Skip to content

Αγόραζαν ασφάλειες οι Έλληνες κατά τη διάρκεια της πανδημίας;

Ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα και αποκαλυπτικά είναι τα αποτελέσματα έρευνας που διενεργήθηκε στην Περιφέρεια της Αθήνας, από την Pulse RC σε συνεργασία και για λογαριασμό του Επαγγελματικού Επιμελητήριου Αθηνών, για τη συμπεριφορά των καταναλωτών κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Μεταξύ άλλων οι καταναλωτές ρωτήθηκαν για την αγορά ασφαλειών σε σχέση με την πριν την πανδημία περίοδο. Μεγάλο είναι το ποσοστό εκείνων που απάντησαν ότι δεν έχουν αλλάξει οι αγοραστικές τους συνήθειες ως προς τα ασφαλιστικά προϊόντα.

Αναφορικά με το ερώτημα αν “τώρα με την πανδημία αγοράζετε ασφάλειες και ασφαλιστικά προϊόντα περισσότερο ή λιγότερο σε σχέση με την πριν την πανδημία περίοδο;” το 50% απάντησε πως αγοράζει λιγότερο, το 34% πως αγοράζει το ίδιο, 6% απάντησε πως αγοράζει περισσότερο, ενώ ένα 10% δήλωσε “δεν ξέρω, δεν απαντώ”.

Περισσότερες γυναίκες είναι εκείνες που αγοράζουν κάπως ή πολύ λιγότερο ασφαλιστικά προϊόντα (55%) σε σύγκριση με τους άντρες (45%), ενώ ίδιο ποσοστό αντρών και γυναικών (34%) δηλώνουν ότι αγοράζουν το ίδιο. Άντρες είναι εκείνοι που αγοράζουν ασφάλειες κάπως ή πολύ περισσότερο (8%), ενώ το ποσοστό πέφτει στο μισό στην περίπτωση των γυναικών (4%).

Η πλειονότητα εκείνων που δηλώνει ότι αγοράζει κάπως ή πολύ λιγότερο ασφαλιστικά προϊόντα (61%) αναφέρει ότι βρίσκεται σε δύσκολη ή πολύ δύσκολη οικονομική κατάσταση. Ακολουθεί το ποσοστό εκείνων που αναφέρουν ότι βρίσκονται σε μέτρια οικονομική κατάσταση (47%), ενώ ίδια κατανάλωση ασφαλιστικών προϊόντων αναφέρει ότι κάνει το 47% που βρίσκεται σε άνετη ή πολύ άνετη οικονομική κατάσταση.

Ως προς το αν αποταμιεύουν το ίδιο κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το 41% απάντησε ότι αποταμιεύει λιγότερο, το 31% το ίδιο και το 21% περισσότερο – ενώ ένα 7% απάντησε δεν ξέρω δεν απαντώ:

Σε γενικές γραμμές οι γυναίκες φαίνεται να αποταμιεύουν περισσότερο (45%) σε σύγκριση με τους άντρες (37%), ενώ φυσικά αποταμιεύουν κάπως ή πολύ λιγότερο όσοι βρίσκονται σε δύσκολη ή πολύ δύσκολη οικονομική κατάσταση (63%). Καταναλώνουν κάπως ή πολύ περισσότερο όσοι βρίσκονται σε άνετη ή πολύ άνετη οικονομική κατάσταση (41%).

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *