Απαντήσεις: Τι θέλει ο Διαμεσολαβητής και τι ο Πελάτης από μια Ασφαλιστική εταιρεία

18 Οκτωβρίου 2017

Σας παρουσιάζουμε τα ευρήματα της μεγάλης έρευνας του Underwriter.gr και της ΜΙΝΕΤΤΑ που πραγματοποιήθηκε με αφορμή την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (2-7 Οκτώβρη 2017).

Η συμμετοχή της αγοράς ήταν μεγάλη με περίπου 400 Διαμεσολαβητές να απαντούν στα ερωτήματα της έρευνας. Παράλληλα διενεργήθηκε και ένας διαγωνισμός από την ΜΙΝΕΤΤΑ, έπαθλο του οποίου είναι η συμμετοχή σε επιμορφωτικό σεμινάριο της αρεσκείας του νικητή, με γενικό θέμα την εξυπηρέτηση του πελάτη.

Νικήτρια αναδείχθηκε η κυρία Σοφού Αγγελική.

Τα σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας

  • Τεράστιας σημασίας ζήτημα για τον Διαμεσολαβητή αποτελεί η πελατοκεντρική νοοτροπία μιας Ασφαλιστικής εταιρείας
  • Η εξυπηρέτηση από την ασφαλιστική, είναι σημαντικότερο κριτήριο επιλογής για τον Διαμεσολαβητή απ' οτι η  προμήθεια που λαμβάνει απο αυτήν
  • Για τον πελάτη, το κόστος του συμβολαίου δεν αποτελεί το απόλυτο κριτήριο για την επιλογή της Ασφαλιστικής εταιρείας. Εξίσου σημαντικά είναι και άλλα ζητήματα (εξυπηρέτηση, καλύψεις, όνομα)
  • Για την ενημέρωση των πελατών, ξεκάθαρος "νικητής" είναι το Digital, με το 60% των ερωτηθέντων να θεωρεί ότι τα ψηφιακά κανάλια αποτελούν το καλύτερο μέσο ενημέρωσης (μέσα στο 60% συνυπολογίζεται και το SMS)
  • Τέλος, η πληρωμή μέσω e-banking ή πιστωτικής κάρτας συγκεντρώνει το 60% των απαντήσεων αναφορικά με τον τρόπο πληρωμής που εξυπηρετεί τους πελάτες.

Δείτε αναλυτικά την έρευνα:

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

4 απαντήσεις στο Απαντήσεις: Τι θέλει ο Διαμεσολαβητής και τι ο Πελάτης από μια Ασφαλιστική εταιρεία

  1. Ωραίες είναι τέτοιες δημοσκοπήσεις.
    Θυμίζουν στις εταιρείες τι πιστεύουν οι διαμεσολαβητές.
    Θυμίζουν στους διαμεσολαβητές τι πιστεύουν οι πελάτες.
    Δίνουν προσανατολισμό στους νέους του χώρου, και επαναπροσδιορισμό του στόχου στους παλιούς.
    Ένα μεγάλο μπράβο στους διοργανωτές της έρευνας.

  2. Ο/Η max λέει:

    great statistics! may I use it for my research?

Γράψτε απάντηση στο ΚΑΤΣΑΡΟΥ ΠΗΝΕΛΟΠΗ Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Η Groupama Ασφαλιστική ενισχύει τη διαφημιστική της καμπάνια με ακόμα περισσότερα spots

Με πέντε νέα διαφημιστικά spots, η Groupama Ασφαλιστική εμπλουτίζει την ήδη επιτυχημένη διαφημιστική της εκστρατεία, με κεντρικό μήνυμα «Τι ωραία...

Close