Με ενδιαφέρον παρακολουθούμε την προσπάθεια της Generali Hellas στο Facebook από τις 9 Φεβρουαρίου όπου και λάνσαρε τη νέα της σελίδα.
Κάθε φορά που μια ασφαλιστική εταιρεία εισέρχεται στο Facebook, το πρώτο και δυσκολότερο ερώτημα που πρέπει να απαντήσει είναι το τι πρόκειται να πει.
Ποια θεματολογία δηλαδή θα επιλέξει και με ποιον τρόπο θα ανοίξει το διάλογο με το ευρύ κοινό, χωρίς να είναι βαρετή και αδιάφορη από τη μία, και χωρίς να “ξεφύγει” από το κύριο θέμα που είναι το προϊόν, δηλαδή η ασφάλιση και τα συγκεκριμένα προγράμματα που παρέχει η εταιρεία, από την άλλη.
Η Generali Hellas απάντησε στο ερώτημα αυτό με την παραγωγή ενός “μείγματος” θεμάτων που περιέχει ενδιαφέροντα facts και πληροφορίες, γνωμικά από σπουδαίους ανθρώπους της ιστορίας, επεξήγηση ασφαλιστικών όρων, facts από την ιστορία της εταιρείας, προϊόντα, καθώς και πάσης φύσεως αστεία.
Το πρώτο αυτό λανσάρισμα κρίνεται θετικό, καθώς η προσεγμένη αισθητική των δημιουργικών και οι ενδιαφέρουσες δημοσιεύσεις τραβούν τα βλέμματα, κάτι που φαίνεται από την ανταπόκριση του κοινού.
Την προσπάθεια αυτή στηρίζουν ενεργά και οι συνεργάτες της εταιρείας, οι οποίοι κοινοποιούν κατά δεκάδες κάθε δημοσίευση (ιδιαίτερα τις προϊοντικές δημοσιεύσεις) ενισχύοντας έτσι τη φωνή της εταιρείας.
Ευχόμαστε καλή συνέχεια, με τον ίδιο ενθουσιασμό.
Δείτε μερικά από τα “highlights” της σελίδας:

1 Comment
Για μία ακόμη φορά.
Απλά εξαιρετικά και ένα μεγάλο μπράβο.