Skip to content

Επιθεώρηση Γ. Φουφόπουλου: “We lead insurance to Meta-Level”

Του Νίκου Σακελλαρίου

Κατά τη διάρκεια της ετήσιας εκδήλωσης βραβεύσεων της Επιθεώρησης Φουφόπουλου, η οποία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 1η Μαρτίου στο «Αθηνών Αρένα», ο Γιώργος Φουφόπουλος μίλησε για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της, “αγκαλιάζοντας” με τις βραβεύσεις τόσο τους ανθρώπους της εταιρείας, τους συνεργάτες, όσο και τη νέα γενιά, με τη συγκινητική βράβευση των μαθητών των Εκπαιδευτηρίων Γείτονα, οι οποίοι διακρίθηκαν σε διεθνείς αγώνες ρομποτικής. Η βράβευση των εν λόγω μαθητών διόλου άσχετη δεν ήταν από τους δύο βασικούς προσανατολισμούς του Γ. Φουφόπουλου, δηλαδή τους νέους και την τεχνολογία.

Άλλωστε, το μότο “We lead insurance to Meta-Level” και το θέμα της εκδήλωσης «Digital Insure Humanity», κάνουν ξεκάθαρο τον προσανατολισμό της Επιθεώρησης προς μία νέα εποχή όπου ο ανθρώπινος παράγοντας θα κινείται ταυτόχρονα και παράλληλα με την ανάπτυξη της τεχνολογίας.

Πρόκειται για μία επιθεώρηση που καταγράφει έσοδα και παραγωγή που αντιστοιχούν σε ασφαλιστικές εταιρείες. Έχει 18 έδρες γραφείων, 31 συντονιστές, 6 διευθυντές γραφείων πωλήσεων, 5 υποδιευθυντές γραφείων πωλήσεων, 31 συντονιστές, 300 ασφαλιστικοί σύμβουλοι και πολύ έμπειρο διοικητικό προσωπικό.

Οι εισπράξεις το 2018 έφτασαν τα 51,665  εκατ. Ευρώ, ποσό που θα ζήλευαν πολλές ασφαλιστικές. Η διατηρησιμότητα συμβολαίων έφτασε στο 90,61%  και ο μέσος όρος 10ετίας το εξαιρετικά υψηλό ποσοστό 89,16%. Μέσα στο 2018, τα ραντεβού με νέους πελάτες έφτασαν τα 50.000 και αποζημιώθηκαν 10.000 περιστατικά.

Επιθεώρηση Φουφόπουλου και Εθνική Ασφαλιστική

Είναι δύσκολο να διαχωρίσει κανείς την ισχυρή παρουσία του Γ. Φουφόπουλου από την ισχυρή παρουσία της Εθνικής Ασφαλιστικής. Η Επιθεώρηση Φουφόπουλου όπως είναι γνωστή, αποτελεί το μεγαλύτερο οργανισμό πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής και γι’ αυτό η μεγαλύτερη και ιστορικότερη ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα, τίμησε την εκδήλωση με τα ανώτερα στελέχη της.

Ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Εθνικής Ασφαλιστικής, κ. Ηρακλής Δασκαλόπουλος μιλώντας πρώτος εκ μέρους των στελεχών της, αφού τόνισε ότι η ελληνική ασφαλιστική αγορά έχει τεράστια περιθώρια ανόδου σε Υγεία και Σύνταξη, αναφέρθηκε στην Εθνική Ασφαλιστική. «Είναι γερό σκαρί στη θύελλα. Αυτό οφείλεται στους ανθρώπους της» είπε ο κ. Δασκαλόπουλος χαρακτηριστικά. «Η Εθνική Ασφαλιστική προχωρά. Είμαστε η πρώτη εταιρεία με αύξηση παραγωγής, κερδοφορία και έχουμε ισχυροποιήσει την κεφαλαιακή μας θέση».  Ο κ. Δασκαλόπουλος προανήγγειλε ότι η Εθνική Ασφαλιστική θα βγάλει νέα προϊόντα προστασίας Ζωής με εξαιρετικούς όρους. Θα μπορούν να διατεθούν αυτόνομα ή να συνδυαστούν με το Full Health. Στον κλάδο Αυτοκινήτου, σχεδιάζονται νέα κίνητρα που θα βοηθήσουν το cross selling. Ανεβαίνουν οι ομαδικές ασφαλίσεις. «Η τεχνογνωσία της εταιρείας θα σας βοηθήσει», υποσχέθηκε στους παρευρισκομένους συνεργάτες.

Νέα Προϊόντα της Εθνικής Ασφαλιστικής μέσα στο 2019

Ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Πυρός, Τεχνικών Ασφαλίσεων και λοιπών Γενικών Κλάδων κ. Γιώργος Μακρής μιλώντας στην εκδήλωση τόνισε ιδιαίτερα την ανθρώπινη ευαισθησία και τον επαγγελματισμό. «Η εταιρεία στήριξε τα θύματα της πυρκαγιάς στο Μάτι με τα πρώτα 3 εκατ. Ευρώ όταν πολυεθνική εταιρεία ακόμη έψαχνε», είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Μακρής δήλωσε ότι η Εθνική Ασφαλιστική έχει έτοιμα 4 προϊόντα ασφάλισης κατοικίας και προανήγγειλε ότι άμεσα θα υπάρχουν νέα και για πρωτοποριακά προϊόντα που θα αφορούν το cyber risk και το cyber insurance.

«Το αποκλειστικό δίκτυο έχει μεγάλη διείσδυση στις Γενικές Ασφαλίσεις, στον κλάδο πυρός και στις λοιπές Γενικές», επεσήμανε ο κ. Μακρής.

Ανάμεσα στα άλλα προϊόντα, θα αναπτυχθούν προϊόντα αστικής ευθύνης στελεχών μεσαίων επιχειρήσεων. Ολοκληρώνονται οι όροι αστικής επαγγελματικής ασφάλισης γιατρών.

Ο κ. Μιχάλης Τάτσης, διευθυντής δικτύων πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής τόνισε ότι η Επιθεώρηση Φουφόπουλου είναι η μεγαλύτερη επιθεώρηση της ασφαλιστικής αγοράς. «Η Εθνική Ασφαλιστική έκλεισε το 2018 με παραγωγή άνω των 600 εκατ. Ευρώ και με το χαμηλότερο δείκτη ζημιών σε όλους του κλάδους. Η Εθνική Ασφαλιστική σχεδιάζει νέα προϊόντα σε όλους τους κλάδους. Πρωταγωνιστούμε στα προϊόντα Full, έχουμε οικονομική φερεγγυότητα και δημιουργούμε νέα στελέχη πωλήσεων.»

«Με Μέντορά σας τον Γιώργο Φουφόπουλο έχετε επεκταθεί και εξελιχθεί», απευθύνθηκε στο πολυάριθμο κοινό των συνεργατών και συμπλήρωσε ότι η Εθνική Ασφαλιστική σχεδιάζει τον τεχνολογικό μετασχηματισμό της.

Ο κ. Ιωάννης Σηφάκης, επεσήμανε ότι το 2018 ήταν μία χρονιά με μεγάλες επιτυχίες  για την Επιθεώρηση. «Πρέπει να ενισχύσουμε το έργο αυτό, να δυναμώσουμε το brand και να φέρουμε ακόμη περισσότερους πελάτες κοντά μας.»

Guest Star σ’ αυτή την εκδήλωση ήταν ο Νικόλαος Μακρόπουλος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ευρώπης ΑΕΓΑ, ο οποίος αναφέρθηκε με ιδιαίτερα θερμά λόγια στη συνεργασία της εταιρείας του με την Εθνική Ασφαλιστική.

Οι στόχοι της φετινής χρονιάς

Κάνοντας μία αναφορά στο παρελθόν, ο Γ. Φουφόπουλος επεσήμανε πως η Επιθεώρηση είναι για 15 χρόνια συνεχώς πρώτη, ενώ από το 2016 έχει σπάσει το φράγμα των 7 εκατομμυρίων ασφαλίστρων και 8.000 χιλιάδων νέων πελατών μέσα στο χρόνο. Το 2019 είναι έτος – ορόσημο με στόχο συνολικό μετασχηματισμό και είσοδο στη digital εποχή με σκοπό να αποτελεί “το πιο σύγχρονο, ταχύτερο, παραγωγικό και κερδοφόρο γκρουπ”, όπως είπε χαρακτηριστικά. Πιο συγκεκριμένα οι στόχοι για το 2019, όπως τους έθεσε ο ίδιος, είναι:

  • Αύξηση επικοινωνίας με τους ήδη υπάρχοντες 100.000 χιλιάδες πελάτες
  • Εξέλιξη όλων των συνεργατών σε νέες βαθμίδες και τριπλασιασμός στην παραγωγικότητά τους
  • Εκπαίδευση και εξειδίκευση σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και δημιουργία νέων αγορών
  • Δημιουργία τμήματος εξυπηρέτησης μεγάλων πελατών ανάλογα το χώρο (ναυτιλία, τουρισμός, βιομηχανία, εμπόριο)
  • Ανάπτυξη σχέσεων με όλους τους συλλόγους Απόδημου Ελληνισμού για on-line εξυπηρέτησή τους για τα θέματά τους στην Ελλάδα
  • Διάθεση προϊόντων μας στον τομέα του τουρισμού, των υποδομών, της λειτουργίας και των τουριστών. Και το πιο φιλόδοξο απ’ όλα…
  • Ο κάθε ένας συνεργάτης να φέρει και να υποστηρίξει άλλον έναν και ο κάθε πελάτης να συστήσει άλλον έναν πελάτη. “Αδιανόητο, δηλαδή, αν συμβεί: 600 συνεργάτες, 200.000 χιλιάδες πελάτες. Να είστε σίγουροι. Πιστεύω μια μέρα να το πετύχουμε» έκλεισε την παρουσίαση των στόχων ο κ. Φουφόπουλος.

Δείτε στιγμιότυπα από την εκδήλωση:

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *