Skip to content

Αναβαθμίστε την Λεκτική σας Επικοινωνία!

Live Online Training
Το Ιδανικό Λεξιλόγιο της
Εξυπηρέτησης Πελατών & των Πωλήσεων

06 (Πέμπτη) Απριλίου 2023 (10:00 – 13:00)
Εγγραφείτε Τώρα

Θα θέλατε να:

  • Αναβαθμίσετε αισθητά την λεκτική σας επικοινωνία;
  • Μάθετε τι είναι εκείνο που αποδεδειγμένα ενισχύει σημαντικά την αφοσίωση των πελατών και ενδυναμώνει τις Πωλήσεις;
  • Δημιουργείτε θετικά συναισθήματα στον Πελάτη κατά την διάρκεια της επικοινωνίας σας ακόμη και σε δύσκολες καταστάσεις;

Αν η απάντηση σας είναι ΝΑΙ, τότε αυτό το 3ωρο εντατικό και πρακτικό σεμινάριο είναι ιδανικό για εσάς!

Πρόκειται για ένα καινούργιο σεμινάριο το οποίο στοχεύει στην πρακτική εφαρμογή των τεχνικών και μεθόδων για να αναβαθμίσετε την λεκτική σας επικοινωνία με πελάτες (εξυπηρέτηση πελατών & πωλήσεις).

Κάντε την Εγγραφή σας Τώρα!

*Θα δοθεί εκτεταμένος κατάλογος αρνητικών και αντίστοιχα θετικών λέξεων / φράσεων στους συμμετέχοντες που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλα τα στάδια της εξυπηρέτησης

H Εκπαιδεύτρια Επαγγελματικής Κατάρτισης Βασιλική Χριστοφή, είναι Πτυχιούχος στην Εφαρμοσμένη Επικοινωνία με 11ετή πείρα και έχει επιλεχθεί από πληθώρα Εταιρειών για να εκπαιδεύσει προσωπικό 1ης Γραμμής με στόχο την βελτίωση του Επιπέδου Εξυπηρέτησης και Ικανοποίησης των Πελατών.

Κάντε κλικ εδώ και δείτε: Πως να Επιλέξετε τον Εκπαιδευτή/τρια

Γνώμες Πελατών για την Βασιλική Χριστοφή μπορείτε να βρείτε εδώ.


Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *