Skip to content

Τι προκαλεί “πονοκέφαλο” στον κλάδο Αυτοκινήτου

Η ισορροπία ανάμεσα σε μικρά και μεγάλα σχήματα, η διαμόρφωση του ασφαλίστρου και η εξέλιξη του δείκτη Ζημιών, καθώς και η κατανομή της παραγωγής στα δίκτυα διανομής, αποτελούν το “τρίπτυχο” που προβληματίζει τις εταιρείες, στην προσπάθειά τους να διαμορφώσουν μερίδια αγοράς με ορίζοντα το 2020

Προβληματισμό, ενδεχομένως και ανησυχία προκαλεί στις εταιρείες, η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στον κλάδο αυτοκινήτου.

Κάτι που προκαλεί “πονοκέφαλο” στους επικεφαλής των πωλήσεων είναι το πώς θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί μια αύξηση του Δείκτη Ζημιών στο άμεσο μέλλον, σε σχέση με τα υφιστάμενα έξοδα πρόσκτησης και ύψη των ασφαλίστρων. Αναζητούνται τρόποι ώστε να ανταμείβεται περισσότερο η ποιότητα των παραγόμενων εργασιών και όχι μόνο ή κυρίως η ποσότητά τους.

Διότι παράλληλα, “καραδοκούν” και τα εναλλακτικά δίκτυα, η πιθανή εξέλιξη ή επέκταση των οποίων, ακόμη και σε ορίζοντα διετίας, είναι κάτι που πρέπει να ληφθεί υπόψη.

Η ανάπτυξη των απευθείας πωλήσεων, η αύξηση των προσφορών και διαφόρων προωθητικών ενεργειών σε ειδικές κατηγορίες πελατών, η χρήση της τεχνολογίας, είναι τομείς που σίγουρα προβληματίζουν για το πώς θα πρέπει να αντιμετωπισθούν σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Από την άλλη, η συγκέντρωση της υπάρχουσας παραγωγής σε κάποια, αρκετά μεγάλα, «σχήματα», με τη μορφή δέντρου, αυξάνει το κόστος πρόσκτησης των εργασιών, χωρίς να ελαφρύνει ανάλογα, το κόστος υποστήριξης. Παράλληλα, η συγκέντρωση του τζίρου σε λίγα μεγάλα και ανεξάρτητα «μαγαζιά», δυσκολεύει την κάθε εταιρεία στον έλεγχο και την διακράτηση του μεριδίου αγοράς της.

Ένας τρόπος για να “διασπαρθούν” τα χαρτοφυλάκια αυτοκινήτων ίσως είναι η ενίσχυση μικρομεσαίων και μεσαίων σχημάτων με υποστηρικτικές ενέργειες πέρα από την προμήθειά τους, ώστε να διατηρείται η αυτονομία τους.

Η ισορροπία ανάμεσα σε μικρομεσαία, μεσαία και μεγάλα σχήματα, η διαμόρφωση του ασφαλίστρου και η εξέλιξη του δείκτη Ζημιών, καθώς και η κατανομή της παραγωγής στα δίκτυα διανομής, αποτελούν το “τρίπτυχο” που εύλογα απασχολεί τις εταιρείες και την εμπορική πολιτική τους, στην προσπάθειά τους να διαμορφώσουν μερίδια αγοράς με ορίζοντα το 2020,  ώστε να βρεθούν μπροστά απο τις εξελίξεις, ή και να τις διαμορφώσουν.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *