Skip to content

Επιθεώρηση Χρυσολόγου: Δυνατά αποτελέσματα και εκλεκτοί προσκεκλημένοι

Με μότο «Καινοτομία και όραμα, είναι στη φύση μας» πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 19 Μαρτίου στις 6 το απόγευμα η ετήσια εκδήλωση βραβεύσεων της Επιθεώρησης Χρυσολόγου στο Ξενοδοχείο Grand Hyatt.

Του Νικόλα Εμμανουήλ
n.emmanuel@underwriter.gr

Όπως κάθε χρόνο, η Επιθεώρηση ετοίμασε μια εξαιρετικά προσεγμένη και πάντοτε σεμνή, γιορτή, με διαλεκτούς προσκεκλημένους και έμφαση, φέτος, στην αξία της φιλανθρωπίας και της οικολογικής συνείδησης.

Ο Επιθεωρητής Χρήστος Χρυσολόγου

Παρούσα ήταν βεβαίως και η Διοίκηση της Εθνικής Ασφαλιστικής, ο Διευθυντής Πωλήσεων Μιχάλης Τσάτσης, οι Γενικοί Διευθυντές Ηρακλής Δασκαλόπουλος και Γιώργος Μακρής και ο Διευθυντής Μάρκετινγκ, Γιάννης Σηφάκης.

Τα 25 εκατομμύρια ευρώ άγγιξε το 2018 το συνολικό χαρτοφυλάκιο για την Επιθεώρηση Χρυσολόγου, που καταγράφει αύξηση παραγωγής +25% τα τελευταία τρία χρόνια.

«Θέλουμε να έχουμε ευχαριστημένους πελάτες, να είναι ευχαριστημένοι από εμάς, να είναι ευχαριστημένοι από την εταιρεία», τόνισε ο Επιθεωρητής Χρήστος Χρυσολόγου κατά τη διάρκεια της βραδιάς, «να νιώθουν ασφάλεια και ότι αν χρειαστεί, θα αποζημιωθούν κανονικά χωρίς δυσάρεστες για εκείνους εκπλήξεις», είπε. Κάτι που μάλλον ήδη ισχύει μιας και την περυσινή χρονιά οι  αποζημιώσεις στον κλάδο ζωής έφτασαν τα 6,8 εκατομμύρια και στο αυτοκίνητο σχεδόν τα 2,3 εκατομμύρια ευρώ. Το 2018 προστέθηκαν 19 νέοι Συνεργάτες, οι οποίοι και βραβεύθηκαν ξεχωριστά κατά τη διάρκεια της βραδιάς.

«Η Επιθεώρηση του Χρήστου Χρυσολόγου είναι πάντα προσηλωμένη στο όραμα, τη δημιουργία, το μέλλον. Η ομάδα σας είναι πολύ δυνατή» επεσήμανε κατά την ομιλία του απευθυνόμενος στους παρευρισκομένους ο Διευθυντής Πωλήσεων κ. Μιχάλης Τάτσης, λέγοντας πως το 2018 η Εθνική κέρδισε την πρώτη θέση και 600.000.000 παραγωγή, πέτυχε υψηλή κερδοφορία, κρατώντας την ίδια στιγμή τους χαμηλότερους δείκτες ζημιών της αγοράς, τόσο στις Γενικές όσο και στη Ζωή, ενώ για το 2019 σχεδιάζονται νέα προϊόντα που αναμένεται ότι θα δώσουν μεγάλη ώθηση και θα αυξήσουν τα χαρτοφυλάκια.

Ο κ. Σταύρος Τσομπανίδης, ένας εκ των ιδρυτών της νεοφυούς επιχείρησης PHEE.

Αύξηση χαρτοφυλακίου με υψηλή διατηρησιμότητα, αύξηση προμηθειών και αμοιβών όλων των ασφαλιστών, κερδοφόρα και δυνατά γραφεία, στρατολόγηση υψηλών προδιαγραφών, περισσότεροι διακεκριμένοι και κορυφαίοι Ασφαλιστές, δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και φυσικά δημιουργική συνεργασία με την Εθνική Ασφαλιστική, συνθέτουν το όραμα της Επιθεώρησης Χρυσολόγου και για τη φετινή χρονιά.

Keynote speaker στο Grand Hyatt ήταν ο 25χρονος Σταύρος Τσομπανίδης, ένας από τους ιδρυτές της νεοσύστατης εταιρείας Phee, η οποία κάνει κάτι πραγματικά καινοτόμο: Αξιοποιεί τους τόνους από φύκια που ξεβράζουν οι ελληνικές θάλασσες, μετατρέποντάς τα, με την κατάλληλη επεξεργασία και επένδυση, σε διάφορα χρηστικά προϊόντα όπως θήκες για smartphone, είδη σπιτιού, ακόμα και σκελετούς γυαλιών ηλίου. Ο νεαρός Σταύρος έκανε την καινοτομία (μότο της φετινής εκδήλωσης) πράξη και γι’ αυτό το 2018 το περιοδικό Forbes τον συμπεριέλαβε στη διάσημη λίστα «thirty under thirty», με τους νεαρούς ηγέτες του αύριο.

Μέσα από την ομιλία του τόνισε το πόσο σημαντικό είναι να πιστεύει κανείς στις δυνάμεις του, στην ομάδα που τον πλαισιώνει, η οποία πρέπει να είναι ικανή και να μοιράζεται με εκείνον το ίδιο όραμα, δουλεύοντας μεθοδικά και με πάθος προς την εκπλήρωσή των στόχων. «Είναι ένας συνεχόμενος μαραθώνιος. Για να τα καταφέρεις, θέλεις τους κατάλληλους ανθρώπους, συνεργάτες για να σου δώσουν τα κατάλληλα εργαλεία και εφόδια, αλλά πάνω από όλα στρατηγική, προσήλωση και καθημερινή προσπάθεια», κατέληξε.

Ίσως, όμως, η πιο συγκινητική στιγμή της βραδιάς ήταν η τιμητική βράβευση των Γιάννη Αθηναίου και Ιμπραχίμ Μαχμούτ, ψαράδες στο επάγγελμα, οι οποίοι την 23η Ιουλίου, αψήφισαν τον κίνδυνο και ρίσκαραν τη ζωή τους για να σώσουν από τη θάλασσα στην οποία λυσσομανούσαν θυελλώδεις άνεμοι, κατοίκους από το Μάτι που είχαν βουτήξει στο νερό για να σωθούν από τη φωτιά.

Τιμητική διάκριση στον κ. Γιάννη Αθηναίο και τον κ. Ιμπραχίμ Μαχμούτ.

«Η λογική έλεγε όχι, το συναίσθημα έλεγε ναι», παραδέχτηκε ο κ. Αθηναίος, αλλά η «μανία» του να σώσει τους συνανθρώπους του δεν του επέτρεψε να μείνει αμέτοχος. «Μπήκαμε σε ένα σύννεφο καπνού, φτάσαμε στο Μάτι, με ορατότητα στα 10-15 μέτρα και πήγαμε σε ένα σημείο με ξέρες όπου γνώριζα ότι όσοι κάτοικοι είχαν καταφύγει εκεί, δε θα είχαν άλλη διέξοδο για να σωθούν. Δεν είχαμε ορατότητα, δεν μπορούσαμε να ανασάνουμε, νιώθαμε τη φλόγα στους πνεύμονές μας, μέσα στο καΐκι έσκαγαν κλαδιά αναμμένα, μία εφιαλτική σκηνή. Ευτυχία είναι να μπορέσεις να δώσεις χαμόγελο στα χείλη κάποιου δυστυχισμένου. Από κείνη τη μέρα αυτό το μότο το υιοθέτησα. Νιώσαμε μικροσκοπικοί και υπεράνθρωποι ταυτόχρονα», δήλωσε ο κ. Αθηναίος με τους παρευρισκομένους να χειροκροτούν όρθιοι τη στιγμή της τιμητικής βράβευσης.

«Όλοι μαζί μπορούμε», ήταν το μήνυμα που μετέφερε ο ίδιος στο κοινό κατά τη διάρκεια των βραβεύσεων των συνεργατών της Επιθεώρησης, οι οποίοι με τις επιδόσεις τους έβαλαν  τα θεμέλια για μια ακόμη πιο επιτυχημένη χρονιά το 2019.

Η Πολιτεία δε στηρίζει και δεν αντιλαμβάνεται το ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης τη στιγμή που η Ελλάδα ξοδεύει περίπου το 8.5% του ΑΕΠ ετησίως για δαπάνες υγείας, εξήγησε κατά την ομιλία του ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Εθνικής, κ. Ηρακλής Δασκαλόπουλος. Από το συνολικό ποσό δαπανών υγείας, το 40%, το οποίο μεταφράζεται σε περίπου 5,5 δις, αφορά στην ιδιωτική δαπάνη, δηλαδή στο ποσό που βγαίνει από τις τσέπες των καταναλωτών. «Αν αυτά τα λεφτά περνούσαν από τις ασφαλιστικές εταιρείες», τόνισε ο Ηρακλής Δασκαλόπουλος, το κόστος θα μειωνόταν σημαντικά, αφού οι εταιρείες είναι σε θέση να εξασφαλίσουν πολύ πιο συμφέρουσες για τους πολίτες τιμές απ’ ότι ο κάθε πολίτης ξεχωριστά.

Ο Διευθυντής Πωλήσεων κ. Μιχάλης Τάτσης.

Ειδικότερα για την Εθνική Ασφαλιστική τόνισε την εξαιρετικά υψηλή κερδοφορία που έχει πετύχει η εταιρεία από το 2011 μέχρι σήμερα και παρά την οικονομική κρίση, καθώς επίσης τους πολύ ισχυρούς δείκτες φερεγγυότητας. Στη Ζωή εκσυγχρονίστηκε όλη η γκάμα των προϊόντων και δημιουργήθηκαν καινούρια με επίκεντρο την προστασία, τα οποία θα διατεθούν από φέτος –  μεταξύ άλλων ασφαλίσεις θανάτου, ανικανότητας, σοβαρών ασθενειών.

Όσον αφορά το αυτοκίνητο, χαρακτήρισε την Εθνική τη «Νούμερο 1» εταιρεία για να ασφαλίσει κανείς το όχημά του αφού παρέχει πλήρη κάλυψη χωρίς εξαιρέσεις και ψιλά γράμματα. Εξήγησε πως η Εθνική είναι μακράν ο leader της αγοράς και στον τομέα των ομαδικών ασφαλίσεων, οι οποίες βρίσκονται σε άνοδο επειδή δίνουν τη δυνατότητα φορολογικών απαλλαγών τόσο στην εταιρεία όσο και στον ασφαλιζόμενο, ενώ παράλληλα, έχουν μεγάλη αξία για το προσωπικό μιας επιχείρησης.

Στο χαιρετισμό του ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Εθνικής, Γεώργιος Μακρής, δεν έκρυψε την περηφάνια του για τα γρήγορα αντανακλαστικά, τη στήριξη και τις αποζημιώσεις που έδωσε η εταιρεία στους πληγέντες από τις φονικές πυρκαγιές στο Μάτι το περασμένο καλοκαίρι, επαληθεύοντας για ακόμα μία φορά την ηγετική θέση της στην ελληνική ασφαλιστική αγορά.

Κατά την ομιλία του αναφέρθηκε στα τέσσερα νέα προϊόντα πυρός που έρχονται μέσα στον Απρίλιο και τα οποία αποτελούν αναβαθμισμένες εκδοχές υπαρχόντων πακέτων, σχεδιασμένων, όμως, από την αρχή, με πολύ περισσότερες καλύψεις και απαλλαγμένων από -μέχρι τώρα- πιθανές γκρίζες περιοχές.

Χάρη σε αυτά η η εταιρεία φιλοδοξεί να πετύχει δυναμική ώθηση στο συγκεκριμένο τομέα, ενώ παράλληλα θα δραστηριοποιηθεί σε καινοτόμα είδη ασφαλειών.

Ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Εθνικής, Γεώργιος Μακρής.

Σε δύο μήνες από τώρα αναμένεται να παρουσιαστεί η νέα ασφάλιση από κινδύνους του κυβερνοχώρου που ετοιμάζεται αυτή την περίοδο και η οποία θα προστατεύει τον πελάτη 24 ώρες το 24ωρο 365 μέρες το χρόνο, ενώ υπογράμμισε πως θα αναβαθμιστούν οι όροι των συμβολαίων αστικής ευθύνης.

«Είμαστε η Νο. 1 εταιρεία στο μυαλό του πελάτη, στο μυαλό εκείνου που θέλει να ασφαλιστεί, βάσει ερευνών», τόνισε με τη σειρά του ο διευθυντής Marketing Bancassurance και Λοιπών Συνεργασιών, κ. Γιάννης Σηφάκης, συμπληρώνοντας πως «θέλουμε όχι μόνο να έχουμε καινοτόμα και απόλυτα σωστά τοποθετημένα στην αγορά προϊόντα, αλλά η εταιρεία να δίνει σε εσάς τους συνεργάτες, τους πραγματικούς διαφημιστές της προς τα έξω, όλα τα απαραίτητα εφόδια που να δικαιολογούν αυτή την πρώτη θέση της στο πλευρό των πελατών».

Δεν παρέλειψε δε να αναφέρει πως το digital στοιχείο έχει ιδιαίτερη σημασία για την Εθνική. Για αυτό το λόγο το σάιτ είναι προσβάσιμο από οποιοδήποτε ηλεκτρονικό μέσο, δίνει τη δυνατότητα πλοήγησης σε άτομα με ειδικές ανάγκες (η μόνη ασφαλιστική στην αγορά), ενώ η εταιρεία έχει πολύ δυναμική παρουσία και στο Facebook.

Στιγμιότυπα από την ετήσια εκδήλωση της Επιθεώρησης:

1 Comment


Add a Comment

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *