Skip to content

Eπιμελητήριο Θεσσαλονίκης: Δυναμικά στον αγώνα ενάντια στο αθέμιτο bancassurance

Σε νέες πρωτοβουλίες έναντι του αθέμιτου ανταγωνισμού από τις Τράπεζες προχωρά η Επιτροπή Ασφαλιστικών και Τραπεζικών Θεμάτων του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ) και απευθύνει έκκληση σε όλους τους πολίτες, που δέχονται πιέσεις από στελέχη Τραπεζών για την ιδιωτική τους ασφάλιση, να το καταγγέλλουν στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, που δημιούργησε ειδικό όργανο για την εξέταση των αναφορών αυτών, προκειμένου να προβαίνει σε νομικές ενέργειες στις αρμόδιες αρχές και φορείς.

Η Επιτροπή, που τους προηγούμενους μήνες έχει προχωρήσει σε πολλές και δυναμικές κινητοποιήσεις, όπως αποκλεισμούς τραπεζικών υποκαταστημάτων και παραστάσεις διαμαρτυρίας, προχωρά στην κίνηση αυτή όπως δηλώνουν τα μέλη της, για να αντιμετωπίσει τις εκβιαστικές πρακτικές των Τραπεζών.

Στόχος είναι να συγκεντρώνονται καταγγελίες Ασφαλιστικών Συμβούλων, αλλά και καταναλωτών,  και αφού εξεταστούν, να δημοσιοποιούνται αναλυτικά, ώστε να γνωρίσουν όλοι οι καταναλωτές τα στελέχη, τις Τράπεζες και τα μέσα που χρησιμοποιούνται στην απαράδεκτη τακτική του Bancassurance. Επίσης, με βάση αυτές θα γίνονται νομικές ενέργειες και προσφυγές στην Τράπεζα της Ελλάδας, τον Συνήγορο του Πολίτη, τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και τον Τραπεζικό Διαμεσολαβητή.   “Θα καλούμε καταρχάς τα καταστήματα να συμμορφωθούν με τους όρους του θεμιτού ανταγωνισμού, παύοντας τις εκβιαστικές κινήσεις που ακολουθούν και εάν δεν ανταποκρίνονται, καλό είναι να τα καταγγέλλουμε”, σημειώνει στο “underwriter.gr ο πρόεδρος της Επιτροπής, Κώστας Λάσκος.

Όπως έχει καταγγελθεί επανειλημμένως από την Επιτροπή Ασφαλιστικών και Τραπεζικών Θεμάτων του ΕΕΘ, επισημαίνεται από πλευράς της Επιτροπής, οι Τράπεζες, μη έχοντας άλλο εργασιακό αντικείμενο, εισβάλουν άναρχα στο χώρο των Ασφαλειών, πιέζοντας ή ακόμη και εκβιάζοντας τους καταναλωτές ώστε να προτιμούν τα δικά τους ασφαλιστικά προϊόντα. Η τακτική αυτή, πέρα από αντικοινωνική είναι και αντίθετη με τα συμφέροντα των καταναλωτών, αφού οι τραπεζικοί υπάλληλοι δεν διαθέτουν ούτε εμπειρία, ούτε εξειδίκευση και πολλές φορές ούτε πιστοποίηση διαχείρισης ασφαλιστικών προϊόντων.
Το χειρότερο είναι ότι η τακτική αυτή οδηγεί στον οικονομικό αφανισμό όλο τον κλάδο των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, έναν δυναμικό κλάδο που βρίσκεται εδώ και δεκαετίες στο πλευρό του Έλληνα Καταναλωτή, προσφέροντας τους εξειδικευμένες, προσωποποιημένες υπηρεσίες, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 μέρες τον χρόνο.

Η Επιτροπή του ΕΕΘ καλεί όλους τους ασφαλιστές και τους καταναλωτές, που δέχονται «συμβουλές» ή «πιέσεις» από τραπεζικά στελέχη, να επικοινωνούν μαζί της στο τηλέφωνο της Γραμματείας του ΕΕΘ (2310-271488) και την ηλεκτρονική της διεύθυνση (grammateia@epepthe.gr). 

Β. Βεγ.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *