουσία συμμετέχει στην επένδυση που κάνει ο ίδιος ο νέος οδηγός στον εαυτό του, προκειμένου να μάθει να οδηγεί σωστότερα – συμμετέχει δηλαδή, στην ΠΡΟΛΗΨΗ.

ΑΧΑ Drive 2

Εφαρμογή που επιτρέπει στον οδηγό να παρακολουθεί και να βελτιώνει την οδηγική του συμπεριφορά από την άποψη της επικινδυνότητας. Σύντομα το AXA Drive 2 θα συνδεθεί και με την ασφάλιση και με το ασφαλιστήριο, προκειμένου να παρέχει προνόμια σε αυτόν που θα οδηγεί προσεκτικότερα – άλλος ένας τρόπος για να ενεργή συμμετοχή στον τομέα της πρόληψης.

Οδηγώ Λίγο – Πληρώνω Λίγο

Λειτουργία που επιτρέπει στο ασφάλιστρο να προσαρμοστεί σε οδηγούς που κάνουν λιγότερα χιλιόμετρα. Η ΑΧΑ είναι η πρώτη εταιρεία που λάνσαρε ανάλογο πρόγραμμα.

Συμβουλευτική Κινδύνων

Αξιολόγηση και αναπροσαρμογή των κινδύνων που σκέφτεται να προστατεύσει ή όχι μια μικρή ή μεσαία επιχείρηση. Είτε μέσω επαφής με εκπρόσωπο της εταιρείας, είτε αυτόματα μέσω της ειδικής εφαρμογής Risk Analysis Tool
στην ιστοσελίδα της εταιρείας. Δωρεάν για όλους τους κατόχους συμβολαίων Business for All. Και εδώ η πρόληψη, είναι αναπόσπαστο μέρος του προϊόντος.

Πρόληψη με ανταμοιβή

Οι ασφαλισμένοι που θα δεσμεύονται να περάσουν από ετήσιο περιοδικό check up θα λαμβάνουν μειωμένο ασφάλιστροχωρίς, σημειωτέον, να χρειάζεται να ενημερώσουν ή να δείξουν στην ΑΧΑ τα αποτελέσματα των εξετάσεών τους. Το ζητούμενο εδώ είναι και πάλι η πρόληψη. Η δέσμεση δηλαδή, για τακτό ετήσιο έλεγχο της υγείας!

Προστατευμένο Σπίτι

Με μια διαδικασία που σύντομα θα είναι διαθέσιμη, ο ασφαλισμένος της ΑΧΑ θα μπορεί με ειδικό σύστημα να παρακολουθεί από απόσταση αν το σπίτι του είναι εντάξει ή αν, ο μη γένοιτο, έχει συμβεί μια καταστροφή -μια διάρρηξη, μια πυρκαγιά ή μια διαρροή.

Ψηφιακό Ασφαλιστήριο

Στην πλατφόρμα My Axa αναρτώνται τα ασφαλιστήρια σε ψηφιακή μορφή. Η πλατφόρμα αυτή εξελίσσεται και σύντομα θα δίνει την δυνατότητα στον ασφαλισμένο να παρακολουθεί την εξέλιξη της διαδικασίας αποζημίωσης – ήδη το 5% των πελατών της ΑΧΑ έχουν γίνει “ψηφιακοί”, έχουν δηλαδή εγγραφεί στην πλατφόρμα. Αν και οι περισσότεροι από αυτούς ανήκουν στον κλάδο αυτοκινήτου, στόχος της εταιρείας είναι να προσελκύσει πελάτες από όλους τους κλάδους μιας και η συγκεκριμένη διαδικασία απελευθερώνει χρόνο και πόρους για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη.

Ψηφιακό Γραφείο

Μια μεγάλη επένδυση, το ολοκληρωμένο “ψηφιακό γραφείο” του διαμεσολαβητή είναι ένα τεράστιο και απαιτητικό έργο που θα παραδίδεται σταδιακά στον συνεργάτη και, σύμφωνα με το πρόγραμμα,  θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2019.

[box]Transparent Customer Feedback (TCF)

H νέα, groundbreaking πρωτοβουλία της ΑΧΑ, είναι η διάφανη ανατροφοδότηση από τους πελάτες – με λίγα λόγια η online, ανοιχτή, αυτόματη βαθμολογία και σχολιασμός της εταιρείας από κάθε ένα πελάτη της.

“Θέλει μεγάλη τόλμη και αποφασιστικότητα να κάνεις κάτι τέτοιο. Θέλει μεγάλη τόλμη να δείξεις τα σχόλια του κόσμου, που αναρτώνται για πάντα και που δεν είναι όλα θετικά. Αυτό όμως σημαίνει διαφάνεια, και αυτό σημαίνει “Ακούμε τον Πελάτη” είπε κλείνοντας χθες την βραδιά ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ, Ερρίκος Μοάτσος.  Το κοινό δικαίως, ξέσπασε χειροκροτήματα. [/box]

3 Comments

  1. Avatar

    Αργά αλλά σταθερά, πρώτα οι Επιχειρήσεις και μετά τα φυσικά πρόσωπα, εξοικειωνόμαστε με ότι έχει να μας προσφέρει η σύγχρονη Πληροφορική με τις εφαρμογές της.
    Μπράβο στους πρωτοπόρους του κάθε Επιχειρηματικού Κλάδου.
    ΥΓ
    Να ψάχνουμε συνεχώς να ενημερωθούμε για τις εκάστοτε δυνατότητες του Smartphone μας, ιδίως όσοι ανήκουμε στα άτομα «κάποιας ηλικίας».
    Κάτι περισσότερο ξέρουν οι νεότερες γενιές που δεν το αποχωρίζονται ούτε στον ύπνο τους!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *