Αποζημίωση: ευκαιρία εξεύρεσης υποψήφιων πελατών

17 Οκτωβρίου 2016

H ώρα της ασφαλιστικής αποζημίωσης, είναι η ώρα όπου η δουλειά του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και η αξία της υπηρεσίας που προσφέρει, δικαιώνονται.

Δυστυχώς αυτό συμβαίνει τις περισσότερες φορές σε δυσάρεστα γεγονότα -  τα οποία όμως, στατιστικά, στην πλειοψηφία τους δεν είναι τραγικά και πολλά έχουν και ευτυχή κατάληξη.

Όλες αυτές οι περιπτώσεις, οι καταρχήν δηλαδή πιο ήπιες οικονομικά αλλά και οι περιπτώσεις λήξεων συμβολαίων ή εξαγορών μετά από αρκετά χρόνια λειτουργίας του συμβολαίου,  είναι μια χρυσή ευκαιρία αύξησης του πελατολογίου μέσω συστάσεων.

Ιδιαίτερα δε, σε επαγγελματίες αρκετών ετών και με όγκο χαρτοφυλακίου, οι οποίοι εκ των πραγμάτων έχουν πληθώρα τέτοιων περιστατικών και ταυτόχρονα, συχνά κόπωση και δυσκολία στο θέμα εξεύρεσης νέων υποψηφίων πελατών. 

Πριν απο μερικά χρόνια η ευκαιρία αυτή ήταν πιο προσιτή στον επαγγελματία μιας και στην πλειοψηφία των περιπτώσεων είχε να παραδώσει μια επιταγή με την αποζημίωση. Σήμερα, είτε με τις απευθείας συμβάσεις των ασφαλιστικών με τα νοσοκομεία, είτε επειδή οι πληρωμές των ασφαλιστικών όταν γίνονται στους πελάτες γίνονται μέσω τραπεζικών λογαριασμών, η ώρα της καταβολής της καταβολής της αποζημίωσης δεν συμπίπτει με την προσωπική επαφή του Ασφαλιστικού Συμβούλου με τον πελάτη. 

Κι αυτό το σημείο είναι το πιο κρίσιμο. Τα τελευταία χρόνια, ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος, χωρίς να το έχει καταλάβει, "έχει χάσει" αυτές τις συναντήσεις.  Αυτό λοιπό που πρέπει να αναλάβει ως πρωτοβουλία και να εντάξει στο πλάνο του, είναι μετά την ολοκλήρωση μιας διαδικασίας αποζημίωσης και αφού έχει γίνει η καταβολή του σχετικού ποσού, να του ζητά συνάντηση.

Στη συνάντηση αυτή θα πρέπει καταρχήν να αφιερώνει λίγα λεπτά για να συλλέξει από τον πελάτη του κάθε πληροφορία για το πώς λειτούργησε η αποζημίωσή του και να ακούσει τη "βαθμολόγηση" της διαδικασίας, αλλά και πιθανά παράπονα, δείχνοντας ότι θέλει να αναλάβει πρωτοβουλία προκειμένου να διορθωθεί οποιαδήποτε ατέλεια.

Στο δεύτερο κομμάτι όμως της συνάντησης, αυτό που πρέπει να κάνει είτε έχουν κυλήσει όλα τέλεια, είτε ακόμη κι αν υπήρξαν ατέλειες, είναι να του τονίσει ότι όλα αυτά έγιναν πραγματικότητα επειδή κάποια στιγμή βρέθηκε μπροστά του ο ίδιος, συζήτησε τις ανάγκες του, του παρέθεσε επιλογές και βεβαίως εκείνος αποφάσισε να προχωρήσει στην ασφάλισή του.

Δεδομένου ότι συμφώνησε και συμφωνεί για την αξία της όλης διαδικασίας, της μελέτης δηλαδή αναγκών και της σύναψης του ασφαλιστικού συβμολαίου με βάση τις ανάγκες του,  θα πρέπει κατόπιν να τον προτρέψει να του συστήσει γνωστούς και φίλους του, ώστε να έχουν και αυτοί την ευκαιρία επιλογής ή μη επιλογής, μιας -σωστής-ασφαλιστικής κάλυψης. 

Ώστε αν στη ζωή τους, τύχει αντίστοιχο ή και δυσμενέστερο περιστατικό, να υπάρχει κάποιος να αναλάβει το κόστος για αυτούς.

Ο Σύμβουλος κανονικά δεν θα πρέπει να αφήνει καμία αποζημίωση ανεκμετάλλευτη μιας και τότε ακριβώς είναι που η υπηρεσία που προσφέρει από θεωρία γίνεται πράξη και άρα, αυτή είναι η καταλληλότερη στιγμή από οποιαδήποτε άλλη, για να ζητήσει συστάσεις.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

2 απαντήσεις στο Αποζημίωση: ευκαιρία εξεύρεσης υποψήφιων πελατών

  1. Ο/Η ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ λέει:

    Aξιότημε Εκδότα,

    Παρακαλώ για την τοποθέτηση σας στα πιο κάτω ερωτήματα με αφορμή το εν λόγω άρθρο.
    1. Γιατί ο ασφαλιστικός τύπος δεν ασχολείται με ενδελεχή ενδιαφέρον σε διάφορα ασφαλιστικά συμβάντα που έγιναν τα τελευταία χρόνια;; Δηλαδή δεν αναφέρομαι στο συμβάν καθαυτό αλλά στο τί έγινε μετά αναφορικά με τις αποζημιώσεις που δοθήκανε ή όχι και ποιες εταιρίες ενδεχομένως είχαν εμπλοκή ή ακόμη και ποιοι πράκτορες. Παραδείγματα στα οποία αναφέρομαι και δεν υπήρχαν πληροφορίες είναι η πυρκαγιά του Nord atlandic(στο Ιονιο), πυρκαγιά στο εργοστάσιο της ΚΡΙ-ΚΡΙ, πυρκαγιά στο εργοστάσιο της ΚΡΕΤΑ ΦΑΡΜ και άλλες. Δεν θα έπρεπε να γνωρίζουμε κάτι περισσότερο;;
    2. Γιατί δεν ασχολείστε με ουσιαστικά θέματα που μπορεί να αποασχολούν τους διαμεσολαβητές;; Παράδειγμα ξέρετε πόσες αγωγές έχει ασκήσει η Ευρωπαϊκή Πίστη κατά των διαμεσολαβητών;; Ξέρετε πόσο σύμμορφη είναι η συμπεριφορά των εταιριών έναντι των διαμεσολαβητών;; Πόσο έχετε εντρυφήσει στα πιο πάνω θέματα;;Μήπως τα έχετε τελικώς αντιμετωπίσει μ’εναν επιδερμικό τρόπο;;
    Δεν είναι απαραίτητη η απάντηση σας στα πιο πάνω απλώς είναι μήνυμα για προβληματισμό και γιατί όχι για επανατοποθέτηση σας στο εκδοτικό σας έργο, το οποίο σαφώς είναι σπουδαίο και γι’ αυτό η παρέμβαση μας ώστε το σπουδαίο να γίνει σπουδαιότερο.

  2. Ο/Η Εργενιάδης Α. λέει:

    Δηλαδή να έχουμε σαν επιχείρημα ότι θα πάρουν αποζημίωση μόλις το 10% των “μαθηματικών αποθεμάτων” της ΑΣΠΙΣ?
    Ήμαρτον!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Εργασία: Τι προσόντα θα χρειαζόμαστε σε λίγα χρόνια από σήμερα;

Σε δέκα μόλις χρόνια από σήμερα, μηχανήματα τεχνητής νοημοσύνης θα είναι μέρος του Διοικητικού Συμβουλίου των εταιρειών. Τα σημερινά παιδιά θα...

Close