Skip to content

Eurolife: οι επιχειρηματίες αγκαλιάζουν την ασφάλιση εισπράξεων POS

Η “Ασφάλιση εισπράξεων POS”  της Eurolife ERB είναι ένα ιδιαίτερα καινοτόμο και μοναδικό προϊόν για τα ελληνικά αλλά και για τα διεθνή δεδομένα.

Πιο επίκαιρο απο ποτέ,το πρόγραμμα “Ασφάλιση εισπράξεων POS”, που σχεδίασε η Eurolife ERB σε συνεργασία με την Eurobank, εξασφαλίζει, με προσιτό κόστος,  τις εισπράξεις του επαγγελματία σε περίπτωση απρόβλεπτων γεγονότων. Η  Τατιάνα Δικαστοπούλου, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Marketing & Business Development της Eurolife ERB, μιλώντας στο Underwriter.gr, εξηγεί γιατί η “ασφάλιση εισπράξεων POS” αποτελεί ένα καινοτόμο και μοναδικό πρόγραμμα στην ελληνική αγορά, το οποίο “απαντά” στις εξελίξεις του οικονομικού περιβάλλοντος.

Συνέντευξη στον Κοσμά Ζακυνθινό
kosmas@underwriter.gr

Τατιάνα Δικαστοπούλου, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Marketing & Business Development της Eurolife ERB: Η μοναδικότητα του προγράμματος “Ασφάλιση εισπράξεων POS” είναι και το συγκριτικό του πλεονέκτημα.
  • Βρισκόμαστε σχεδόν ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα του προγράμματος “Ασφάλιση εισπράξεων POS” στην αγορά. Τι δείχνουν τα πρώτα απολογιστικά στοιχεία του; Είναι κατανοητό στους επαγγελματίες της μικρής λιανικής;

Η “Ασφάλιση εισπράξεων POS” είναι ένα ιδιαίτερα καινοτόμο και μοναδικό προϊόν για τα ελληνικά αλλά και για τα διεθνή δεδομένα. Καλύπτει την απώλεια εισοδήματος (απώλεια εισπράξεων) μιας επιχείρησης από συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω ενός POS Eurobank, λόγω διακοπής εργασιών από απρόβλεπτους και καλυπτόμενους κινδύνους.

Είναι πραγματικά πρωτοποριακό προϊόν και απευθύνεται σε επιχειρηματίες που διατηρούν καταστήματα λιανικής πώλησης ή άλλη παρεμφερή επαγγελματική δραστηριότητα όπως εστιατόρια, ζαχαροπλαστεία, καφέ, κομμωτήρια, ενοικιαζόμενα δωμάτια, καθώς και γραφεία, ιατρεία. Προσφέρει πολύτιμες υπηρεσίες με απλή διαδικασία ασφάλισης ενώ και το ίδιο το προϊόν είναι εξαιρετικά απλό και στην κατανόηση και στην πώληση. Έτσι, οι επιχειρηματίες το “αγκαλιάζουν”, αντιλαμβανόμενοι την ανάγκη του.

  • Η οικονομική κρίση έχει ως αποτέλεσμα να είναι περισσότερο “σκεπτικοί” οι υποψήφιοι πιθανοί πελάτες ως προς την επιλογή του;

Το συγκεκριμένο προϊόν, με ένα προσιτό κόστος, στο οποίο κάθε επιχειρηματίας μπορεί να ανταπεξέλθει σε περίοδο κρίσης, εξασφαλίζει τις εισπράξεις από το POS της Eurobank σε περίπτωση απρόβλεπτων γεγονότων, τα οποία είναι όλο και πιο συχνά. Ως εκ τούτου, η κρίση δεν αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα για τις πωλήσεις, αντιθέτως ο σχεδιασμός και η σχέση τιμής – καλύψεων αποδεικνύονται κατάλληλοι για το σημερινό οικονομικό περιβάλλον.

Εν τέλει, το προϊόν είναι πολύτιμο, γιατί  ανταποκρίνεται στην ανάγκη του επιχειρηματία να απαλλαγεί από το καθημερινό άγχος εξασφάλισης του τζίρου του.

  • Ποιες οι καλύψεις αλλά και τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

Η μοναδικότητα του προϊόντος θεωρούμε ότι είναι και το συγκριτικό του πλεονέκτημα. Η εξασφάλιση των εισοδημάτων μιας επιχείρησης αποτελεί βασικό σκοπό της – το συγκεκριμένο προϊόν που παρέχεται με απλές διαδικασίες πώλησης και χαμηλό κόστος, προσδίδει προστιθέμενη αξία στον πελάτη μας.
Να σημειώσουμε επίσης ότι το πρόγραμμα απευθύνεται στους επιχειρηματίες που είναι κάτοχοι POS Eurobank και πραγματοποιούν συναλλαγές μέσω Visa, MasterCard και China Union Pay.

  • Στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται καλύψεις, όπως: Στάση, Απεργία, Πολιτικές Ταραχές. Στις περιπτώσεις των αστικών κέντρων που είναι εκτεταμένα τα περιστατικά αυτά υπάρχουν ειδικές προβλέψεις;

Στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται οι προαναφερόμενες καλύψεις και δίνονται χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς. Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο να καλύψει τις ανάγκες επιχειρηματιών τόσο εντός όσο και εκτός αστικών κέντρων χωρίς παρεκκλίσεις ή διαφοροποιήσεις. Στόχος του είναι ο επιχειρηματίας να αισθάνεται σιγουριά και ασφάλεια ότι σε πιθανή ζημιά από καλυπτόμενο κίνδυνο θα καλυφθεί για την απώλεια εισπράξεών του από τις συναλλαγές μέσω ενός Eurobank POS.

  • Καθ’ όλη τη διάρκεια του 2017 οι σχετικές διατάξεις του αρμόδιου υπουργείου, που επέβαλαν την εγκατάσταση των POS στη λιανική, προκάλεσαν αλαλούμ στους εμπόρους με αποτέλεσμα να σημειωθούν μεγάλες καθυστερήσεις. Αυτός ο παράγοντας επηρέασε την ταχύτητα διείσδυσης του προγράμματος;

Αυτό που πρέπει να σημειωθεί, είναι πως η ανάγκη του προϊόντος δεν επηρεάζεται από τις κατά καιρούς συνθήκες της αγοράς, δεδομένου δεν ότι απευθύνεται μόνο σε νέα μηχανάκια POS αλλά στο σύνολο των επιχειρήσεων που πραγματοποιούν συναλλαγές μέσω των POS. Δηλαδή, νέων αλλά και υπαρχόντων.

  • Προβλέπεται επέκταση της συνεργασίας με την Eurobank και σε νέα προϊόντα εντός του 2018;

Η συνεργασία με την Eurobank συνεχίζει να είναι ιδιαίτερα αποδοτική για όλες τις πλευρές και καλύπτει μια ευρεία προϊοντική γκάμα. Παρ’ όλα αυτά, είμαστε σε συνεχή εγρήγορση για το σχεδιασμό και υλοποίηση των κατάλληλων ασφαλιστικών λύσεων για τους πελάτες της, όπως άλλωστε κάνουμε και για όλα τα υπόλοιπα δίκτυά μας.

[box]Η “Ασφάλιση εισπράξεων POS” της Eurolife ERB καλύπτει την απώλεια εισπράξεων λόγω διακοπής εργασιών της επιχείρησης από τους ακόλουθους κινδύνους:

” Πυρκαγιά & Κεραυνό
” Καπνό από Πυρκαγιά
” Έκρηξη
” Πτώση αεροσκάφους
” Πρόσκρουση οχήματος
” Πτώση δέντρων
” Στάση
” Απεργία
” Οχλαγωγία
” Πολιτικές Ταραχές
” Κακόβουλες Ενέργειες
” Θραύση Υαλοπινάκων
” Πλημμύρα
” Θύελλα
” Καταιγίδα
” Διαρροή νερού από σωληνώσεις
” Χιόνι, Χαλάζι, Παγετό
” Κλοπή από διάρρηξη

Το ετήσιο όριο κάλυψης του προγράμματος ανέρχεται στα 15.000 ευρώ, ενώ η ανώτατη περίοδος αποζημίωσης κυμαίνεται στους 6 μήνες. [/box]

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *