Διαμεσολάβηση, η επιχείρηση του "ενός"

9 Αυγούστου 2018

Το Ίντερνετ και τα Social Media έχουν δύναμη και για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση, αποτελούν πύλη εισόδου νέων πελατών και γνωριμιών. Για να γίνει μια αποτελεσματική προσέγγιση υποψήφιων πελατών μέσω Ίντερνετ πρέπει πρώτα απ' όλα ο διαμεσολαβητής να ξεκινήσει από τον εαυτό του.

Ο κ. Θέμης Σαρανταένας, Σύμβουλος Internet Marketing

Να στήσει δηλαδή την ψηφιακή του εικόνα όσο καλύτερα γίνεται, γιατί στο συγκεκριμένο επάγγελμα, ο πελάτης, σε προσεγγίζει πρώτα για αυτό που είσαι και μετά για αυτό που μπορείς να του παρέχεις.

Ρεπορτάζ: Νικόλας Εμμανουήλ

Τα άνω δήλωσε ο Σύμβουλος Μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας, απευθυνόμενος στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές - μέλη του ΠΣΑΣ που παρακολούθησαν το ετήσιο Συνέδριο του Συνδέσμου. Το μάρκετινγκ που μπορεί να κάνει ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής για τον εαυτό του (personal branding), συνοψίζεται στα εξής:

  • Πρώτα απ' όλα ο διαμεσολαβητής πουλάει τον εαυτό του. Προωθεί τον εαυτό του. Στον πελάτη, πρέπει πρώτα απ' όλα να εμπνέει εμπιστοσύνη, γιατί αν δεν εμπνέει εμπιστοσύνη, δε γίνεται τίποτα».
  • Για τον πελάτη, ο διαμεσολαβητής αποτελεί  «πάντα, μα πάντα» επιχείρηση του ενός. Γι' αυτό και είναι ο ίδιος απόλυτα υπεύθυνος για το brand του, δηλαδή το άυλο άθροισμα των χαρακτηριστικών του αφού αυτά και η φήμη του, έρχονται πριν από εκείνον - σχηματίζονται δηλαδή συχνά, εντυπώσεις, στο μυαλό του υποψηφίου πελάτη, πριν ακόμη δει και γνωρίσει απο κοντά τον διαμεσολαβητή, για παράδειγμα μέσω της σελίδας του στο LinkedIn.
  • Η εξειδίκευση αποτελεί την αρχή της επιτυχίας στο personal branding, δηλαδή το να γίνει ο διαμεσολαβητής "ειδικός" σε κάτι, ώστε να ξεχωρίζει στο μυαλό των ανθρώπων και κατ΄επέκταση και  στον κλάδο του.
  • Για το τελευταίο, όμως, χρειάζεται η επικοινωνία, η προβολή, η διαφήμιση του εαυτού του και εδώ πολύτιμος σύμμαχος είναι το Διαδίκτυο, αρκεί να χρησιμοποιηθεί με το σωστό τρόπο «και όχι απλά "για να υπάρχει" εκεί ο διαμεσολαβητής. Ο διαμεσολαβητής πρέπει να είναι παντού.
  • Το κοινό σας βρίσκεται online, εσείς;
  • Το μυστικό της σωστής αξιοποίησης των social media είναι το να δίνεις στους χρήστες ένα θέμα να συζητήσουν, ώστε να υπάρξει αλληλεπίδραση με τον διαμεσολαβητή. Τα κοινωνικά δίκτυα δεν είναι τίποτα άλλο από κοινότητες που μοιράζονται ίδια ενδιαφέροντα.
  • Το Facebook εξακολουθεί να είναι το πιο διαδεδομένο και εύχρηστο κοινωνικό δίκτυο. Η χρήση του για πωλησιακούς σκοπούς έχει ανάγκη από περιεχόμενο, συζήτηση και εμπλοκή.
  • Η παραδοσιακή διαδικασία πώλησης (τηλέφωνα και ραντεβού) συνεχίζει να κυριαρχεί. Η βασική διαφορά είναι πως πλέον έχει προστεθεί ένας νέος τρόπος προσέγγισης και προσέλκυσης του κοινού. Οι διαμεσολαβητές δεν πρέπει να ξεχνούν πως οι καταναλωτές μπορούν να ελέγξουν τα πάντα χάρη στο Διαδίκτυο. Γι’ αυτό τον λόγο πρέπει να υπάρχουν παντού με τον σωστό τρόπο.
  • Δεδομένου ότι το κινητό τηλέφωνο είναι προέκταση του χεριού μας, κερδίζει συνεχώς έδαφος το mobile marketing αφού με ένα γραπτό μήνυμα ο διαμεσολαβητής μπορεί να ενημερώσει τον καταναλωτή για οτιδήποτε επιθυμεί  - αρκεί να προσέχει να μην καταντά ενοχλητικός.
Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

CLOSE
CLOSE
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Μύθοι και αλήθειες για τις αλλαγές στη Διαμεσολάβηση: Συνέντευξη με τον Γ.Γ. ΕΕΑ Δημ. Γαβαλάκη

Κύριε Γαβαλάκη, την προηγούμενη Τετάρτη αποφάσισαν τα σωματεία της διαμεσολάβησης με τη στήριξη του Επιμελητηρίου Αθηνών να ενημερώσουν τους ασφαλιστικούς...

Close