Εξαιρετικά αποτελέσματα για την Groupama Ασφαλιστική

19 Ιουλίου 2019

  • Στα 17,8 εκατ.  τα προ φόρων κέρδη το 2018, σε σχέση με 13,1 εκατ. το αμέσως προηγούμενο διάστημα. Στα 10,6 εκατ. τα κέρδη μετά φόρων
  • Στο 5% το μερίδιο αγοράς
  • Στον αέρα το πρώτο "chatbot" τον Οκτώβριο

Τα τελευταία χρόνια, πλην του 2011 και την εποχή των PSI, η Groupama Aσφαλιστική είναι σταθερά κερδοφόρα αλλά και σταθερά η πρώτη θυγατρική του ομίλου ως προς τα κέρδη, αναλογικά με τα ασφάλιστρα και το μέγεθός της.

Αξίζει να σημειωθεί η πολύ σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών + 5,2% στα 139 εκατ. σε μια περίοδο που τα αποτελέσματα σε επίπεδο αγοράς είναι σαφώς χαμηλότερα. Ιδιαίτερα δε, αξίζει να τονισθεί η νέα παραγωγή στον κλάδο Υγείας + 22% και στα ομαδικά συνταξιοδοτικά + 16,7%κ.

Τα άνω φέρνουν το μερίδιο αγοράς της Groupama Ασφαλιστική στο 4,9% και στους γενικούς κλάδους στο 4,6%.

Η περυσινή ήταν πολύ καλή χρονιά και στο αυτοκίνητο, με σημαντική αύξηση του στόλου και μερίδιο αγοράς 5,4%

Πιο σημαντικό όμως από την κερδοφορία είναι το ότι το 2019, ο καθαρός δείκτης ζημιών- εξόδων, το combine ratio, έκλεισε στο 86,5%.

Το solvency II έφτασε στο 159,6%  - από το 2015  (152,3%) έως σήμερα η εταιρεία έχει καταφέρει να βελτιώσει τον συγκεκριμένο δείκτη χωρίς καμία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, αλλά αποκλειστικά από ενέργειες μάνατζμεντ  των τοπικών ομάδων και της θυγατρικής. Ο δείκτης της Groupama Ασφαλιστικής συγκαταλέγεται στους πρώτους της ελληνικής αγοράς.

Πόσο εύκολη είναι η συνεργασία με τη Groupama;

Πέρυσι η εταιρεία έτρεξε μια πρωτότυπη έρευνα σε πελάτες και συνεργάτες, θέτοντας την ερώτηση “κατά πόσο θεωρείτε τη συνεργασία με τη Groupama Ασφαλιστική εύκολη;”

Οι πελάτες απάντησαν θετικά σε ποσοστό 72% και οι συνεργάτες σε ποσοστό 55-60%. Η εταιρεία αποφάσισε να "τρέχει" αυτή την έρευνα κάθε χρόνο, για να βλέπει κατά πόσο οι αλλαγές που πραγματοποιεί είναι σε αυτή την κατεύθυνση.

Είναι σημαντικό άλλωστε, οποιεσδήποτε ενέργειες που αποσκοπούν στην βελτίωση των διαδικασιών μέσω της τεχνολογίας, να μην καταλήγουν να φορτώνουν πελάτες και συνεργάτες με επιπλέον πολυπλοκότητα, αλλά αντίθετα, θα πρέπει να απλοποιούν και να διευκολύνουν τις συναλλαγές.

Chatbox από τον Οκτώβριο

Τον Οκτώβριο θα βγει στον αέρα η πρώτη εφαρμογή chatbox, δηλαδή η εξυπηρέτηση πελατών και συνεργατών μέσω ψηφιακής φωνής που θα απαντά στα αιτήματά τους. Μάλιστα η Groupama Ασφαλιστική στοχεύει να επενδύσει σε σειρά ρομποτικών εφαρμογών στο άμεσο μέλλον.

Χαρακτηριστική είναι η χθεσινή δήλωση του Γενικού Διευθυντή της Groupama Ασφαλιστική, Χρήστου Κάτσιου κατά τη διάρκεια ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων της εταιρείας στο Balux Prive της Γλυφάδας.

"Δε φοβόμαστε την τεχνολογία. Προσωπικά περισσότερο με φοβίζουν τα ανθρώπινα ρομποτάκια που όταν παίρνει ο πελάτης και λέει "τράκαρα ", η απάντηση είναι "πείτε μου αριθμό πινακίδας" παρά το "είστε όλοι καλά;"

Το 2019 η Groupama Ασφαλιστική ανακηρύχθηκε Βest Workplace για την Ελλάδα, στην κατηγορία των "μεγάλων εταιρειών" (άνω των 250 ατόμων προσωπικό). Η διάκριση παρέχεται από ανεξάρτητο οργανισμό με βάση την ψηφοφορία των υπαλλήλων.

(Κεντρική Φωτό: Ο Γενικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστική, κ. Χρήστος Κάτσιος κατά τη διάρκεια της ομιλίας του)

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Watsa & Σαρρηγεωργίου επισκέπτονται Μητσοτάκη

H σημερινή επίσημη επίσκεψη του επενδυτή και βασικού μετόχου της Eurolife Prem Watsa αναζωπυρώνει τη φημολογία που θέλει τη μεγαλύτερη -από πλευράς...

Close