–Μέσα από τις προκλήσεις και τις αλλαγές θα βγούμε πιο δυνατοί, δήλωσε, επενδύοντας στο ανθρώπινο δυναμικό, σε τεχνολογίες αιχμής και στη βιώσιμη, κερδοφόρα ανάπτυξη
–Αύξηση + 28% στην ασφάλιση κατοικίας, +20% στο πρόγραμμα υγείας Full Health και +31% αύξηση στα U/L πέτυχε πέρυσι η Εθνική Ασφαλιστική
–«Να σηκώσει το κεφάλι, να χτίσει πάνω σε όσα το ενώνουν και να διεκδικήσει αυτά που του αξίζουν», κάλεσε το Δίκτυο o Διευθυντής Πωλήσεων Γιώργος Ζερβουδάκης
Γράφει: Χριστίνα Μωράκη
Την πρώτη επίσημη εμφάνισή του ως νέος CEO (αρχές Ιουλίου ανέλαβε καθήκοντα ) της Εθνικής Ασφαλιστικής έκανε χθες βράδυ ο Δημήτρης Μαζαράκης, κατά τη διάρκεια της καθιερωμένης βραδιάς βραβεύσεων της εταιρείας στο Golf της Γλυφάδας.
Ο κ. Μαζαράκης, θυμίζουμε για τους νεότερους, μαθηματικός και κάτοχος ΜΒΑ, μετά από σχεδόν 30 χρόνια θητεία σε υψηλές θέσεις, εκ των οποίων επικεφαλής της Μetlife Greece την περίοδο 2012-2017 και όντας Πρόεδρος της ΕΑΕΕ, προήχθη στη θέση του CEO της Μεtlife Gulf πριν από περίπου 6 χρόνια – για να επιστρέψει μόλις, αποδεχόμενος την απρόσμενη νέα πρόσκληση – πρόκληση.
Και μπορεί οι διοικητικές θέσεις στην Εθνική Ασφαλιστική να θυμίζουν συχνά ένα παλαιό παιχνίδι (αυτό με τη μουσική και τις καρέκλες) όμως αποδεικνύεται κάθε φορά ότι τα θεμέλια της εταιρείας είναι πολύ βαθιά και ο λαός της, πιστός και ακάματος, τη στηρίζει αγόγγυστα και την κρατά όρθια, όσα μποφόρ και αν ταρακουνούν τις κορυφές της.
Έτσι λοιπόν εχθές το βράδυ Επιθεωρητές, Συντονιστές, Πράκτορες και λοιποί εργαζόμενοι, πλημμύρισαν το Γκολφ της Γλυφάδας για άλλη μια χρονιά, για να γιορτάσουν τους κόπους τους, να χειροκροτήσουν ο ένας τον άλλο και όλοι μαζί να ακούσουν, κάποιοι ίσως για πρώτη φορά, το νέο CEO από κοντά.
Το πρώτο στο οποίο αναφέρθηκε ο Δημήτρης Μαζαράκης ήταν το αίσθημα ευθύνης. Η Εθνική Ασφαλιστική δεν είναι άλλη μια ασφαλιστική εταιρεία, είπε, αλλά κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας, σύμβολο αξιοπιστίας και προστασίας εδώ και έναν ολόκληρο αιώνα. Αυτό που ανέλαβε, δεν είναι μόνο η καθημερινή διαχείριση ενός μεγάλου οργανισμού, αλλά πολύ περισσότερο, η συνέχιση μιας ένδοξης πορείας και κληρονομιάς 133 χρόνων.
Η πρόκληση είναι μεγάλη, το ήξερα, ομολόγησε, αλλά το δυναμικό υπάρχει, η κουλτούρα υπάρχει, τώρα χρειάζεται αποφασιστικότητα, μεθοδικότητα και ομαδικό πνεύμα για να πραγματοποιηθούν απαραίτητα εκσυγχρονιστικά βήματα.
Τέσσερις βασικοί στόχοι θα καθορίσουν την περαιτέρω πορεία: επέκταση του δικτύου πωλήσεων, αποτελεσματική διαχείριση των διαθέσιμων κεφαλαίων και περιουσιακών στοιχείων, βελτίωση της αποδοτικότητας και εξυπηρέτησης, εστίαση σε προϊόντα και υπηρεσίες που διασφαλίζουν κερδοφόρα ανάπτυξη – ειδικά ως προς το τελευταίο, εστίαση στις γενικές ασφαλίσεις και στις καλύψεις προσωπικού ατυχήματος. Oι κλάδοι αυτοί θα αποτελέσουν έναν από τους πυλώνες της στρατηγικής για διαχρονικά βιώσιμη ανάπτυξη, δήλωσε χαρακτηριστικά.
Την περασμένη χρονιά η Εθνική Ασφαλιστική κατάφερε αύξηση 28% στην ασφάλιση κατοικίας, αύξηση 20% στο πρόγραμμα υγείας Full Health, 31% αύξηση στα U/L, μεγέθη που τη φέρνουν ακόμη πιο κοντά στο διαχρονικό στόχο του 1 δις παραγωγή.
Ο Διευθυντής Πωλήσεων της εταιρείας Γιώργος Ζερβουδάκης στην πρώτη του εμφάνιση ενώπιον της ολομέλειας του Δικτύου, με μια μνημειώδη ομιλία, κάλεσε το δίκτυο παραγωγής να υιοθετήσει μια «σφαιρική, ολιστικού τύπου προσέγγιση» απέναντι σε υφιστάμενους και νέους πελάτες, η οποία θα προάγει την ανάγκη της ασφάλισης γενικότερα, θα φωτίζει όλους τους επι μέρους κινδύνους που τους απειλούν, θα τους προβληματίζει συνολικά και θα τους βοηθά να αντιλαμβάνονται την προστιθέμενη αξία της.
Τακτικές που εστιάζουν/περιορίζονται σε συγκεκριμένα προϊόντα ή στην τιμή θα πρέπει να τις θεωρούμε αναχρονιστικές και θνησιγενείς, είπε χαρακτηριστικά. Είναι τακτικές που οδηγούν σε «πτωχευτικά ασφάλιστρα» και παραγωγές 12.000-16.000 ευρώ το χρόνο, οι οποίες «δεν μας αξίζουν». Ειδικά σε μια περίοδο που η κυβέρνηση είναι αναγκασμένη να προάγει την ασφαλιστική συνείδηση όσο περισσότερο μπορεί. Το momentum δεν πρέπει να χαθεί, επισήμανε. Η ελληνική κοινωνία εμπιστεύεται την Εθνική Ασφαλιστική και η Εθνική Ασφαλιστική δεν είναι παρά οι άνθρωποί της: «Η δύναμή μας είναι η επαφή με τον πελάτη και η φροντίδα του πελάτη, όχι το φτηνό ασφάλιστρο. Εσείς είστε η υπεραξία στην πώληση και εσείς είστε πιο σημαντικοί από το κάθε προϊόν», τόνισε.
Αναγνωρίζοντας το δυσμενές περιβάλλον στο οποίο έπρεπε να παλέψει για να σταθεί όρθιο στο παρελθόν, ο κ. Ζερβουδάκης κάλεσε το Δίκτυο να «σηκώσει το κεφάλι και να διεκδικήσει αυτό που του αξίζει», να κοιτάξει ψηλότερα, στις τεράστιες ευκαιρίες ανάπτυξης που παρουσιάζουν οι «ανασφάλιστοι ασφαλισμένοι μας», όπως χαρακτηριστικά είπε, αλλά και η διείσδυση σε νέες αγορές.
Τις επόμενες εβδομάδες θα μπει σε λειτουργία η πρώτη φάση του νέου portal της εταιρείας – το πρώτο βήμα, αναγνώρισε ο ίδιος, για να εγκαταλειφθούν παθογένειες όπως χρονοβόρες διαδικασίες υψηλού κόστους, στατικά reports και διάφοροι κίνδυνοι σε επίπεδο κανονιστικής συμμόρφωσης.
Η τεχνολογία στην Εθνική Ασφαλιστική είναι μια μεταβλητή σε ανεπάρκεια, είπε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Ζερβουδάκης, πιθανόν η αχίλλειος πτέρνα της ανταγωνιστικότητάς της. Αυτό δεν είναι ευθύνη του δικτύου βεβαίως, ωστόσο δική του ευθύνη είναι να αγκαλιάζει κάθε πρωτοβουλία εκσυγχρονισμού σε συστήματα και διαδικασίες.
Στρατηγικός στόχος της νέας διοίκησης είναι να βελτιωθεί η εικόνα απέναντι στον πελάτη αλλά και η λειτουργικότητα στα back offices. Προς τη κατεύθυνση αυτή θα υπάρξουν λοιπόν και άλλες ανακοινώσεις τους επόμενους 12-15 μήνες.
No comment yet, add your voice below!