Skip to content

Γνωρίστε την ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη

«Η ψυχολογία του σύγχρονου πελάτη: Γνωρίστε την & αυξήστε τις πωλήσεις σας!» – Δωρεάν Webinar από την Insurance Innovation

Δευτέρα 16/12/2019 στις 18.00!

 

Θεματολογία 
 Η ψυχολογία του πελάτη προσπαθεί να απαντήσει σε ερωτήματα όπως:
  • Γιατί αναζητά ένα προϊόν/μια υπηρεσία;
  • Πώς αποφασίζει για την αγορά του;
  • Με ποια μέθοδο το αγοράζει;
  • Πώς, σε τι ποσότητες, πόσο συχνά και για πόσο διάστημα το καταναλώνει/ χρησιμοποιεί;
  • Πώς το αξιολογεί μετά την αγορά του;
Μέσα από το webinar θα παρουσιαστούν οι αλλαγές και οι εξελίξεις στην συμπεριφορά του σύγχρονου πελάτη. Παράλληλα, θα δοθούν ερεθίσματα για τις μεθόδους που θα βοηθήσουν τον σημερινό ασφαλιστικό διαμεσολαβητή να γνωρίσει τον πελάτη του και να πετύχετε πωλήσεις με περισσότερη ευκολία.
Σε ποιους απευθύνεται
Σε όλους τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων αλλά και σε νέους που έχουν επιλέξει να ασχοληθούν με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Προσφέρεται εντελώς δωρεάν χάρη στην πολύτιμη υποστήριξη των Χορηγών Επιμόρφωσης: ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική, GROUPAMA Ασφαλιστική, ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ, KARAVIAS UNDERWRITING AGENCY, AEGEAN INSURANCE, EUROCOVER INSURANCE LTD, ΠΑΝΟΡΜΟΣ
Περιγραφή & Σκοπός του Webinar
Η συμπεριφορά του πελάτη αποτελεί ένα από τα βασικότερα και σύνθετα ζητήματα στο μάρκετινγκ και γενικότερα στην επιχειρηματικότητα. Γνωρίζοντας την συμπεριφορά και την ψυχολογία του πελάτη σας μπορείτε να αντιληφθείτε πώς λαμβάνει τις αγοραστικές του αποφάσεις, ποιοι παράγοντες τις επηρεάζουν και πώς λειτουργεί μετά την αγορά. Το γνωσιακό πεδίο της συμπεριφοράς του καταναλωτή αγγίζει θεωρία και πρακτικές από το μάρκετινγκ, την ψυχολογία, τα οικονομικά, τη στατιστική, τη κοινωνιολογία και τη μελέτη της συμπεριφοράς ατόμων και ομάδων.
Εισηγητής
Ο Θέμης Σαρανταένας είναι πιστοποιημένος σύμβουλος μάρκετινγκ από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος (ΣΕΣΜΑ) και τον Οργανισμό DQS Hellas βάσει του Προτύπου ΕΝ ISO / IEC 17024:2012 με εμπειρία στον χώρο του μάρκετινγκ 18 χρόνων. Έχει εκδώσει βιβλία μάρκετινγκ και επιμελείται και παρουσιάζει την τηλεοπτική εκπομπή “Marketing in Practice” στο κανάλι SBC για τις τρεις τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν, ενώ διατηρεί γραφείο συμβουλευτικής επιχειρήσεων σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λευκωσία.
Θεματολογία 
 Η ψυχολογία του πελάτη προσπαθεί να απαντήσει σε ερωτήματα όπως:
  • Γιατί αναζητά ένα προϊόν/μια υπηρεσία;
  • Πώς αποφασίζει για την αγορά του;
  • Με ποια μέθοδο το αγοράζει;
  • Πώς, σε τι ποσότητες, πόσο συχνά και για πόσο διάστημα το καταναλώνει/ χρησιμοποιεί;
  • Πώς το αξιολογεί μετά την αγορά του;
Μέσα από το webinar θα παρουσιαστούν οι αλλαγές και οι εξελίξεις στην συμπεριφορά του σύγχρονου πελάτη. Παράλληλα, θα δοθούν ερεθίσματα για τις μεθόδους που θα βοηθήσουν τον σημερινό ασφαλιστικό διαμεσολαβητή να γνωρίσει τον πελάτη του και να πετύχετε πωλήσεις με περισσότερη ευκολία.
Σε ποιους απευθύνεται
Σε όλους τους επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ιδιοκτήτες ασφαλιστικών επιχειρήσεων αλλά και σε νέους που έχουν επιλέξει να ασχοληθούν με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Προσφέρεται εντελώς δωρεάν χάρη στην πολύτιμη υποστήριξη των Χορηγών Επιμόρφωσης: ΟΡΙΖΩΝ Ασφαλιστική, GROUPAMA Ασφαλιστική, ΑΣΦΑΛΕΙΑΙ ΜΙΝΕΤΤΑ, KARAVIAS UNDERWRITING AGENCY, AEGEAN INSURANCE, EUROCOVER INSURANCE LTD, ΠΑΝΟΡΜΟΣ
Περιγραφή & Σκοπός του Webinar
Η συμπεριφορά του πελάτη αποτελεί ένα από τα βασικότερα και σύνθετα ζητήματα στο μάρκετινγκ και γενικότερα στην επιχειρηματικότητα. Γνωρίζοντας την συμπεριφορά και την ψυχολογία του πελάτη σας μπορείτε να αντιληφθείτε πώς λαμβάνει τις αγοραστικές του αποφάσεις, ποιοι παράγοντες τις επηρεάζουν και πώς λειτουργεί μετά την αγορά. Το γνωσιακό πεδίο της συμπεριφοράς του καταναλωτή αγγίζει θεωρία και πρακτικές από το μάρκετινγκ, την ψυχολογία, τα οικονομικά, τη στατιστική, τη κοινωνιολογία και τη μελέτη της συμπεριφοράς ατόμων και ομάδων.
Εισηγητής
Ο Θέμης Σαρανταένας είναι πιστοποιημένος σύμβουλος μάρκετινγκ από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος (ΣΕΣΜΑ) και τον Οργανισμό DQS Hellas βάσει του Προτύπου ΕΝ ISO / IEC 17024:2012 με εμπειρία στον χώρο του μάρκετινγκ 18 χρόνων. Έχει εκδώσει βιβλία μάρκετινγκ και επιμελείται και παρουσιάζει την τηλεοπτική εκπομπή “Marketing in Practice” στο κανάλι SBC για τις τρεις τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν, ενώ διατηρεί γραφείο συμβουλευτικής επιχειρήσεων σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λευκωσία.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *