Skip to content

Υγιή αντανακλαστικά αλλά και ανατροπές στον κλάδο αυτοκινήτου δείχνουν οι συμφωνίες του Αυγούστου

Στο αποκορύφωμα της θερινής ραστώνης η ασφαλιστική αγορά παρουσίασε μερικές από τις σημαντικότερες εξελίξεις της φετινής χρονιάς.

Σημαντικές γιατί θα φέρουν σοβαρές ανακατατάξεις στα μερίδια αγοράς στον κλάδο αυτοκινήτου αλλά σημαντικές επίσης, γιατί τουλάχιστον στις περιπτώσεις των Enterprise & International Life επέδειξαν και απέδειξαν και καλά αντανακλαστικά, αλλά και συνοχή και συνάφεια σε επίπεδο αγοράς, που συνοψίζονται στην ικανότητα υγιούς αντίδρασης και αντιμετώπισης σε στιγμές κρίσεως.

Η μεγαλύτερη σε μέγεθος από τις τρεις συμφωνίες που ανακοινώθηκαν το τελευταίο δεκαπενθήμερο είναι φυσικά η οριστική εξαγορά της ΑΤΕ από την Ergο – η Ergo παίζει κυρίαρχο ρόλο με σημαντικό μερίδιο αγοράς αυτοκίνητο ενώ και η ΑΤΕ κατείχε σημαντική θέση και στον συγκεκριμένο κλάδο.

Δεύτερη συμφωνία με ιδιαίτερη αξία είναι η συμφωνία μεταξύ Enterprise Hellas και Eurolife ERB, με την οποία ένα σημαντικό κομμάτι του αυτοκινήτου της πρώτης, θα περάσει στην δεύτερη. Ωραία κίνηση αυτή από την Eurolife που δεν βρισκόταν σε πολύ υψηλές θέσεις στην συγκεκριμένη κατάταξη – η συμφωνία αυτή την βοηθά να ανέβει θέσεις και στον συγκεκριμένο κλάδο ενώ περισώζει όσο γίνεται και την φήμη της αγοράς.

Το ίδιο πετυχαίνει, μεταξύ άλλων, και η συμφωνία μεταξύ International life και Interamerican για τις Γενικές Ασφαλίσεις, η οποία ήδη είναι σε ισχύ και δίνει την δυνατότητα στους ασφαλισμένους της International, με τους ίδιους όρους, να ανανεώσουν τα συμβόλαιά τους στην Interamerican. H International Life είχε ένα ενδιαφέρον μερίδιο στο αυτοκίνητο – αξίζει δε να σημειωθεί ότι επειδή σημαντικό μέρος του δικτύου της ξεκινά συνεργασία αποκλειστικά με την Εθνική, είναι φυσικό να προτείνεται στους πελάτες της και η επιλογή της Εθνικής.

Είναι δεδομένο ότι οι παραπάνω εξελίξεις θα επιφέρουν ανακατάταξη στα μερίδια αγοράς στο τέλος της χρονιάς, σε έναν κλάδο όπου η μάχη φαίνεται ότι θα παραμείνει σκληρή – και ως προς το ύψος των ασφαλίστρων και ως προς την προσέλκυση των συνεργατών.

Ο κλάδος αυτοκινήτου είναι αγαπημένη επιλογή των περισσότερων εταιρειών διότι παραμένει κερδοφόρος σε ποσοστά αξιοζήλευτα για τα ευρωπαϊκά δεδομένα.

Και παρότι όλοι στην αγορά συνομολογούν ότι η ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια δεν θα έρθει από τον συγκεκριμένο κλάδο αλλά από κλάδους όπως η υγεία και η σύνταξη.

Εν τούτοις δαπανάται μεγάλος μέρος της ενέργειας των εμπορικών πολιτικών των εταιρειών στον συγκεκριμένο κλάδο.

Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι η αποτελεσματικότητα όλων των συμφωνιών αυτών θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό και από την στάση των Διαμεσολαβούντων, οι οποίοι έχουν το προνόμιο να βρίσκονται απέναντι στον καταναλωτή και να του υποβάλλουν τις προτάσεις τους.

Για αυτό άλλωστε, όπως προαναφέραμε, το τελευταίο διάστημα γίνεται “μάχη” για προσέλκυση Διαμεσολαβητών και της παραγωγής τους.

1 Comment

  1. Avatar

    ΜΕ ΤΙΣ ΖΗΜΙΕΣ ΤΟΥΣ ΟΜΩΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ;


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *