Βήμα με Βήμα η Διαχείριση Δύσκολων & Απαιτητικών πελατών

24 Μαΐου 2023

Live Online Training
Τεχνικές και Μέθοδοι για Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Δύσκολων και Απαιτητικών πελατών

01 (Πέμπτη) Ιουνίου 2023
Εγγραφείτε Τώρα και επωφεληθείτε με 15% έκπτωση!


Είτε μας αρέσει είτε όχι, οι πελάτες θυμούνται από εμάς το πως τους συμπεριφερθήκαμε!

Μέσα από αυτό το σεμινάριο θα μάθετε πως να διαχειρίζεστε με επιτυχία: 

  • Συγκεκριμένες συμπεριφορές (αγένεια, επιθετικότητα, προσβολές)
  • Συγκεκριμένες καταστάσεις (αναβλητικότητα, αργοπορία, νωχέλεια)
  • Συγκεκριμένη Κατηγορία Πελατών (εκνευρίζονται και θυμώνουν με το παραμικρό)

Αυτό είναι το ιδανικό σεμινάριο για άτομα που Εξυπηρετούν Πελάτες.

Η Εκπαιδεύτρια και Επικοινωνιολόγος Βασιλική Χριστοφή, μέσα από την εμπειρία και τις γνώσεις της θα σας μάθει τις πιο σύγχρονες τεχνικές, μεθόδους και όλα τα επικοινωνιακά μυστικά που υπάρχουν για Άψογη Διαχείριση θυμωμένων/δύσκολων πελατών.

Κάντε την εγγραφή σας Τώρα!

Παράλληλα η Βασιλική Χριστοφή είναι η μοναδική  NAMA (National Anger Management Association) Certified: Anger Management Specialist and CCIS Crisis Communication Intervention Specialist σε Κύπρο και Ελλάδα.


Κάντε κλικ εδώ και δείτε: Πως να Επιλέξετε τον Εκπαιδευτή/τρια

Γνώμες Πελατών για την Βασιλική Χριστοφή μπορείτε να βρείτε εδώ.

Κάντε κλικ για περισσότερες πληροφορίες

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας. Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Η Action Global Communications αποχαιρετά τον ιδρυτή και πρόεδρό της, Τόνυ Χριστοδούλου

Ο κλάδος της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων «έχασε» έναν από τους σπουδαιότερους πρωτοπόρους, καινοτόμους και αληθινούς υποστηρικτές της, με...

Close