Απόλλων: "Εμείς σου παρέχουμε τα εργαλεία... εσύ Δράσε Τώρα"

9 Ιουνίου 2021

Γιάννης Κακαβελάκης, επικεφαλής του Business Development Department της Απόλλων

Στο κέντρο της στρατηγικής της Απόλλων όσον αφορά το δίκτυο συνεργατών εντάσσεται η συνεχής εκπαίδευση και η παροχή «εργαλείων» πώλησης. Σε ένα περιβάλλον που συνεχώς μεταβάλλονται οι συνθήκες και οι ανάγκες των καταναλωτών, πρέπει και να επαναπροσδιορίζονται τα μέσα που χρησιμοποιούν οι ασφαλιστές στην επικοινωνία τους με τον πελάτη και την προώθηση ασφαλιστικών υπηρεσιών.

Σε αυτό το πλαίσιο η Απόλλων δημιούργησε την καμπάνια «ΔΡΑΣΕ ΤΩΡΑ» για να κινητροδοτήσει τους συνεργάτες της και να τους τροφοδοτήσει με εργαλεία και μέσα που μπορούν άμεσα να αξιοποιήσουν, ώστε να επιτύχουν διασταυρούμενες πωλήσεις. Η εν λόγω καμπάνια, απευθύνεται σε συνεργάτες που επιθυμούν να αναπτύξουν τις εργασίες τους και να αυξήσουν το εισόδημά τους, μέσω, δοκιμασμένης με επιτυχία, μεθοδολογίας.

Για το λόγο αυτόν η Εταιρεία πραγματοποίησε διαδικτυακή συνάντηση στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 80 συνεργάτες της. Βασικές θεματικές που αναπτύχθηκαν ήταν: αποτελεσματικοί τρόποι διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό, ορθή διαχείριση του χρόνου και δράσεις προς το υφιστάμενο πελατολόγιο που θα οδηγήσουν σε αύξηση της διατηρησιμότητας και των πωλήσεων. Την παρουσίαση της δράσης έκανε ο Γιάννης Κακαβελάκης, επικεφαλής του Business Development Department της Απόλλων, ο οποίος ανέφερε ότι «οι εποχές έχουν αλλάξει, οι συνθήκες έχουν αλλάξει, οπότε πρέπει να διαφοροποιηθούμε στην επαφή μας με τον πελάτη. Οι πελάτες έχουν ανακαλύψει το διαδίκτυο. Η νέα πραγματικότητα αποτυπώνεται και σε έρευνες που δείχνουν ότι το 96% των Ελλήνων χρησιμοποιούν πλέον το ίντερνετ. Ταυτόχρονα αλλάζουν οι ανάγκες όσον αφορά τη διαχείριση του κινδύνου στους καταναλωτές. Η καθημερινότητά μας ως επαγγελματίες μας εγκλωβίζει σε μία πρακτική διαχείρισης από την οποία δεν μπορούμε να περιμένουμε αύξηση εργασιών. Πρέπει να προγραμματίσουμε τη δράση μας, να την μετρήσουμε σε επίπεδο κέρδους και εν συνεχεία να δούμε τι πρέπει να βελτιώσουμε. Ο καθένας από εμάς είναι επιχειρηματίας του εαυτού μας».

Ανάμεσα στα εργαλεία που η Απόλλων παρέχει στους συνεργάτες της είναι και τρία video που αφορούν την ασφάλιση κατοικίας, την προστασία του εισοδήματος και τις καταθέσεις και στοχεύουν στο να ευαισθητοποιήσουν με εύληπτο τρόπο τους καταναλωτές/πελάτες  για την ασφαλιστική τους προστασία και τη διασφάλισή τους μέσα από ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
ΕΥ & Harvard: Πρόκληση ο μετασχηματισμός των νομικών διευθύνσεων

Το 75% αναμένουν ότι οι προϋπολογισμοί των νομικών διευθύνσεων δε θα μπορέσουν να συμβαδίσουν με τον αυξανόμενο φόρτο εργασίας Ελάχιστοι...

Close