Έξυπνη χρήση της διαφήμισης στο Google από Ασφαλιστική εταιρεία της Ελληνικής Αγοράς

25 Φεβρουαρίου 2015

Στο "Underwriter" έχουμε ως προτεραιότητα την ανάδειξη των καλύτερων ιδεών στην Ασφαλιστική αγορά. Μία τέτοια ιδέα Marketing εντοπίσαμε και σας παρουσιάσουμε σήμερα.

Αναφερόμαστε στην ευρηματική χρήση της διαφήμισης στο Google για την προώθηση ενός προγράμματος οδοντιατρικής φροντίδας από την Metlife.

Πρόκειται για το Dental Care, το οποίο με 15€/μήνα παρέχει στον ασφαλισμένο το 80% του κόστους των οδοντιατρικών εξόδων καθώς και ένα σύνολο δωρεάν οδοντιατρικών υπηρεσιών κάθε χρόνο.

Η εταιρεία επέλεξε τη διαφήμιση στο Google για να προωθήσει το πρόγραμμα στο Internet, κάτι που φαίνεται να ταιριάζει απόλυτα με τη φύση του προϊόντος. Συγκεκριμένα, η εταιρεία "αγόρασε" λέξεις στο Google όπως "οδοντίατρος", "οδοντίατροι", "οδοντίατροι αθήνα", κτλ. Κάθε φορά που κάποιος χρήστης του Google ψάχνει για οδοντίατρο, εμφανίζεται το πρόγραμμα της Metlife.

Με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία επιδιώκει την προβολή του προγράμματος στοχευμένα σε κοινό που εκείνη την χρονική στιγμή έχει την ανάγκη να επισκεφθεί τον οδοντίατρο.

Επιδιώκει έτσι την μεγιστοποίηση των εγγραφών στο πρόγραμμα.

Την διαφήμιση στο Google "υποστηρίζει" μια καλοσχεδιασμένη ιστοσελίδα, η οποία με απλό και καθαρό τρόπο παρουσιάζει τα οφέλη του προγράμματος, αλλά και δεν ντρέπεται να ζητήσει αυτό που θέλει: εγγραφές. Η ιστοσελίδα στοχεύει στην συλλογή "leads" , ζητώντας με κάθε ευκαιρία τα στοιχεία επικοινωνίας των πελατών για περαιτέρω ενημέρωση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο συγκεκριμένος τρόπος προσέγγισης είναι Direct, όμως σέβεται απόλυτα την διαμεσολάβηση. Η επιλογή της στοχευμένης προσέγγισης μέσα από "λέξεις-κλειδιά" του Google διασφαλίζει ότι η διαφήμιση θα προβληθεί σε λίγους και επιλεγμένους υποψήφιους πελάτες. Επίσης, σε κάθε σημείο επικοινωνίας με τον υποψήφιο πελάτη, η εταιρεία αναφέρει ευγενικά ως εναλλακτική επιλογή τον ασφαλιστικό σύμβουλο.

Μία συμβουλή για την διαμεσολάβηση: οι καλές ιδέες είναι για να αντιγράφονται.

Γι' αυτό προτείνουμε σε κάθε διαμεσολαβούντα να μελετήσει προσεκτικά αυτήν την προσέγγιση.

Πρόκειται για μία πρακτική Marketing που μπορεί να αναπαραχθεί για την προώθηση πλήθους ασφαλιστικών προϊόντων, ιδίως για τυποποιημένα και οικονομικά πακέτα.

Ποια είναι η συνταγή;

1. Απλή, καθαρή ιστοσελίδα που να εξηγεί στον πελάτη τα οφέλη

2. Προώθηση χρησιμοποιώντας τα οικονομικά κανάλια του Internet.

Αρχικά, δομήστε κατάλληλα την πληροφορία του εκάστοτε προγράμματος στο χαρτί, στη συνέχεια παρουσιάστε την όσο πιο απλά μπορείτε σε μία ιστοσελίδα με γνώμονα την προβολή του οφέλους προς τον πελάτη, και στο τέλος το πιο σημαντικό: προωθήστε την στους καταναλωτές χρησιμοποιώντας τα οικονομικά κανάλια του Internet.

Συγκεκριμένα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Facebook, το Google και τα Email Newsletters. Ωστόσο, επειδή το Google παρότι στοχευμένο είναι πολύ ακριβό, δεν το προτείνουμε. Είναι καλύτερο να ξεκινήσετε την προώθηση στο Facebook όπου το κόστος είναι ακόμη πολύ χαμηλό. Το ίδιο ισχύει και για το E-mail, αρκεί όμως να έχετε χτίσει μια λίστα με e-mails πελατών στους οποίους στέλνετε συχνά και σας διαβάζουν. Μια τυχαία λίστα από e-mails που μπορεί να βρήκατε από κάποιον φίλο, δεν πρόκειται να δουλέψει.

οδοντιατροι αθηνα - Αναζήτηση Google 2015-02-25 00-42-04

 

Οδοντίατροι – Πανελλαδική Κάλυψη 2015-02-25 01-23-27

 

Οδοντιατρική Άσφάλιση Υγείας - Πρόγραμμα 2015-02-25 01-22-19

 

Απέκτησε το πρώτο Οδοντιατρικό Πρόγραμμα 2015-02-25 01-23-01

 

metlife2

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Τρόποι για να αντιμετωπιστεί η απόρριψη στο τηλέφωνο  

Η αντιμετώπιση της απόρριψης είναι μεγάλο κομμάτι της δουλειάς που πρέπει να κάνει ένας Σύμβουλος και μεγάλο κομμάτι της διαδικασίας...

Close