Ζωή & Σύνταξη: Πως θα χτίσει μια εταιρεία το πρώτο όνομα (μέρος 2ο)

12 Δεκεμβρίου 2014

Μπορεί μια εταιρεία να έχει τα καλύτερα προγράμματα στον κόσμο, την καλύτερη οργάνωση και τα πιο νοικοκυρεμένα οικονομικά. Αυτό από μόνο του όμως δεν σημαίνει τίποτα αν δεν το γνωρίζει ο κόσμος, το κοινό.

Και η αλήθεια είναι πως το κοινό δεν ενδιαφέρεται να μάθει ούτε για τα προγράμματα, ούτε για τα οικονομικά αλλά ούτε και για την οργάνωση μια εταιρείας.

Αντιθέτως, ενδιαφέρεται να ψυχαγωγηθεί, να μάθει κάτι χρήσιμο, να ωφεληθεί, να επιβεβαιώσει τα πιστεύω του, να νιώσει "μέσα" στα πράγματα.

Είναι γνωστό ότι οι καταναλωτές (όλοι μας) αδιαφορούμε για τα διαφημιστικά μηνύματα.

Θα έλεγε κανείς ότι η μόνη περίπτωση στην οποία μια διαφήμιση θα δουλέψει για κάποια ασφαλιστική εταιρεία είναι η διαφήμιση για φτηνό ασφάλιστρο στις υποχρεωτικές ασφαλίσεις. Για τις υπόλοιπες περιπτώσεις υπάρχουν οι καλοί πωλητές. Έτσι δεν είναι;

Όχι ακριβώς.

Μια καλή διαφήμιση είναι εφαλτήριο για τους πωλητές. Είναι προς όφελος των διαμεσολαβούντων οι εταιρείες να έχουν δυνατά ονόματα και προφίλ που εκτιμούν οι καταναλωτές.

Με ποιον τρόπο όμως θα μπορούσε μια εταιρεία να "σπάσει" την αδιαφορία των καταναλωτών  και να "μπει" μέσα στο μυαλό τους;

Θα σας παρουσιάσουμε την πολυβραβευμένη καμπάνια από την ασφαλιστική εταιρεία SwissLife που ειδικεύεται σε συνταξιοδοτικά και ασφαλίσεις ζωής.

Μέσα από μια πολύ πρωτότυπη διαφήμιση η εταιρεία κατάφερε να αγγίξει του καταναλωτές. Χρησιμοποιώντας ένα "μείγμα" εξυπνάδας και χιούμορ κερδίζει την προσοχή του (αδιάφορου) αναγνώστη (που είναι το πρώτο και δυσκολότερο πράγμα σε μια διαφήμιση) και στη συνέχεια επικοινωνεί έντεχνα κάτι που όλοι μέσα μας γνωρίζουμε: Η ζωή έχει απρόβλεπτα γυρίσματα.

Δείτε τις καλύτερες από τις διαφημίσεις της καμπάνιας παρακάτω (και θα θυμάστε για χρόνια την εταιρεία).

swiss-life-life-insurance-lifes-turns-in-a-sentence-2-1-of-6-we-need-leo-burnett-schweiz-ag-zurich

Μετάφραση:

Έχουμε ότι

χρειαζόμαστε

ένα δάνειο.

 

Για όλα της ζωής τα γυρίσματα:

Ευέλικτα οικονομικά προγράμματα SwissLife.

 

swiss-life-life-insurance-lifes-turns-in-a-sentence-2-2-of-6-most-important-thing-leo-burnett-schweiz-ag-zurich

Μετάφραση:

Η καριέρα μου είναι

το πιο σημαντικό πράγμα

για εμένα είναι τα παιδιά μου.

 

Για όλα της ζωής τα γυρίσματα:

Ευέλικτα οικονομικά προγράμματα SwissLife.

 

swiss-life-life-insurance-lifes-turns-in-a-sentence-2-4-of-6-the-baby-leo-burnett-schweiz-ag-zurich

Μετάφραση:

Ανυπομονώ για

το μωρό

δεν είναι δικό μου.

 

Για όλα της ζωής τα γυρίσματα:

Ευέλικτα οικονομικά προγράμματα SwissLife.

 

swiss-life-life-insurance-lifes-turns-in-a-sentence-2-5-of-6-once-leo-burnett-schweiz-ag-zurich

Μετάφραση:

Θα παντρευτώ μόνο

μια φορά δεν είναι ποτέ αρκετή.

 

Για όλα της ζωής τα γυρίσματα:

Ευέλικτα οικονομικά προγράμματα SwissLife.

 

swiss-life-life-insurance-lifes-turns-in-a-sentence-2-6-of-6-the-end-leo-burnett-schweiz-ag-zurich

Μετάφραση:

Θα σε αγαπώ μέχρι

το τέλος ήρθε αναπάντεχα.

 

Για όλα της ζωής τα γυρίσματα:

Ευέλικτα οικονομικά προγράμματα SwissLife.

Underwriter Editors

Η συντακτική ομάδα του Underwriter επεξεργάζεται καθημερινά τα δεδομένα της ασφαλιστικής βιομηχανίας και τα παρουσιάζει με τον χαρακτηριστικό της τρόπο: Πρακτικά, Περιεκτικά και επί της Ουσίας.

Underwriter.gr - Το δεξί χέρι του ασφαλιστή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ:
Τα Στελέχη παράγονται από Στελέχη

Δεκαπέντε περίπου "παιδιά κι εγγόνια" (Συντονιστές) έχει σπείρει στην ελληνική αγορά ο Εμμανουήλ Μάρκογλου, στα 50 χρόνια της καριέρας του...

Close