Skip to content

Διάκριση για Ergo & Eurolife: Στους finalists των Ermis Awards

Δύο ενέργειες της ασφαλιστικής αγοράς από τη Eurolife ERB Ασφαλιστική και την Ergo Ασφαλιστική ξεχώρισαν και κέρδισαν μια υποψηφιότητα στα prestigious Ermis Awards (κάτι σαν “Όσκαρ” της εγχώριας διαφημιστικής αγοράς).

Η Eurolife είναι υποψήφια στην κατηγορία Παραγωγή Διαφημιστικών Ταινιών (Τραπεζικά,  Ασφαλιστικά  και Χρηματοοικονομικά Προϊόντα – Υπηρεσίες) για το βίντεο «Πιθανότητες βροχής», το οποίο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Eurobank και αφορά τη σειρά προγραμμάτων υγείας «Εξασφαλίζω», το οποίο απευθύνεται σε όλη την οικογένεια με προσιτό κόστος. Μπορείτε να παρακολουθήσετε το βίντεο, κάνοντας κλικ εδώ.

Η Ergo είναι υποψήφια στην κατηγορία Τηλεόραση για τη σειρά ντοκιμαντέρ «Ένα Έργο, Μια Ιστορία», που αποτελείται από δώδεκα εκπομπές διάρκειας 5 λεπτών, οι οποίες προβλήθηκαν φέτος το χειμώνα από τον ΣΚΑΪ. Στόχος να αναδείξουν το έργο δώδεκα ατόμων, οι οποίοι κατόρθωσαν να κάνουν τη διαφορά στη ζωή των συνανθρώπων τους. Μπορείτε να παρακολουθήσετε τις εκπομπές κάνοντας κλικ εδώ.

Όλοι οι φιναλίστ για τα φετινά Gold, Silver και Bronze Ermis Awards έχουν ανακοινωθεί στο www.ermisawards.gr ενώ στη σελίδα υπάρχουν επίσης και τα μέλη των κριτικών επιτροπών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι και ο συνιδρυτής του Underwriter.gr Νίκος Ξυδάς, ιδρυτής της διαφημιστικής εταιρείας Humble, είναι ανάμεσα στους φιναλίστ στην κατηγορία Ραδιόφωνο (για την παραγωγή διαφημιστικού σποτ των Ζαχαροπλαστείων Buzzer Bitter).

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *