ΕΑΕΕ: Τα λεφτά "έκαναν φτερά" στο νέο βίντεο για τη Σύνταξη

9 Ιανουαρίου 2019

«Στον αέρα» βρίσκεται τις δύο τελευταίες ημέρες το νέο και τρίτο κατά σειρά βίντεο της διαφημιστικής καμπάνιας της ΕΑΕΕ με πρωταγωνιστές τα απρόβλεπτα Oops, τα οποία αυτή τη φορά παίρνουν τη μορφή των έκτακτων εξόδων και των απρόβλεπτων αναγκών και έρχονται να μας ταρακουνήσουν όσον αφορά το φλέγον ζήτημα «Σύνταξη».

Μπορείτε να δείτε στη συνέχεια το βίντεο, το οποίο ανέβηκε στο κανάλι της ΕΑΕΕ στο YouTube, αλλά και στη σελίδα της Ένωσης στο Facebook, συνοδευόμενο από το ακόλουθο μήνυμα:

«Οοps...Τα λεφτά έκαναν φτερά! Μπορεί να συναντήσεις κι άλλα τέτοια Oops! Φρόντισε γι' αυτά, αποκτώντας το δικό σου συνταξιοδοτικό πρόγραμμα!»

Να θυμίσουμε ότι έχουν προηγηθεί δύο βίντεο που αφορούσαν το Σεισμό και το Αυτοκίνητο, ενώ το προσεχές διάστημα θα ακολουθήσει το τέταρτο και τελευταίο βίντεο της Καμπάνιας της ΕΑΕΕ που θα αφορά την Υγεία.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Μινέττα Ασφαλιστική: Μπαίνει στη β' φάση ψηφιακού μετασχηματισμού με υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης

Το τέλος του 2018 βρίσκει τη Μινέττα να έχει ολοκληρώσει ένα έργο τεχνολογικής μετάλλαξης 2 χρόνων, έχοντας πλέον ενοποιήσει όλους τους ασφαλιστικούς...

Close