MetLife: αλλάζει εικόνα, ταυτότητα και αποστολή μετά από 30 χρόνια

21 Οκτωβρίου 2016

Όλα γύρω μας αλλάζουν και αυτό αποφάσισε να κάνει, όπως όλα δείχνουν, και ο αμερικανικός κολοσσός Metlife που αποκάλυψε χθες νέο λογότυπο, νέο μότο και νέα ταυτότητα. Η αλλαγή δεν θα είναι μόνο επιφανειακή αφού σύμφωνα με τα στελέχη της, η εταιρεία στοχεύει "να επανεφεύρει τον εαυτό της" και από μια "αργή αλλά σταθερή ασφαλιστική ζωής με επίκεντρο τις ΗΠΑ, να μεταμορφωθεί σε μια  παγκοσμίως τοπ εταιρεία χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, ευρέως φάσματος και δραστηριοτήτων".

"Οι περισσότερες ασφαλιστικές μοιάζουν κολλημένες στη δεκαετία του πενήντα. Συνεχίζουν να προβάλουν ως θέματα την οικογένεια, το καθήκον, την οικονομική σταθερότητα και ένα γενικότερο συναίσθημα φόβου". Συνήθως μιλούν με υπαρξιακούς αφορισμούς και σπανίως αναφέρονται σε αυτά καθαυτά τα προϊόντα και τα ωφέλη που προσφέρουν", δήλωσαν χθες εκπρόσωποι της εταιρείας ενώ ο Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ Richard Hong, ήταν σαφής: "Αποφασίσαμε να αλλάξουμε ριζικά το brand και τον τρόπο που λειτουργούμε. Η εταιρεία θέλουμε να αντικατοπτρίζει τους πελάτες του σήμερα".

campaign_metlifewebsite-1

Περισσότερους από 90 εκατομμύρια πελάτες σε 60 διαφορετικές χώρες μετρά ο Όμιλος και αυτή είναι η πρώτη μεγάλη στροφή στη στρατηγική μάρκετινγκ μετά από 30 χρόνια. Όταν πρωτοεμφανίστηκε με τον Σνούπυ και την γνωστή "Συμμορία των Φυστικιών", η Metlife ήθελε να προσδώσει μια πιο ανθρώπινη, προσιτή εικόνα σε μια άχρωμη και άοσμη βιομηχανία. Όμως τώρα η κοινωνία υπαγορεύει άλλα πρότυπα:

unknown"Οι πελάτες μας θέλουν μια μοντέρνα εταιρεία, ανθρώπινη, που να μπορούν να την εμπιστευτούν. Το νέο λογότυπο είναι ένα σύμβολο αυτής της δέσμευσης. Ο Σνούπυ και η Φυστικοπαρέα είναι βεβαίως...χαριτωμένοι αλλά στις δύσκολες μέρες μας, ποιός θέλει να αγοράζει ασφάλιση από...κινούμενα σχέδια;" έγραψε η εταιρεία στο twitter.

Έτσι λοιπόν οι συμπαθείς φιγούρες που συντρόφευσαν τον Όμιλο μέχρι σήμερα αποτελούν πλέον παρελθόν δίνοντας τη θέση τους σε νέο λογότυπο, που μαζί με το μόττο "Navigating Life Together" (σε ελεύθερη μετάφραση "διασχίζοντας μαζί τη ζωή") εγκαινιάζουν την νέα ταυτότητα του Ομίλου.

Το νέο λόγκο δεν είναι παρά το γράμμα "M" που συνδυάζει το κλασσικό μπλε της εταιρείας με το πράσινο, συμβολίζοντας το δεσμό της MetLife's με τους πελάτες της. Η σχέση με τους πελάτες είναι στο επίκεντρο του νέου design και της ενιαίας εικόνας που θα βγάλει η εταιρεία σε όλο τον κόσμο. Το μήνυμα, όμως λένε οι άνθρωποί της, είναι πλέον πολύ απλό.

Έτσι λοιπόν, ενώ η Metlife δεν ήταν ποτέ εταιρεία που κινούνταν με βάση το μάρκετινγκ, ό,τι έχει να κάνει με την επικοινωνία και τα ΜΜΕ  είναι τώρα στο τραπέζι για επαναξιολόγηση και επανατοποθέτηση. 

metlife_snoopy_two_blimpΗ αλήθεια είναι ότι τα έξοδα για τα δικαιώματα χρήσης του Σνούπυ (μαζί με το γνωστό αερόστατο που στήριζε όλη την Παγκόσμια Τουρνέ Κρίκετ) απορροφούσαν μεγάλο κομμάτι από τα 50 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο που ήταν το budget της Metlife, υποβιβάζοντας, μοιραία, την προβολή σε άλλα μέσα και με άλλους τρόπους.

Ο αέρας της αλλαγής έπνευσε τον Ιανουάριο με το ξεκίνημα της νέας χρονιάς και την τοποθέτηση ενός πρώην Στελέχους Μάρκετινγικ της Κόκα Κόλα στη θέση του Global CEO.

Η κ. Esther Lee, έχοντας θητεύσει στην καλύτερη εταιρεία...μάρκετινγκ του κόσμου, δεν δίστασε να βάλει μπροστά ένα σχέδιο ριζικής ανανέωσης των πάντων, που δεν περιλαμβάνει μόνο το λογότυπο. Ξεκινά από την ιστοσελίδα της (το metlife.com επανασχεδιάζεται παγκοσμίως) και φτάνει μέχρι τον τρόπο που ολοκληρώνει την εξυπηρέτηση στους πελάτες. Η αποστολή είναι ξεκάθαρη, σύμφωνα με την κ. Lee: η εταιρεία να επανεφεύρει τον εαυτό της - από μια αργή αλλά σταθερή ασφαλιστική ζωής με επίκεντρο τις ΗΠΑ, να μεταμορφωθεί σε μια παγκοσμίως τοπ εταιρεία χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, ευρέως φάσματος και δραστηριοτήτων.

 Η καμπάνια για το νέο ίματζ "θα τρέξει" καθ' όλη τη διάρκεια του 2017, ενώ η διαφήμισή της στον Τύπο ξεκινά σήμερα - εκτός από τις ΗΠΑ στο Μεξικό, την Κορέα και την Ιαπωνία.

campaign_metlifebook

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Σεμινάρια Επαναπιστοποίησης Διαμεσολαβητών Από την Interlife

Σεμινάριο Επαναπιστοποίησης για το Δίκτυο των συνεργαζόμενων Διαμεσολαβητών της διοργάνωσε η INTERLIFE Ασφαλιστική, αναλαμβάνοντας το σχετικό κόστος και χωρίς καμιά...

Close