Skip to content
Howtostopaninsurancecompanyfromcancelingwhenyoudidntdorepairs-56aac8205f9b58b7d008f5ab

Διαμεσολαβητές: Τι πρέπει να προσέξετε με τους πελάτες για να πάρουν την έκπτωση του 10% από τον ΕΝΦΙΑ

Καθοριστικοί θα είναι οι επόμενοι μήνες μέχρι το τέλος του έτους για την δουλειά των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές  καλούνται να ενημερώσουν σωστά τους πελάτες τους και ειδικότερα τους κατέχοντες ασφαλιστήρια συμβόλαια Περιουσίας για την δυνατότητα έκπτωσης 10% από τον ΕΝΦΙΑ. 

Έλενα Ερμείδου

Τρία βασικά σημεία χρήζουν προσοχής

Όπως όλοι οι φορολογούμενοι πολίτες ήδη γνωρίζουν, ο νέος νόμος που ψηφίστηκε δίνει την δυνατότητα στους κατέχοντας ασφαλιστηρίου Περιουσίας να  έχουν έκπτωση από τον ΕΝΦΙΑ 10% για την κατοικία τους. 

Είναι ήδη γνωστό ότι για να δικαιούσαι αυτή την έκπτωση θα πρέπει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο Περιουσίας να καλύπτει τόσο την φωτιά και το σεισμό, όσο και την κάλυψη από φυσικά φαινόμενα, όπως είναι οι πλημμύρες και οι καταιγίδες. 

Τέλος, είναι επίσης γνωστό ότι πρέπει το ασφαλισμένο κεφάλαιο να είναι πάνω από τον πολλαπλασιασμό των τετραγωνικών μέτρων του ακινήτου και τα 1000 ευρώ. 

Τι εξυπακούεται

Φυσικά για έναν ασφαλιστικό διαμεσολαβητή ο οποίος θα ξεκινήσει μία ασφάλιση με τον πελάτη του σήμερα, σίγουρα είναι εύκολο να τον ενημερώσει για τις προϋποθέσεις έκπτωσης του ΕΝΦΙΑ. Άλλωστε θεωρείται δεδομένο ότι  ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής μεριμνά πάντα ώστε να καλύψει όλους τους πιθανούς κινδύνους του πελάτη του και φυσικά να ασφαλίσει σωστά αυτό που συμφωνείται, δηλαδή να ορίσει σωστά την αξία του ακινήτου, ώστε να μην τίθεται θέμα υπασφάλισης. 

Προσοχή: Το είδος των καλύψεων και το ύψος της ασφαλισμένης αξίας θα κάνει τη διαφορά

Είναι, όμως πάρα πολύ πιθανό και σίγουρα η ανάλυση των χαρτοφυλακίων των ασφαλιστικών εκεί καταλήγει, ότι σημαντικό μέρος των ήδη υφιστάμενων συμβολαίων δεν περιλαμβάνει όλες τις προαναφερόμενες καλύψεις ή μπορεί και σε ένα βαθμό να μην περιλαμβάνει την σωστή αξία ασφάλισης. 

Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές καλό θα ήταν, να ενημερώσουν τους υπάρχοντες πελάτες που δεν καλύπτουν τις παραπάνω υποχρεώσεις να τροποποιήσουν τα συμβόλαια τους ώστε να έχουν την δυνατότητα της αναλογιστικής έκπτωσης. Καλό θα ήταν επίσης να πάρουν αυτή τη πρωτοβουλία έγκαιρα και μάλιστα εντός του τρέχοντος μηνός, ώστε να καλύψουν και το όριο των τριών μηνών που απαιτείται στην ασφάλιση, προκειμένου οι ασφαλισμένοι να δικαιούνται την αναλογική έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ από αυτή τη χρονιά.

Η συγκεκριμένη ενημέρωση δεν αποσκοπεί μόνο στην βελτίωση της ασφαλιστικής κάλυψης του πελάτη αλλά και στην έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωσή του, ώστε να αποτραπεί η πιθανότητα παραπόνων προς τον διαμεσολαβητή στην αρχή του επομένου έτους όταν πια θα αρχίσει να εφαρμόζεται η έκπτωση. 

Ξέρει πολύ καλά κάθε ασφαλιστικός διαμεσολαβητής ότι οι πελάτες μπορεί να ξεχνούν για ποιον λόγο πραγματοποίησαν την κάλυψη τους πριν από δύο, ή πέντε χρόνια που ξεκίνησε ένα συμβόλαιο, αλλά όταν διαπιστώσουν ότι δεν έχουν ένα όφελος, τότε το παράπονο θα εκφραστεί σε αυτόν.

Μία έγκυρη λοιπόν ενημέρωση και μάλιστα άμεση αποσκοπεί και στην καλύτερη κάλυψη των ασφαλισμένων και φυσικά στην αύξηση του ασφαλισμένου κεφαλαίου του υπάρχοντος πελατολογίου. Αλλά η σωστή και έγκυρη ενημέρωση θα εξασφαλίσει και ότι δεν θα γίνει ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής δέκτης παραπόνων, όταν πια θα είναι πραγματικότητα ο υπολογισμός της έκπτωσης του ΕΝΦΙΑ του 2024. 

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *