Skip to content

Hellas Direct: χρησιμοποιεί τις International Life & Enterprise για να κερδίσει πελάτες

Αποστέλεται αυτούσιο το e-mail  το οποίο στέλνει αυτές τις μέρες η εταιρεία στους πελάτες της, με το οποίο τους παροτρύνει να επιλέξουν την ίδια έναντι άλλων αναξιόπιστων εταιρειών.

Περίεργη τακτική και τουλάχιστον αμφιλεγόμενη.

Είναι ηλίου φαεινότερον ότι αν καλείς τον καταναλωτή να αναλογιστεί το γεγονός ότι δύο ασφαλιστικές έκλεισαν “μέσα σε ένα καλοκαίρι”, αυτό που του μένει στο κεφάλι στο τέλος τι είναι;

Μήπως ότι ο κλάδος είναι περίεργος, κρύβει κινδύνους και δεν είναι φερέγγυος;

Μήπως ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες είναι επίφοβες; όσο κι αν εσύ για την δική σου ισχυρίζεσαι ότι είναι διαφορετική και υπονοείς ότι δεν πρόκειται “να κλείσει” ή να συνεργαστεί με εταιρείες “που κλείνουν”;.

Μήπως το πιο δυνατό (και καταστρεπτικό) μήνυμα που παίρνει ο καταναλωτής από την παραπάνω προσέγγιση, είναι ότι “οι ασφαλιστικές εταιρείες κλείνουν” και ενδεχομένως “καλά θα κάνω να μην μπλέξω;”

Η αξιοπιστία της αγοράς δεν αγγίζεται. Πρόκειται για μια κοντόφθαλμη και επικίνδυνη τακτική που είναι σίγουρο ότι θα γυρίσει μπούμπερανγκ και στο τέλος θα βλάψει όλους όσους δραστηριοποιούνται σε αυτήν.

Ενδεχομένως η HD ως νέα, καλοπροαίρετη και με ενθουσιασμό εταιρεία, να παρασύρεται και να βλέπει κυρίως τις πωλήσεις και μόνον αυτές – και άλλες το έχουν κάνει στο παρελθόν.

Το θέμα όμως είναι να “βλέπει” κανείς  και το δάσος, όχι μόνο το δένδρο. Αλλιώς κινδυνεύει “με τα χεράκια του να βγάζει τα ματάκια του”, τα δικά του και όλων των υπολοίπων.

 

4 Comments

  1. Avatar

    Καλημέρα σας.

    Με την εν λόγο εταιρία είχα προχωρήσει πιο παλιά σε αναφορά στην τράπεζα Ελλάδος για άλλη μία άσχημη τακτική της για προσέγγιση πελατών.

    Προωθούσαν e,mails σε πελάτες, όπου στο κείμενό τους μεταξύ άλλων ανέφεραν το παρακάτω απόσπασμα.

    “Πολλοί από τους 60.000 είχαν πληρώσει τον ασφαλιστή τους ή τον πράκτορά τους και εκείνος δεν είχε καταβάλλει στην εταιρία το ασφάλιστρο. Ο διαμεσολαβητής, με την ενεργοποίηση της πλατφόρμας πλήρωσε στην εταιρία το ποσό που είχε εισπράξει, φοβούμενος τον έλεγχο από τον πελάτη του.

    Δυστυχώς, αυτά είναι τα προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν όταν δεν υπάρχει επικοινωνία του πελάτη απευθείας με την εταιρία”

    Μας αναφέρει και ως πρόβλημα εμάς τους διαμεσολαβητές. Και σαφώς αναξιόπιστους.

    Το αποτέλεσμα της αναφοράς μου ??
    Η εποπτική αρχή το πρωτοκόλλησε και απλά τους το κοινοποίησε.

  2. Avatar

    μπαραβο στον αρθρογραφο ,υπαρχει η ταση ναβλεπουν το δασος ολοι οσοι ασχολουνται δυστυχως απο δημοσιογραφους,διαμεσολαβητες για προσωρινο ωφελος,στο τελος ομως οι μονοι που επωφελουνται ειναι καποιες πολυεθνικες ουτε καν η εθνικη ασφαλιστικη

  3. Avatar

    Το θέμα είναι να κάνουν οι ασφαλιστικές σωστά τη δουλεια τους για να μην κλείνουν και να μένουμε εμείς έτσι.

  4. Avatar

    συμφωνώ απολύτως με την άποψη του συντάκτη σας. Όλοι όσοι βλέπουν λίγο πιο μακριά, τους περνά η σκέψη ¨πότε θα έρθει η σειρά της δικής μου εταιρείας?” Γιατί δεν υπάρχει ουσιαστικός και έγκαιρος έλεγχος ώστε να μην μπορούν οι εταιρείες να φτάνουν σ’ αυτό το σημείο?


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *