Skip to content

Βήμα με Βήμα η Διαχείριση Δύσκολων & Απαιτητικών πελατών

Live Online Training
Τεχνικές και Μέθοδοι για Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Δύσκολων και Απαιτητικών πελατών

01 (Πέμπτη) Ιουνίου 2023
Εγγραφείτε Τώρα και επωφεληθείτε με 15% έκπτωση!


Είτε μας αρέσει είτε όχι, οι πελάτες θυμούνται από εμάς το πως τους συμπεριφερθήκαμε!

Μέσα από αυτό το σεμινάριο θα μάθετε πως να διαχειρίζεστε με επιτυχία: 

  • Συγκεκριμένες συμπεριφορές (αγένεια, επιθετικότητα, προσβολές)
  • Συγκεκριμένες καταστάσεις (αναβλητικότητα, αργοπορία, νωχέλεια)
  • Συγκεκριμένη Κατηγορία Πελατών (εκνευρίζονται και θυμώνουν με το παραμικρό)

Αυτό είναι το ιδανικό σεμινάριο για άτομα που Εξυπηρετούν Πελάτες.

Η Εκπαιδεύτρια και Επικοινωνιολόγος Βασιλική Χριστοφή, μέσα από την εμπειρία και τις γνώσεις της θα σας μάθει τις πιο σύγχρονες τεχνικές, μεθόδους και όλα τα επικοινωνιακά μυστικά που υπάρχουν για Άψογη Διαχείριση θυμωμένων/δύσκολων πελατών.

Κάντε την εγγραφή σας Τώρα!

Παράλληλα η Βασιλική Χριστοφή είναι η μοναδική  NAMA (National Anger Management Association) Certified: Anger Management Specialist and CCIS Crisis Communication Intervention Specialist σε Κύπρο και Ελλάδα.


Κάντε κλικ εδώ και δείτε: Πως να Επιλέξετε τον Εκπαιδευτή/τρια

Γνώμες Πελατών για την Βασιλική Χριστοφή μπορείτε να βρείτε εδώ.

Κάντε κλικ για περισσότερες πληροφορίες

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *