Skip to content

Αποτελεσματικές Τεχνικές Εξυπηρέτησης Δύσκολων & Απαιτητικών πελατών

Live Online Training
Τεχνικές και Μέθοδοι για Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Δύσκολων και Απαιτητικών πελατών

07 (Τετάρτη) Δεκεμβρίου 2022
Εγγραφείτε Τώρα και επωφεληθείτε με 15% έκπτωση!


Αυτό το εντατικό 7ωρο σεμινάριο είναι ιδανικό για άτομα τα οποία εξυπηρετούν και αντιμετωπίζουν δύσκολους και απαιτητικούς πελάτες καθημερινά.

Αν θες να μάθεις τους καλύτερους τρόπους αντιμετώπισης, τότε αυτό το σεμινάριο είναι φτιαγμένο για να είσαι σε θέση να:

  • Εφαρμόζεις τις τεχνικές οι οποίες θα σου δώσουν το προβάδισμα στην επικοινωνία σου με τους πελάτες.
  • Χειρίζεσαι οποιαδήποτε δύσκολη κατάσταση με πελάτες και να αντιστρέψεις την δυσαρέστηση των πελατών προς όφελος σου μέσω του Μοντέλου Λύσεων Δύσκολων Καταστάσεων.
  • Επικοινωνείς με διπλωματία εκεί που χρειάζεται για να είσαι σε θέση να κερδίζεις τον πελάτη
  • Προλαμβάνεις συγκρουσιακές καταστάσεις για να μην εξελίσσονται σε εντάσεις.

Κάντε την εγγραφή σας Τώρα!

Η Εκπαιδεύτρια και Επικοινωνιολόγος Βασιλική Χριστοφή 
με εξειδίκευση στην Διαχείριση Θυμού από το  NAMA (National Anger Management Association) Certified: Anger Management Specialist and CCIS Crisis Communication Intervention Specialist, έχει σχεδιάσει το συγκεκριμένο διαδραστικό και πρακτικό σεμινάριο για να σας καθοδηγήσει βήμα με βήμα πως να διαχειρίζεστε τους απαιτητικούς και δύσκολους πελάτες. 

Κάντε κλικ εδώ και δείτε: Πως να Επιλέξετε τον Εκπαιδευτή/τρια

Γνώμες Πελατών για την Βασιλική Χριστοφή μπορείτε να βρείτε εδώ.

Κάντε κλικ για περισσότερες πληροφορίες

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *